Skocz do zawartości

MariuszR

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia MariuszR

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Pierwsze co bym zrobił to dobrze odpowietrzył układ - trochę o tym było na forum wiec poszukaj :search: Sprawdz też szczelnośc bo jak gdzies gubi płyn to bedzie sie wkółko zapowietrzać. Pompę możesz sprawdzic odkręcając korek w zbiorniku wyrównawczym obserwując strumien płynu zwiększając obroty.
  2. MariuszR

    Słabe światła ksenonowe

    Sprwawdź palniki - na środku jest bańka szkalna - powinna być przeźroczysta i i mieć napylony meataliczny pasek. Jeśli jest cała matowa to wymień palniki. :D
  3. To co zaznaczyłeś to jest obudowa termostatu kolega zbigniewst ma jak najbardziej rację - plastik potrafi pękać, Kup nowy i wymień uszczelkę powinno pomóc :D
  4. 1 jeden palnik masz na pewno do wymiany (tam gdzie barwa jest żółta) ale powinieneś wymienić obydwa żeby świeciły jednakowo. 2 prawdopodobnie pompka spryskiwacza reflektorów (jest osobna pompka i działa niezależnie od spryskiwaczy szyby) 3 xenony są wrażliwe na zabrudzenia - dlatego zawsze montuje się spryskiwacze, gdy są brudne to niedość że słaboświecą to jeszce oślepiają jadących z naprzeciwka 4 sprawdź system samopoziomowania - jak nie działa to świecą nisko. Można sprawdzić w następujący sposób - przekręć stacyjkę i szybko włącz światła - powinieneś widzieć jak się podnoszą. Spradź czy jakiś bezpiecznik nie jest spalony jeśli wszystko to pojawiło się nagle to może on być przyczyną
  5. Ja mam taki przypadek - mam starą kartę SIM (chyba ma z 6-7 lat) i działa jako jedyna w telefonie w podłokietniku - inne próbowałem (Orange, SimPlus, Tak Tak itp) i za cholerę nie chcialy działać, był tylko komunikat Check card. Za radą kolegów z forum wsadziłem nową kartę do centralki w z tyłu - i tu miłe zaskoczenie - wszystko działa i czyta wszystkie karty. Widać telefon w podłokietniku (ja mam motorolę) nie czyta wszystkich kart, a szkoda bo dostęp do centralki z tyłu jest na maxa kijowy :(
  6. W tych najstarszych modelach - ja mam auto i tel. w nim z 1996 roku - na pewno nie ma takiej możliwości... może była w autach z polskiej sieci dealerskiej, ale tego już nie wiem, ja auto ściagałem z Rajchu. Pozdrawiam :) Ja mam z 97r słuchawkę w podłokietniku i udało się ustawić język polski, menu trochę skomplikowane ale oryginalna instrukcja pomogła :D AUTO BYŁO KUPIONE W NIEMCZECH Ale mam za to inny problem - chodzi mi tylko stara karta z Tak Taka - inne próbowalem jednak nie działały (komunikat sprawdź kartę). Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?
  7. Co do kontrolki airbagu to może być problem z kostką pod siedzeniem - ostatnio przesunołem gwaltownie fotel i też mi się zaświeciła :( . Z tego co czytałem to dość częsta usterka. Wcześniej ruszyłem ją przy odkurzaniu i też się zaświeciła Nie ma innego sposobu jak reset za pomocą komputera (70-100 zł)
  8. Mi buczało przy prostej jeżdzie jak skręcałem w prawo to przestawało, wymieniłem lewe łożysko i po kłopocie :D
  9. Było już o tym troche... Zobacz tutaj, udało się bez problemu :D http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=12054
  10. Czy ktoś próbował czyścić lampy w e39 po face lifcie? :cry: Ja próbowałem wg metody jak w linku http://www.bmwdiy.info/non-celis-front/index.html , ale bez powodzenia, po odchyleniu zaczepów szkło trzyma się dość mocno...
  11. Ja też mialem ten sam problem z alu, wazne tez jest z jakiego matrialu sa pierscienie, ja mialem na poczatku z jakiegos badziewnego i mimo to dalej mialem drgania. kupilem aluminiowe i jak ręką odjoł :D
  12. Czasami słaby kontakt w kostce przy zegarch może powodowac dziwne rzeczy - ja mialem taki przypadek że poziom paliwa mi spadał aż do zera, zapalała się rezerwa, mimo iż w baku bylo ok 20-30l paliwa. Przeczyścilem kostkę przy zegarach sprayem do kontaktów i póki co od 3 miesięcy jest wszystko ok.
  13. Jedyne wyjscie to podlączenie do kompa, w Szczecine skasowali mnie za reset 80 zł, ja przy sprzątaniu wypiolem przez przypadek wtyczke z napinacza :oops:
  14. Ja mam e39 z silnikiem 2,5 i sekwencje LandiRenzo i poki co to nie mam na co narzekac. Tak jak koledzy wspomianli wyzej ważne jest kto tą instalacje zakładał i jaki gaz się tankuje. Ja zrobiłem już ok. 25tys km i poza regulacją po pierwszych 1000 km nic nie robilem. Osiagi są minimalnie gorsze niż na benzynie które tylko się czuje przy osterj jeździe. Predkośc max jest taka sama, wiec czego tak naprawde chciec więcej? A na wache o prawie połowe mniej wydaję :D Przy rownej jeździe ok 140-150 na autostradze pali 10-11l wiec to nie jest zły wynik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.