Kolego jesli dobrze zrozumialem nie wycisnąłeś ramienia wycieraczki z trzpienia (tzw. sworznia). W żadnym wypadku nic nie wybijaj dopóki tego nie odkręcisz!!! Pod ramieniem wycieraczki jest jeszcze jedna nakrętka, i dopiero po niej możesz przystąpić do luzowania całości (jeśli się mylę poprawcie mnie). Ja jeszcze nie zdjąłem ramienia, ale zdążyłem je z wrażenia .....połamać, więc mam zamówione nowe oryginalne na dniach powinno przyjść. Jestem w posiadaniu książki "sam naprawiam...." i tam podają by do odkręcenia ramienia z trzpienia najpierw ustawić ramie na pionowo na szybie względem klapy. Ciekawi mnie czy to ma znaczenie dla wyciśnięcia ramienia. Dokładnie ramienia wycieraczki nie zdjełem bo po paru uderzeniach zrezygnowałem z obawy o szybę widzę że byłem blisko by zainwestować w nową :) Dzięki za info o nakrętce pod spodem !!!! No to teraz powalcze jeszcze raz z tym tematem !!!