Skocz do zawartości

Maćko

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Pabianice

Osiągnięcia Maćko

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witaj scorpion. mam w swojej E34 to samo. cały czas swieci mi się kontrolka EML, tyle, że ja nie wiem nawet co ona oznacza a co dopiero jak ja usunąć. jak byś mogł opisać mi mniej więcej co oznacza
  2. witaj. miałem to samo w swojej E34. wina była w przewodzie. urwana wtyczka w tylnim moście
  3. Nie zastanawiaj się i bierz 320. Miałem kiedyś 323 i bardzo sobie chwalę. Kolega ma 325 z motorem 2,7. Takie auto powinno mieć troszkę mocy. Pozdrawiam
  4. Maćko

    moje nowe/stare e36 :)

    Najlepiej abyś pojechał kupować z jakimś mechanikiem. A jeżeli nie masz z kim, to sprawdź luz w układzie kierowniczym, luż na drążkach stabilizatora, luz na końcówce drążka, silnik, czy nie jest ulany, przejedź się i mocno zahamuj (czy czasem nie ściąga), stan opon, w bagażniku pod dywanikiem blachę (czy nie była walnięta). Z mojej strony to na tyle. Może jeszcze ktoś Ci coś podpowie. Inaczej jest jak się ogląda samemu. Wtedy się wie na co zwrócić uwagę. Pozdrawiam.
  5. Też miałem ten dylemat i faktycznie zależy to od tego czy masz klimę.
  6. Maćko

    Co to za przekaźnik ?

    Właśnie nie mam ETK i będę wdzięczny za rysunek. Pozdrawiam
  7. Maćko

    Co to za przekaźnik ?

    Tak. W tylnim słupku. Całkiem możliwe, że to wzmacniacz, ale skąd w nim tyle przewodów ? :?:
  8. Maćko

    Co to za przekaźnik ?

    Witam. Kto podpowie mi co to za (chyba przekaźnik) umieszczony na boczku pod tapicerką przy tylniej szybie. Jest na tym znaczek BMW, więc wnioskuję, że nikt dla samego siebie czegoś takiego tam nie zakładał. Jest to chyba oryginalnie zamontowane. Wchodzi do niego ok 6 przewodów, w tym jeden (wygląda) jak antenowy.
  9. A sprawdzałeś ciśnienie na tłokach ?
  10. To zależy jakie masz amorki. Żeby kółka nie szorowały Ci po błotnikach. Ja mam sport zawieszenie, więc szerszych już nie mogę założyć.
  11. Szukaj pod kanapą. Możliwe, że przewody gdzieś mają luz.
  12. Cześć. Jak pisał Arek zacznij od stacyjki. Możliwe, że w kostce masz pozamieniane przewody
  13. Zacznij jak już Ci mowiono od wymiany świecy. Sprawdź prawidłową ciepłotę. Sprawdź też przewody. Ale faktycznie. Wymagaj od mechanika który Ci ją robił usunięcia usterki.
  14. Nie. Nie psują się. Potrafią się spalić i nie mają siły podnieść rygli, ale to jest wina złego zamontowania. W BMW raczej są montowane oryginalnie, więc nie powinno się nic dziać, ale warto sprawdzić.
  15. Sprawdź pod tapicerką drzwi, czy wszystkie przewody są podłączone. Jest tam niezła wiązka przewodów. Sprawdź też, czy aby siłowniki są sprawne. Ale raczej są. Szukaj w przewodach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.