Skocz do zawartości

Carlito-Carlito

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Carlito-Carlito

  • Urodziny 01.01.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 G05
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Carlito-Carlito

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Chciałem odświeżyć temat. Jestem po wymianie amortyzatorów z przodu i całe przekładni kierowniczej i nadal mam "nerwową" kierownicą na nierównościach. Z tego co czytam problem nie występuję w samochodach z EDC i AD, ja mam tylko EDC, czy da się dołożyć AD do mojego samochodu jeśli nie było montowane w standardzie. Gdzieś przeczytałem ze EDC nie radzi sobie z masą F11. Macie pomysł co może pomóc rozwiązać problem z tego co widzę w serwisie strzelają w ciemno. POzdrawiam, Rafał
  2. Poprosiłem o ponowna diagnozę w serwisie. Czy masz u siebie EDC? Czy układ kierowniczy F10 i F11 sie czymś różnią? Moj Znajomy który na codzień jeździ BMW po przejechaniu sie moim F11 powiedział ze jest inaczej ale wg niego wszystko działa tak jak powinno. Pojadę i jeszcze raz sprawdzę
  3. U mnie jest bardzo miękko, nawet za miękko na comfort+ tylko ta cholerna kierownica na każdej nierówności przy wyższej prędkości daje feedback z kół. Zastanawiam się co może mieć na to wpływ na sporcie jak wszystko się utwardza jest zdecydowanie lepiej tylko zawieszenie staje się mniej komfortowe. Czy można wgrać jakiś inny program nastawiający ustawienia zawieszenia i wspomagania? Też bym wolał zostać przy 18kach mam Turbine 452.
  4. Wracając do tematu feedbacku na kierownicy w mojej F11, w serwisie użyczyli mi koła 17ki i komfort zdecydowanie lepszy, feedback na kierownicy jest, ale już akceptowalny, chyba będzie przesiadka na mniejsze felgi. Mam pytanie, czy ROF 17ki będą porównywalne z 18kami nie ROF i czy znacie jakiś typ opon nie ROF z homologacją BMW?
  5. Cześć sprawdzę jak sie sprawuje na serwisowych 17kach jesli bedzie ok a cos w kościach czuje ze bedzie to sprawdzę jeszcze inne gumy na 18 kach i niech wymieniają. Dzieki za pomoc. Czasem tak bywa ze na forum ktoś miał podobne historie i zna problem z autopsji na oponeo jest kilka wpisów ze opony bridgestone tyrana es300 z betonu i komfort fatalny
  6. Myślisz ze taki feedbacku na kierownice może byc spowodowany oponami czytałem ze nie sa najszczęśliwszym wyborem te które mam ale żeby tak je czuć na kierownicy?
  7. Tylko, że ja mam nowiutkie koła.
  8. Mam 245/45/18 ROF Bridgestone Turanza. Zobaczę po zmianie na 17tki jak to będzie wyglądać. Na chwilę obecną na jakiejś opinii musze polegać :). Na tamtą chwilę nie mieli podobnie wyposażonego auta u siebie, żebym mógł porównać.
  9. Panowie, wróciłem z serwisu, jeździłem z mistrzem serwisu poleconym przez znajomego - po 30 minutach różnej nawierzchni powiedział, że wszystko jest idealnie, że na osiemnastkach ROF tak pracuje układ kierowniczy. Zaproponowali mi w przyszłym tygodniu wymiane na 17ki żebym sobie pojeździł 2 dni i sprawdził, ale wg niego wszystko jest idealnie.
  10. Cześć, Dzięki za info. Pytanie, czy u Ciebie zaktualizowano soft modułu wspomagania i to pomogło? Czy udało Ci się naprawić tą dolegliwość. Ja mam rocznik 2016 więc soft powinien być wgrany aktualny chyba?
  11. Dzięki. Właśnie wróciłem z jazdy F10 520xd mojego brata i też nie było takich odczuć na kierownicy jak mam u siebie co prawda ja mam F11 i EDC i 18ki, ale ty masz 20ki i nic. Jutro jestem umówiony w serwisie, zobaczymy co powiedzą. Cholera to nowy samochód. MOże nie zdjęli jakiejś blokady? Mój też w trybie comfort jest miększy niż u mojego brata w F10, a kierownica u niego chodzi lżej. Dzięki za informacje. Pozdrawiam, Rafał
  12. Może warto by spróbować podać wartości przelotowe (wyzerować komputer przy osiągnięciu konkretnej prędkości ) np: 10 km na tempomacie - przy 80, 100, 130, 150?
  13. Wygląda to tak jakby kierownica wyczuwała dokładnie wszystkie nierówności jezdni, nie tylko zawieszenie które je doskonale wybiera i jest cichutko tylko każda łata na jezdni ma swoje odzwierciedlenie obrotem w lewo lub prawo na kierownicy. Jak ją puszczam i jadę dość szybko na połatanej drodze to zawieszenie pracuje idealnie a kierownica skacze w lewo lub prawo w zależności, którym kołem najadę. Samochód jedzie na wprost, ale nie wiem co by zrobiło gdybym puścił kierownicę lub trzymał ją bardzo delikatnie. Auto jest nowe, więc nie powinno mieć wyeksploatowanych części :). Jak zmienię tryb na sport to jest o niebo lepiej, ale wtedy zawieszenie jest za twarde to takiego podłoża i tak źle i tak niedobrze. To jest trochę tak jakby nie tylko zawieszenie, ale i kierownica wybierała wszystkie nierówności - jakby nie było żadnego elementu który neutralizuje bicia zawieszenia na kierownicę. Nie chodzi tu o koleiny bo to oczywiście jest inna sprawa tylko i łaty i inne nierówności na jezdni. Czy jest możliwe, żeby nie zdjęli mi jakiejś blokady podczas oddawania samochodu, chociaż wszystko pracuje idealnie nic nie słychać, żadnych dźwięków niepokojących? Być może taki jest urok BMW, ale to dziwny urok jak muszę tak mocno trzymać kierownicę na nierównościach. Dzięki i pozdrawiam, Rafał vel Carlito
  14. Więc w moim przypadku chodzi właśnie o tak duży feedback z jezdni na kierownicę. Jeździłem 520xd brata i takiego feedbacku nie było co prawda: to była F10 520xd a nie F11 530xd, bez EDC i na kołach 17kach, ale komfort jazdy z jego układem kierowniczym po trasie był bez porównania wyższy i pewniejszy. Czy jest jakaś konkretna część odpowiadająca za tłumienie feedbacku na kierownicy?
  15. Proszę o pomoc bo już prawie jestem pewny, że tak nie powinno być. Odebrałem w zeszłym tygodniu F11 530xd z EDC i mam kłopot z "okiełznaniem kierownicy". W trybie komfort kierownica po najechaniu na nierówności przy wyższych prędkościach skacze jak oszalała. najbardziej odczuwalne jest to jak wyjadę na expresówkę (mam tutaj kawałem 7ki od Warszawy w stronę Gdańska) który jest bardzo połatany, podczas jazdy z prędkościami ponad 120km/h kierownicy skacze mi w rękach jak szalona po zmianie trybu na sport jest trochę lepiej już akceptowalnie, ale na komforcie mam duży kłopot, chociaż ten tryb jest wskazany na tak połatanej drodze. Jak wyjadę na gładką powierzchni jedzie idealnie. Czy myślicie, że mogli mi nie wyjąć jakiejś blokady przed oddaniem samochodu w serwisie? Dzięki, pozdrawiam, Carlito
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.