Skocz do zawartości

local

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 G05 M50i

Ostatnie wizyty

140 wyświetleń profilu

Osiągnięcia local

  1. local

    Dystanse

    Przepraszam pomyliłem użytkowników.
  2. local

    Dystanse

    A to przepraszam, skoro ty tak twierdzisz to faktycznie tak musi być
  3. local

    Dystanse

    IMHO maxton wygląda o wiele lepiej niż te oficjalne dodatki Mperformance.
  4. local

    Dystanse

    A na co mają patrzeć? Zdejmujesz dystanse i jedziesz do dilera.
  5. local

    bodykit

    @PAVKO jeżeli chodzi o dokładki to polecam cały zestaw firmy Maxton. Mam u siebie juz od pół roku i jest git
  6. Wymieniałem 2tyg temu szybe w ASO, faktura na 11 234,18
  7. Pytanie o ile droższa jest polisa na oryginalnych częściach vs zamiennikach. U mnie po 5 latach użytkowania szyba dostała kamieniem na autostradzie, wymiana na oryginalnych częściach w ASO, koszt coś koło 11500 brutto. Jak bym miał dostać ofertę na zamiennikach i potem bujać się z problemami, to bym wolał dołożyć do lepszej polisy i mieć to z głowy.
  8. local

    xHP do G05 m50i

    Cześć wszystkim, Czy ktoś ma soft do skrzyni xHP i może cos więcej powiedzieć na ten temat? Jak odczucia i czy warto? Zastanawiam się do zrobieniu xHP stage 3 w moim G05 m50i, moc podniesiona na 670km/910nm ale czytam różne opinie, ze stage 3 szarpie mocno, i nie da się komfortowo jeździć. Z drugiej strony podobno stage 3 można ustawić tylko w trybie sport a w comfort mieć komoftowa skrzynie. Do tego spoko tez jest opcja ze pokazuje biegi w trybie komfort.
  9. Ja zawsze na środku na wysokości kamery, wsuwam nogę i wysuwam. Nie macha się noga w BMW tak jak w innych markach. Zawsze działa
  10. Jeżeli ktoś szuka w Łodzi to osobiscie polecam DogBox. Robiłem tam swoje X5 G05 M50i oni tez osobiscie przerobili juz kupe BMW B58 i N63 Jestem mega zadowolony do podejscia i zadbania jako klienta. Zrobilem Stage 1 i do tego pare rzeczy w kompie jak np otwieranie klap + pops w trybie sport i pare innych funkcji. Na poczatku bylem Zdecydowany na TC-performance ale po czytaniu ostatnich postow na ich temat tutaj i kontakcie telefonicznym do nich zrezygnowalem. Kontakt telefoniczny, raczej zostałem zbyty tekstami ze sie nic nie da mimo ze upewnialem ze sterownik jest odblokowany, to dostałem info ze nie są w stanie programowac klap ani robić nic z wydechem. Podczas rozmowy raczej czułem ze nie mieli dla mnie czasu bo nawet na inne pytania dostałem spławiającą odpowiedz.
  11. Tak zgadazm sie, wrzucilem ta mozliwosc jesli sterownik jest odblokowany. Dla 4.4v8 jest to bodajze do 06.2020 produkcji Robiłem taki pakiet: - dekaty zamiast pierwszych katalizatorów - sportowe odpowiedniki GPF-ów - końcowy tłumik z klapami HTL + końcówki carbonowe i termika Ogolnie juz wiekszych modyfikacji do m50i g05 nie mieli. Jeżeli chodzi o sam wydech i aspekty wizualne jak i dzwiekowe. Jestem mega zadowolony, mialem problem z klapami wydechu bo po 24h od odbioru zaczeły bardzo halasowac. Podczas wkrecania na obroty ( taki metaliczny dzwiek obiajania sie metalu ) no i na wolnych obrotach tez okropny halas, wchodzily w taki rezonans. Po kontakcie niestety musialem do nich wrocic na wymiane i zrobili mi to na miejscu.
  12. Dzieki za info, nie widzialem tej opcji u mnie.
  13. Co prawda nie w LCI ale u mnie jak masz kamery 360 to recorder mogę “zakupić” z poziomu aplikacji myBMW za 500zl/rok Strzelam że w LCI może być podobnie
  14. Może nie dotyczy 40i ale u mnie sytuacja z m50i z sportowym wydechem rocznik 2020 vs m50i z sportowym wydechem 2022 rok jednego z forumowiczów. U mnie, wydech w sporcie otwierał się tylko podczas jazdy po przekroczeniu 2500rpm a w comforcie po 3500rpm. u kolegi, wydech można było otworzyć na postoju po przełączeniu w tryb sport. Robiłem potem wydech w MG motorsport i powiedzieli że podobno po najnowszej aktualizacji wydechu nie da się otworzyć na postoju. Podobno BMW lubi grzebać w tych ustawieniach i po aktualizacji non stop coś zmieniają. Aktualnie jak robiłem stage 1 to tuner mi otworzył wydech i teraz mogę go otwierać w sport po zagrzaniu auta ( około 1min po odpaleniu na zimnym ) Sprawdz sobie czy klapy ci się otwierają przy procedurze startu, u mnie przed zmianami klapy się otwierały przy procedurze startu i było to wyraźnie słychać. Jak masz odblokowany sterownik to podjedź do lokalnego tunera i ci to ogarnie, bez bawienia się w wyciąganie bezpieczników i tp
  15. Dziwne, u mnie cofa się do góry i do końca, po wyłączeniu silnika. Nigdzie tego nie programowałem, po prostu zapisałem ustawienia fotela dla kierowcy i tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.