Nie wiem jak jest w E-32, ale w E -39 i pewnie E-38, odpowietrzanie w silniku 4,4 choćby po wymianie płynu, jest samoczynne.Przy gorącym silniku NIE ODKRĘCA się żadnych śrubek odpowietrzających czy korka wlewu do zbiorniczka, bo zrobi się "gejzer" przy zupełnie sprawnym układzie chłodzenia. Po pewnym czasie od wymiany płynu ,check control może wyświetlić komunikat: "niski poziom płynu chłodzącego" Oznacza to, że wskutek usuwania powietrza obniżył się poziom płynu. Nie wpadamy wtedy w panikę, bo dopóki wskazówka temperatury silnika "stoi" na środku - nic się nie dzieje. PO OSTYGNIĘCIU silnika spokojnie odkręcamy korek i dolewamy płynu do właściwego poziomu. Takie wyświetlanie komunikatu i dolewanie musimy czasem powtórzyć 3-4 razy, aż usuniemy całe powietrze, i płyn przestanie się obniżać. To niby prosta i banalna sprawa, ale "sporo płynu wylałem", zanim do tego doszedłem, kierując się poradami typu: " w silniku nie zapowietrzonym, można odkręcić korek w zbiorniczku, i nic się nie wyleje" :D