Skocz do zawartości

kavugi

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1993

Osiągnięcia kavugi

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. kavugi

    Problem z wałem (chyba)

    Według mnie to cos zaczyna sie dziac z mostem napedowym
  2. Proponuje sprawdzic czy podczas pracy klimatyzacji włącza sie i wyłącza wentylator chłodnicy klimatyzacji
  3. Motor M50B20 ma fajko cewki . ja naprzykład jezdze na swiecach NGK i nie narzekam z tym ze wymieniam co 20.000,natomiast przy wymianie fajek zwroc uwage jaka maja opornosc na kazdej fajce jest napisane powinny byc wszystkie jednakowe
  4. Ręczne skrzynie przekładniowe: zespoły z pomarańczową wywieszką z napisem 'ATF Oil', Transmax Dex III Multivehicle; zespoły z zielona wywieszką z napisem 'Special Oil', Produkt specjalny. Wywieszki są umieszczone obok korka wlewu oleju Zespoły ręcznych skrzyń biegów z żółtą naklejką z napisem 'MTF-LT-1': BMW Part No. 83 22 9 408 942; zespoły z żółtą naklejką z napisem 'MTF-LT-2': BMW Part No. 83 22 0 309 031; zespoły bez naklejek: Manual EP 80W / Syntrax Universal 80W-90. Naklejki są umieszczone obok korka wlewowego oleju.
  5. wydaje mi się że to łożysko oporowe sprzęgła albo coś z dociskiem sprzęgła
  6. możesz mieć zamocno dokręconą nakrętkę na wałku który idzie od kierownicy do przekładni , znajduje się ona na wysokości pedału hamulca .To też może być przyczyna że nie wyciągniesz do siebie ,ani nie wepchniesz do zegarów kierownicy
  7. w m50 nie reguluje sie zaworow gdyz sa popychacze hydrauliczne co do wymiany lancuszka rozrzadu nie ma potrzeby zeby go wymieniac jezeli chodzi i jest tylko jeden napinacz hydrauliczny po stronie kolektora wydechowego ktory dociska szyne napinajaca http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1285&hg=11&fg=25 to jest na lancuchu sterujacym dolnym , natomiast lancuch sterujacy gorny rowniez ma napinacz hydrauliczny http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=11_1541&hg=11&fg=25 jezeli bys chcial wymieniac rozrzad to tak oba lancuchy i wszystkie kola zebate lancuchow (ja swoja beti juz mam przejechane 330 tys i lancuchow nie zmienialem) a ta 320 mogla byc dobra wystarczylo by wymienic popychacze byc moze one halasowaly jezeli klekotal jak bocian
  8. kavugi

    zmieniarka CD

    Witam ! Mam taki problem tzn moj kolega ma bmw e38 728i m52 zaczela mu szwankowac zmieniarka fabryczna i chcialby wymienic na zmieniarke mp3 pod warunkiem zeby wspolpracowala z przyciskami w kierownicy bez jakichkolwiek wiekszych przerobek gdyz nie jest zwolennikiem zmiany oryginalnosci auta chociaz jakis tam maly kompromis moze byc . Wiec jest takie pytanie czy ktorys z panow przerabial ten temat i jaka zmieniarke mozna zamontowac zeby to wszystko ladnie i bez problemow dzialalo.Pozdrawiam! zapomnialem dodac auto jest z 1995 roku
  9. jest niemozliwe zeby jezdzic jednoczesnie na gazie i benzynie gdyz silnik nie mial by swojej mocy bylby zalewany paliwem . mam taki sam problem jezeli na wskazniku pokazuje mi 20 litrow i jade na gazie bez przerwy jakies 300 km to wedlug wskaznika rowniez ubywa mi benzyny az sie zaswieci rezerwa gdy zgasze silnik i wylacze zaplon to po ponownym wlaczeniu zaplonu znowu wskazuje mi 20 litrow benzyny.natomiast jezeli doleje benzyny i wskaznik pokazuje okolo 25 litrow wowczas moge przejechac tysiac na gazie bez przerwy i caly czas wskaznik pokazuje okolo 25 litrow do momentu az wyjezdze benzyne i wskazowka opadnie do 20 litrow wowczas problem sie powtarza
  10. sprobuj odpowietrzyc wedlug ktoregos z tych pomyslow viewtopic.php?f=71&t=101732
  11. sa ale dokladnie sprawdz sobie tu http://bmwfans.info/
  12. zle odpowietrzony uklad chlodzenia
  13. u mnie bylo tak samo i co sie okazalo ze byl zle odpowietrzony uklad chlodzenia
  14. jezeli silnik chodzi to po co go rozbierac i sprawdzac chyba po to zeby wymieniac wszystkie czesci mowa o ukladzie tlokowo korbowym gdyz samo rozebranie obejrzenie i zlozenie skraca zywotnosc silnika poniewaz czesci takie jak pierscienie i panewki nie trafia idealnie na swoje miejsce gdzie wczesniej pracowaly w zwiazku z tym od nowa musza sie docierac i zuzywac szybciej
  15. kavugi

    520i - koszmarne spalanie

    wydaje mi sie ze jest zle ustawiona emulacja sondy lambda i sama regulacja nic nie pomoze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.