Skocz do zawartości

bakteriagt

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d Touring 1999
  • Lokalizacja
    Swietokrzyskie

Osiągnięcia bakteriagt

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. pojezdzilem troche i wszystko już jest ok:), tzn sprzeglo slizga sie w calym zakresie obrotowm, teraz juz jestem pewnien ze to sprzeglo na 100%, dzieki za rade
  2. Witam wszystkich Mam nietypowy problem z autem. Mianowicie zaczęło się "ślizgać" sprzęgło, jednak trochę dziwnie, tzn ślizga się ale w stałym zakresie obrotów. Zaczyna się ślizgać od ok 1000 do 1400 obrotów, przez chwilę dobrze, ale za chwilę znowu zaczyna od ok 1700 do 2100 obrotów. Póżniej już jest dobrze. Niezależnie na którym biegu jadę, czy to dwójka czy piątka sprzęgło zawsze "ślizga" się tylko w tym zakresie obrotów. Trochę dziwne, nie uważacie. Miałem kilka aut, w których wymieniałem sprzęgło, ale z takim czymś spotkałem się pierwszy raz. Czy ktoś z was miał podobny problem? Z góry dziękuje za odpowiedż i pozdrawiam.
  3. To był kabelek w lewym zawiasie, jak dobrze pamiętam to chyba był kolor jasno niebieski, po prostu przejrzyj kabelek po kabelku czy jakiś nie jest lużny. Jeśli chodzi o bezpiecznik to w bagażniku nie są one numerowane. Licząc od lewej strony jest to dziesiąty bezpiecznik, żółty 20 amperowy, u mnie w bagażniku są dwa żółte, chodzi o ten w środku. Aha, przeczyściłem jeszcze styki od silniczka przy dolnym zamku, tzn te przy wtyczce z lewej strony bagażnika. Po tych wszystkich zabiegach klapa znowu zaczęła działać.
  4. No i naprawione, wystarczyło połączyć popękane kabelki koło zawiasu klapy a także wymieniłem bezpiecznik w bagażniku (nie w schowku), nie wiem co konkretnie było przyczyną problemu ale po zrobieniu tych dwóch czynności pomogło. Może kolego hgs78 dokładnie sprawdż te kabelki, jest ich tam masa, ten co był urwany na początku nie zauważyłem, był nieżle wplątany i ciężko było go dostrzec. Druga rzecz to uszkodzony bezpiecznik w bagażnku (nad akumulatorem schowany za osłoną). Miałem podobne objawy jak u Ciebie tzn, w górze domykanie działało, jednak na dole już nie, po tych zabiegach jak ręką odjął.
  5. Ręką pomagałem i to nie raz, nic z tego. Samochód parkuje jak mi się chce, czasem na dworze, czasem w garażu ( z uwagi na utrudniony wjazd), hydrauliki chyba u mnie nie ma, wydaje mi się że to problem z elektroniką, może czujnik albo krańcówka, nie wiem. Dziwne, jechałem sobie dzisiaj spokojnie, na chwilę zatrzymałem się na poboczu żeby coś wyjąć z bagażnika, no i przy próbie zamknięcia klapy okazuje się że nie chce się domknąć, myślę że to nie przez mróż bo auto było zagrzane od jazdy. Może jakieś pomysły?
  6. Witam Nie mogłem znależć na forum rozwiązanie na mój problem. Mianowicie tylnia klapa automatycznie domykająca się w moim e39 touring przestala się domykać, zamek zaskakuje ale mechanizm domykania klapy nie działa, po prostu klapa się nie dociska. Może ktoś z was miał podobny problem i wie jak go rozwiązać, ewentualnie na jakiej zasadzie ten mechanizm działa, może sam wpadne na coś jak bede wiedział jak to wszystko działa. Z góry dzięki. Pozdrawiam
  7. nie wiem czy szkła reflektorów to to samo co klosze ale właśnie o te klosze reflektorów mi chodzi, sory za to małe zamieszanie
  8. Witam Proszę o życzliwość, wiem że postów na podobny temat było wiele ale nigdzie konkretnie nie znalazłem odpowiedzi. Sprawa wygląda następująco, niedawno miałem drobną stłuczkę, w wyniku której popękało z jednej strony szkło reflektora. I tak je muszę wymienić dlatego wpadłem na pomysł ze możny by trochę odmłodzić autko(Bmw e39 1999r przed liftem) kupując szkła reflektorów w wersji po liftingu(wiem że o wiele lepiej byłoby wymienić całe lampy ale są to dosyć spore koszta a po stłuczce jest kilka rzeczy do naprawy).Dlatego moje pytanie to czy da się to zrobić bez żadnych przeróbek, po prostu wyjąć te stare i zamontować nowe szkła z całą pozostałą resztą. Nie wiem czy to ma znaczenie ale światła jakie posiadam to xenony samoregulujące. Z góry dzięki i pozdro dla życzliwych forumowiczów.
  9. Nikt nie skomentowal, chyba kolegow zamurowalo, jednak chyba jest to mozliwe, Bono dzieki za wskazowke, pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat
  10. O tarcze dzwoniac do ASO nie zapytalem bo o samą moc samochodu musialem sie sporo nagadac zeby mi ja podano. Nie wiem czy to jest szczep ale wedlug VIN-u rok produkcji sie zgadza. Czerwiec 1999 roku o mocy 142kW. Ponizej przedstawiam zdjecie wydruku jaki dostalem z warsztatu wspolpracujacego z ASO. Najwazniejsze podkreslilem (za jakosc zdjecia przepraszam ). %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img146.imageshack.us/img146/2146/20168689rv4.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img176.imageshack.us/img176/3185/80775011qx4.jpg Jezeli komus to malo to podaje link do postu, w ktorym rowniez poprosilem o rozkodowanie(nick to rowniez bakteriagt). Podane tam parametry zgadzaja sie z tym co jest na zdjeciu. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=16045&start=60 Jezeli to i tak za malo to prosze sobie samemu zadzwonic do jakiegokolwiek ASO i podac VIN auta,sami sie przekonacie. I co,nadal uwazacie ze wszytkie znaki na niebie i ziemi wskazuja na to ze problem jaki poruszylem sam sobie wymyslilem?
  11. Dzwonilem przed chwila do ASO do Krakowa. Po podaniu nr VIN okazalo sie ze posiadam mocniejsza wersje czyli 193km. Co wy na to
  12. Wlasnie skonczylem,kontrolka zgasla. I nie musialem jechac na kasowanie bledu. Odlaczylem akumulator na troche ponad godzine i po ponownym podlaczeniu kontrolka juz sie nie zaswiecila. Calkowity koszt naprawy 0,18 zl. Fajna sprawa
  13. Panowie nie ma sensu sie dochodzic. Przewaznie kazdy kto sie wypowiada chce pomoc i powinnismy to uszanowac. Wracajac do tematu, e39 w roku 2000 oprocz wzmocnienia silnika przeszly rowniez maly lifting zewnetrzny, miedzy innymi mniejsze, okragle halogeny, biale kierunkowskazy, listwy w kolorze nadwozia. To wszystko posiada i moja Bunia. Ten koles co rozkodowal mi VIN korzystal ze strony www.parts.bmw.group.com ,z tego co wyczytalem na forum z tej strony moga korzystac tylko pracownicy BMW oraz serwisy wspolpracujace z nimi. Wyposazenie , ktore mam z tej strony zgadza sie z tym co jest w samochodzie,ale nie ma tam wszystkiego, np zauwazylem ze mam podgrzewana przednia szybe, co nie zostalo wyszczegolnione w spisie. Musze teraz wymienic wszystkie tarcze hamulcowe oraz klocki i powstaje pytanie, jak je dobrac w sklepie,czy po roku produkcji czyli 1999, w ktorym jak wiemy wersje silnikowe to 184 km ,czy jednak po mocy czyli 193km, jednak to wersja z 2000 roku. A tarcze hamulcowe przednie do obydwu wersji(rowniez wyczytalem na forum) roznia sie srednica. To jest glowny powod tego postu, chcialbym miec 100% pewnosc co do wersji silnikowej. Prosze o pomoc
  14. Prosilbym o rozkodowanie nr VIN poniewaz nie wiem o co chodzi, mialem juz to rozkodowane przez pewien warsztat wspolpracujacy z ASO i okazalo sie ze posiadam wersje 193 konna,dziwna sprawa poniewaz auto jest z roku 99 a z tego co wiem to ta wersja zostala wprowadzona od 2000 roku,prosilbym o dokladne rozkodowanie lacznie z wyposarzeniem bo z tego co mi wydrukowano nie wszystko sie zgadza a tym co mam w aucie,np w samochodzie widze czujnik deszczu a w opisie go nie ma. nr VIN: WBADP71020GS61350 Z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.