Witaj Możesz dokładnie opowiedziec co zrobiłes?. I jak teraz u ciebie z motorem zadnych dolewek ? ;) . Sam przy tym siedziałes czy mechanik ci znalazł przyczyne. Mechanik. Teraz docieram czyli pierścienie nowe obylo sie bez honowania gładzi cylindrów, oraz nowych tłokach. Musisz wiedzieć jedno, że jak otworzysz motor to fakt faktem przy okazji robi sie prawie wszystko od rozrzadu, po panewki a kończywszy na samej głowicy. Przejechałem 700km i mam wrażenie że może z 100 ml wzięła, ale wiesz jak to jest. Bagnet od minimum do maximum ma 1l czyli mój pomiar w granicy błędu pomiarowego. Bede cos wiecej wiedział jak przejade tak z 3000km bo do tej wartości mam obchodzić się delikatnie z motorem. I może jeszcze trochę oleju brać, dopóki, pierścienie nie ułożą się względem gładzi cylindrowych. Pytasz sie co bylo zrobione: *Głowica z uszczelnieniami *Pierścienie * Chłodnica oleju *Turbo bo lekki luz był na wirniku *Sprawdzenie wtrysków *Pełny rozrząd *Rewizja dołu czyli panewki Nie bede rozpisywał sie o rzeczach tj. Oleje, płyny, śruby, uszczelki i jakieś drobne rzeczy, które zawsze wyjda przy takich pracach. Ps. Kompresja na cylindrach też wychodziła w tolerancji książki. Czyli nie tak jak sie komuś wydaje że jak pierścienie padły to nie masz kompresji, u mnie ona była może nie tak idealna jak w nowym motorze, ale sam pomiar nic nie dał.