Skocz do zawartości

czeski1811

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520 tourning 1992

Osiągnięcia czeski1811

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. I oto mi wlasnie chodzilo :D szybko isprawnie udzielona odpowiedz. Dziekuje :handshake:
  2. Witam, szukalem wszedzie gdzier sie da i nic niestety nie znalazlem ;( jestem w trakcie montowania climatronica (poprzednio zwykla klima) problem polega na tym ze przy panelu sa 3 wejscia na wtyczki duza niebieska na kilka pinów, mala na 3 pin niebieska oraz mala na 3 pin czarna. Mi brakuje wtyczki z kolorem niebieskim. Gdzie ona moze sie znajdowac i od czego ona jest. Prosze o szybka odpowiedz :D Pozdrawiam
  3. No własnie o to mi chodzilo. A nie orientujecie sie czy w dieslu załaczalo sie przy mniejszej temperatuze niz w benzynie czy moze przy wiekszej? :P
  4. Mam opcje zalozenia wisko od e30 2.4 diesel, do swojego benzyniaka. Pytanie czy wisko od diesla ma takie same własciwosci co wisko od benzyny, czy w tej samej temperaturze sie załaczaja???
  5. Dołaczajac sie do tematu, co moze byc problemem gdy szyba grzeje a dwie nitki bardzo sałabo?
  6. Aha, to dziei za oswiecenie :cool2: jak bym gdzies taki silowniczek dostal to bym sie pomeczyl z załozeniem i bym Ci jakos pomogł.
  7. czeski1811

    Nawiew e34

    Podejzewam ze jest to do zrobienie, wystarczy odkrecic tapicerke kolo fotela pasazera, i popatrzec na te kanaly, dobrze pokombinowac i sie podłaczyc pod jakis kanał co daje cieple ppowietrze. :P
  8. Ten silownik to napewno jest dla e34 z poduszka po prawej stronie... A jak tak sie orientuje to silowniki zawsze rozpychaja a nie sie kurcza sie. :?
  9. czeski1811

    Nawiew e34

    Widac ze koleganawet nieszukal tego tematu ani podobnego, bo sam kiedys poruszalem ten temat!!!! :mad2:
  10. Ja przykładowo chłodnice sprawdzałem chyba najlepszym sposobem. Włożyłem chłodnice do wody,pozatykałem wszystkie rurki oprócz jednej w której podałem powietrze pod ciśnieniem i od razu do kładnie widać gdzie była dziurka :D
  11. Problemem okaza się czujnik wałka rozrządu
  12. czeski1811

    520i Dziwny spadek mocy

    Moim problemem jest spadek mocy, otoz jak odpale i jade jakas krotka chwile na zimnym silniku jest moc :D ale gdy juz troche przejade jakis kilometr powiecmy, to zeby jakies auto wyprzedzic to musze zredukowac do 4. Gdzie tu moze byc problem? Moze czujnik polozenia walu albo walka rozrzadu??? Prosze o jakies opinie
  13. Czyli rozumiem ze nikt nie wie co to za problem....
  14. Witam, kilka dni temu bmw nie chciało odpalić, kręciłem silnikiem i nic, wiec zacząłem od świec przeczyściłem sprawdziłem każda cewkę iskra wszystko było, wiec stwierdziłem ze coś z paliwem wykręciłem całą listwę z wtryskami. delikatnie ja uniosłem w celu sprawdzenia czy wtryski podają paliwo i czy nie ,, leja ,, na wysokości gdzieś 8cm od silnika zleciłem bratu aby zaczoł kręcić silnikiem. Wtryski ładnie podawały mgiełkę, ale po chwili zauważyłem jak z pierwszego i drugiego cylindra po prostu buchało ogniem, zwłaszcza z pierwszego! Skręciłem wszystko i nagle bmw odpaliło. Później zauważyłem ze jak tak szybko i mocno wciskam pedał gazu do oporu to strzela w dolot, na pewno to ten ogień z tych dwóch cylindrów. Podejrzewam ze to będą zawory, te dwa pewnie nie domykają się. Powiedzcie czym może to być spowodowane, jak to usunąć ewentualnie.
  15. Napewno o to chodzi, a ja podlaczajac sie do tematu ostatnio zamontowalem takowy gong ale znalazlem tylko jedna wtyczke ta z 4 kablami, i teraz mam tak ze jak przekrece stacyjke na pierwszy poziom to jest dzwiek, za co odpowiedzialna jest ta druga wtyczka z 3 kablami???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.