Skocz do zawartości

grezliq

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 m52b20 TU

Osiągnięcia grezliq

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. cześć e46 320i podwójny vanos 150ps. Już drugi raz taka sama sytuacja w przeciągu 3msc. Rozrusznik kręci jak wiertarka (inny dźwięk niż zwykle - wyższy), nie odpala. Na pych odpalił bez problemu. Mogę tak jeździć 3 msc i potem znowu to samo. Co może być przyczyną?
  2. Cześć BMW e46 benzyna, 2.0 150 koni, silnik M52B20 TU Następująca sprawa: Zazwyczaj temperatura stoi idealnie w pionie, zawsze tak było ale do czasu. Czasami jest tak, ze wskazówka wychodzi trochę za środek, z 2mm w prawo. Gdy zgaszę wtedy auto, pójdę np do marketu i wrócę za 10min, jade dalej i juz jest ok, temperatura idealna. Moje obserwacje i diagnoza: Gdy temperatura jest za wysoka, wąż który wychodzi z chłodnicy na dole jest zupełnie zimny, wentylator się nie włącza. Gdy temperatura jest idealna wąż który wychodzi z chłodnicy na dole jest ciepły, letni, wentylator czasami się włącza. Samochód został podłączony do komputera i działają dwa biegi wentylatora. Wyszedł jakiś błąd czujnika temperatury. Mechanik powiedział, że to możliwe dlatego, że ten czujnik odłączałem (bo odłączałem - ten w dolnym wężu chłodnicy). Moją diagnozą jest termostat, po prostu czasami się nie otwiera. Co myślicie?
  3. grezliq

    Problem z wałem (chyba)

    to nie jest wycie z dyfra... to jest takie charczenie, trudno to określic, jak dodaje gazu tak od 2 tys. ale jak skrecam w lewo i dodaje gazu to jest cisza
  4. grezliq

    Problem z wałem (chyba)

    Dziękuję bardzo panowie! :) W takim razie zamówię podporę wału. Czytałem jeszcze, że może to być gumowy łącznik wału (takie gumowe kółko z otworami na śruby)... czy raczej nie?
  5. grezliq

    Problem z wałem (chyba)

    Witam serdecznie, mam następujący problem. e34, 520 24V, sedan Gdy przyspieszam, tak od 2 tys obrotów zaczyna coś chrobotać pod podłogą, wydaje mi się, ze jest to wał. Najdziwniejsze jest to, ze dzieje się to kiedy jadę prosto lub skręcam w prawo (przy skręcaniu bez dodawania gazu jest cisza, a kiedy wcisnę jest charczenie). Auto nie wpada w żadne wibracje, gałka biegów nie lata. Po prostu słychać tylko charczenie. Co to może być?
  6. grezliq

    Problem z pompą paliwa

    Witam e34 M50B20 w sekwencji Wszystko git, auto swietnie smigalo zgasilem je raz i juz nie chcialo odpalic... tak jakby nie bylo paliwa. Zalalem mu paliwa i dalej to samo. Diagnoza - pompa paliwa padla. Pojechalem, kupilem używke, podlaczam i dalej to samo - auto nie pali. Pompy w ogóle się nie włączają przy odpalaniu samochodu, gdy podpinalem i jedna i druga pod akumulator przez kable tez nic, a co najdziwniejsze na prostowniku DZIAŁAJĄ. Zastanawia mnie tez dlaczego w aucie podczas odpalania na pompie paliwa jest tylko 7V a nie 12. Kolega doradzil mi zeby podpiać je na krótko do akumulatora ale one ku*waaaa nie chodza pod aku, ani jedna ani druga, a pod prostownikiem dzialaja. Co jest?
  7. Witam serdecznie BMW e34 2.0 24v 1990r Jakiś czas temu zostały wyjęte wszystkie przekaźniki, mechanik je włozył i został mu 1 luzem... i nie działa mi światło cofania i swiatla mijania. Bardzo bym prosił o zdjęcie jak te przekaźniki powinny byc rozmieszczone. Przypominam, ze musi to byc zdjęcie od 2.0 24v ponieważ tam jest troche inaczej (nie ma tego dużego, podłużnego 'czegos' w skrzynce przekaźnikow) Bardzo prosze o pomoc Dziękuje i pozdrawiam
  8. Dodam jeszcze, ze mam gaz sekwencyjny i na gazie jest ta sama sytuacja
  9. BMW e34, silnik 2.0 bez Vanosa 24zawory 150 koni , 1990 rok. Witam,wiec jak w temacie po odpaleniu silnika na zimnym czy na ciepłym pojawia się falowanie i samochód gaśnie... drugim mankamentem podczas jazdy gdy dusze w pedał silnik się nagle blokuje,dławi się i spadają obroty (w ogóle nie reaguje na pedał gazu) i po chwili wszystko powraca do normy i tak w kółko...oraz gdy wrzucam luz to silnik gaśnie....co mogło paść? teraz w zasadzie juz nie da sie jezdzic, tak szarpie i w ogole nie chce przyspieszac i gaśnie. Raz mi sie to zdarzylo podczas jazdy, pozniej byl 2 dni spokoj i teraz znowu.. juz nie wiem co robic. Odłączyłem przepływomierz i nie ma różnicy, odłączylem sonde lambda i też bez róznicy. Pomóżcie chłopaki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.