Skocz do zawartości

piotr520

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 612
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana piotr520 w dniu 2 Maja

Użytkownicy przyznają piotr520 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było e34 525 vanos, jest e39 520 m54b22, e46 m52tub20
  • Lokalizacja
    Końskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotr520

  1. Normalne że ma swoje sterowniki. Najpierw podłącz interfejs do laptopa , potem do gniazda diagnostycznego żeby miał napięcie i wtedy zainstaluj. Powinno się udać.
  2. Czy uszczelka dobrze siedzi, nie jest pęknięta czy podwinięta. Mam nadzieję że tu jest problem. Zwróć uwagę na te czarna obudowę filtra, czy też nie ma pęknięcia przy króćcu albo na obudowie. Jeszcze jedno, jak już ściągniesz miskę to ja bym obejrzał oringi na tej plastikowej tulejce o której pisałem. Znajdź na youtube filmik z rozbiórki 5hp19 i będziesz dokładnie wiedział o czym piszę.
  3. Wygląda to jak szerszy oring, bardziej uszczelka, jakbyś wszedł na aukcje filtra to jest w zestawie, a dziś jakość części jest niestety marna. Jest jeszcze plastikowa tulejka między mechatroniką a skrzynią, takie przedłużenie króćca filtra oleju, tam są już typowe oringi, dwie sztuki. I jak dla mnie, tylko na tym odcinku między filtrem a skrzynią pompa może zasysać powietrze. Może wcześniej ktoś tam zaglądał i zrobił coś nie tak.
  4. Niestety , tu tylko magia kluczy zadziała.
  5. Pewnie tak samo jak w sedanie w tylnych słupkach. Wyczyść najpierw połączenia elektryczne przy wzmacniaczu i wejścia na tylną szybę. Ścieżki które grzeją są właśnie anteną, przy słabej masie albo uszkodzeniu kilku ścieżek od podgrzewania szyby radio będzie słabiej odbierać.
  6. Skrzynia na wyjściu walka do konwertera ma zimering i stąd leje.
  7. To tak jakby pompa oleju zaciągała powietrze. Między filtrem oleju a skrzynią jest uszczelniacz, może słabo trzyma, ale bez ściągnięcia miski się nie obejdzie żeby to sprawdzić.
  8. Źle ustawiony rozrząd, do poprawy. Po poprawnym ustawieniu rozrządu możliwe że dwa pozostałe błędy już się nie pokażą.
  9. Cała wiązka jest zanurzona w oleju, tak samo jak lutowany czujnik, olej nie przewodzi prądu. Pod płytą nie ma żadnych uszczelek, wypinasz jedną wiązkę i wkładasz drugą, potrzeba ewentualnie uszczelka miski. Nic nie wiem o jakiś różnicach w kodowaniu. Jedyne co można sprawdzić bez ściągania miski to rezystancję czujnika, gdzieś mam opis które to piny w okrągłej wtyczce. Jak znajdę to podrzucę.
  10. Wygląda na to że czujnik zawyża temperaturę, z tego co pamiętam to temperatura 40 stopni przy sprawdzaniu poziomu. Do wymiany czujnika musisz odkręcić mechatronikę bo nie podejdziesz. Masz starą skrzynię to na spokojnie sobie sprawdzisz, po prostu przelutuj czujnik do nowej skrzyni.
  11. Czujnik znajduje się nad mechatroniką, leży na niej. Nie jest to jakiś osobny czujnik z wtyczką, tylko rezystor wlutowany w wiązkę. Poziom oleju sprawdzamy na włączonym silniku, inaczej zawsze poleci olej ze skrzyni po odkręceniu bocznego korka, no chyba że jest go sporo za mało.
  12. To czekamy, bo sam ciekawy jestem, serwo niby nie jakieś skomplikowane urządzenie, ale taka usterka może wystąpić. Mała prędkość, małe obroty mogą znowu wskazywać na pompę.
  13. Na dwoje babka wróżyła, albo pompa albo serwo. Ja bym podmienił pompy żeby mieć diagnozę na stówkę.
  14. Tędy puściłem przewód pod czujnik ciśnienia oleju, wężyk o niedużej średnicy wejdzie bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.