Skocz do zawartości

peterson

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peterson

  • Urodziny 04.11.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 318i E46 118KM M43
  • Lokalizacja
    Podlaskie
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia peterson

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Mam taki problem z moją E46 318i, otóż przy mocniejszym depnięciu po obrotach w czasie jazdy zapala się pomarańczowa kontrolka o niskim poziomie płynu chłodniczego, jak trochę zejdę z obrotów powiedzmy na 3000-3500obr kontrolka po chwili gaśnie, temperaturę pokazuję normalnie najpierw na zero później trochę więcej i wchodzi na środek i tak trzyma, w oleju nic nie zauważyłem w płynie też, po sprawdzeniu w zbiorniczku płyn jest,autko ma przejechane 223tyś km i ma założoną sekwencję, motor chodzi ok, normalnie, przyśpiesza, nie bierze zbytnio oleju, nie dymi, moje pytanie jaka może być przyczyna ?? nie chciałbym po kolei wszystkiego wymieniać, ale mam kilka pomysłów: 1. Pompa wody(jeszcze jej nie wymieniałem) 2. Uszczelka pod głowicą, proszę o pomoc bo nie chciałbym aby spotkała mnie jakaś niemiła niespodzianka w trasie(np. przegrzanie silnika)
  2. Najlepiej jedź gdzieś podpiąć się pod kompa i sprawdź będziesz miał pewność , to raczej przepływka ale co do kopcenia to aby nie coś jeszcze
  3. Na 99% przepływka miałem ten sam objaw , spróbuj odpiąć wtyczkę od niej i zobacz jak się wtedy zachowa , powinno pomóc jeśli to przepływka, a i wymiana tylko na boscha .
  4. Ja za swój zbiorniczek płaciłem 160zeta kupiełem go w sklepie motoryzacyjnym nie jest to orginał ale już nie pamiętam dokładnie firmy ale jakaś dosyć dobra niemiecka.
  5. peterson

    rozpórka???

    Mam pytanko o założenie rozpórki na kielichy , mianowicie czy będzie jakiś pozytywny efekt tego zabiegu czy nie warto sobie tym głowy zawracać i lepiej od razu zamówić trochę krótsze i twardsze sprężyny , dodam że mam seryjny zawias+felgi 17stki zawias jest miękki i się kołysze, amorki ok .pozdr.
  6. peterson

    Jakie oleje zalać??

    Chcę zmienić olej w skrzyni i w dyfrze moje pytanko czy w skrzynie mam wlać to samo co w dyfer?? wiem że w dyfer idzie do mnie castro saf-xo bo to jest do maszyn bez blokady płytkowej SAE 75W-90 ale jak się ma to do skrzyni to samo lać czy nie ?? autko ma 10 lat więc myślę że warto by było już zmienić .
  7. Czy nikt nie miał doczynienia z tymi firmami??
  8. peterson

    drganie w kierze??

    Mam jeszcze problemik z drganiem kierownicy przy prędkościach 110-130 potem jakby mniej koła 2 razy wyważane i nic, na zimówkach i stalowych felach tego nie było , felgi mam 17 brałem nowe z nowymi oponami wcześniej nie miały żądnych bić wyważają się bez problemu pytałem na warsztacie jak wymieniali mówili że są ok, ale sam jedną wadę zauważyłem są głośne wręcz huczą a mają przejechane może 15tyś.
  9. Chcę trochę usztywnić autko poprzez sprężyny progresywne no i oczywiście obniżyć przód -40 i tył -20mm oto 2 firmy pomóżcie w wyborze, dodaje od razu że wiem najlepszy byłby Eibach lub H&R ale to nie ten przedział cenowy : FK Automotive, TA-Technix , sprężynki są na allegro w dobrej cenie i z gwarancję widzę że ludzie biorą co myślicie???
  10. Auto od jakiegoś czasu się kiepsko prowadzi tzn. przy większej prędkości strasznie buja. spr. zbieżność,,amory,wyważanie i nic na szarpakach też w miarę, nic szczególnego nie wykryto, przednie zawieszenie wymienione praktycznie całe łącznie z amorami, myślę o tyle , moje pytanie które tulejki najbardziej odpowiadają za prowadzenie auta?, wymienił bym wszystkie ale niestety jest ich chyba z 5 na stronie więc koszt spory, przebieg auta 160tyś. proszę o jakieś sugestie w tej sprawie.
  11. Jestem przed zmianą oleju autko ma 160tyś na liczniku zastanawiam się nad płukanko silnika np. środkiem Engine Flush od LM, myślicie że to nie zaszkodzi dla silnika?? chodzi mi o to czy uszczelek szlak nie trafi .
  12. Byłem dziś u gościa który zna się na BMW i u niego na kompie nic nie pokazało, ale mówi że na 99% jakiś separator do wymiany. zobaczymy jak wymienię, część dostępna niestety tylko serwis cena jeszcze do przełknięcia 170zł.
  13. słuchajcie a czy przy moim silniku M43 B19 118KM benz. wymienia się jakieś filtry odmy, czyści EGR bo coś tam wyczytałem że to może też powodować nierówną pracę .
  14. niestety autko zaczęło mi kuleć na wolnych obrotach odłanczałem krokowca i czujnik położenia przepustnicy ale zabardzo nic się nie zmieniało więc jest jeszcze troche do spr. pogrzebałem troche i mam jeszcze pare pomysłów ale zastanawia mnie czy tak powinno być, mianowicie z tamtego miejsca które będzię na zdjęciu poniżej dochodzi syczenie i tak myśle czy przypadkiem niema jakiejś nieszczelności w układzie , zerknijcie proszę może będziecie mieć jakieś pomysły, silnik u mnie 318i 118KM 99r. benz+gaz , motor na biegu jałowym nierówno pracuję , obroty stoją a w pewnym momencie spadają i znów w góre itd., słychać to i widać , proszę o jakieś wskazówki, poniżej link do zdjęcia z obrębu z którego dochodzi syczenie które może mieć wpływ na w/w usterkę. http://img22.imageshack.us/my.php?image=dsc01008x.jpg
  15. no ja raczej na oleju 30tyś to nie będę robił max 15 i dość , a co do shella jakoś ciężko mi jest go zaakceptować, shell jakby nie było kojarzy się ze stacjami i tyle, najbardziej myślałem o valvoline
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.