Skocz do zawartości

Dave

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330ix

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dave

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Poszukuję kompletu piór wycieraczek oryginalnych do BWM g20 2020. Pozdrawiam
  2. Po Waszych wpisach widzę, że objaw nie jest odosobniony. @Peetross@Tarcza U mnie jest hybryda dźwiękowa 🙂, w większości przypadków jest stuknięcie jakby o coś uderzył koniec drążka plus w tle chrupnięcie jak na nagraniu. Poproszę w ASO o sprawdzenie nr seryjnych przekładni oraz producenta.
  3. Dzięki wielkie za info. Jeszcze trochę poszperałem w na forum Bimmerpost i znalazłem coś takiego: G20 M340 Steering Creak - Turning right towards lock (bimmerpost.com) idealnie wpisuje się to w mój i Twój scenariusz. Tutaj również ciekawy post, sprawa dotyczy EPS (Electric Power Streering) marki ThyssenKrupp: SIB: CRACKING/CREAKING NOISE FRONT AXLE/STEERING SYSTEM (Removed by BMW Takedown) (bimmerpost.com) jak widać problem dotyka wielu modeli serii Gxx z M'kami włącznie. Podejrzewam, że też trafiliście na podobne posty ze swoim znajomym. Ze swojej strony będę dawać znać jak się sprawa zakończyła w moim przypadku. Przekładnia została zamówiona i czekam na wymianę.
  4. Witam serdecznie forumowiczów, W mojej Serii 3 g20 330i xdrive, zawieszenie adaptive m przy przebiegu poniżej 30 tys. km pojawiło się słyszalne i wyczuwalne stukanie na kierownicy. Uwaga pojawia się ono tylko na wstecznym biegu przy kierownicy skręconej w prawo do około 85-90% wychylenia maksymalnego. Auto musi się toczyć, w pozycji zatrzymanej stuknięcie się nie pojawia. Zauważyłem ten objaw przy parkowaniu prostopadłym tyłem, jest praktycznie powtarzalne za każdym razem. W każdym innym scenariuszu stuknięcie się nie pojawia, nie ma przeskoków podczas manewrowania, zmiany siły w obrocie kierownicy (pomijam intencjonalne usztywnienie w trybie sport / sport plus - to usztywnienie jest oczekiwane) Zgłosiłem usterkę podczas regularnego przeglądu, werdykt serwisu ASO: wymiana przekładni. Na szczęście auto jest jeszcze na gwarancji więc to nie jest problem, niestety jestem niemile zaskoczony tak niską jakością przekładni. Szokujący jest fakt, że przy tak niskich przebiegach przekładnia miała jakiekolwiek usterki. Uważam na nierówności na drodze, nie wpadam w dziury, wybieram trasy z lepszą nawierzchnią i pomimo tego spotkałem się z takim problemem. Z informacji, które znalazłem na forum udało mi się zarejestrować 3 użytkowników którzy mieli wymienianą przekładnią odpowiednio przy przebiegach ok. 55 tys. km - 75 tys. km. Chciałbym Was drodzy posiadacze g20/21 zapytać o Wasze spostrzeżenia? Mieliście wymieniane przekładnie kierownicze? Zaobserwowaliście podejrzane zachowania układu kierowniczego taki jak stuknięcia, szarpnięcia itp.? Wiem o przypadkach wrażliwości na podmuchy wiatru podczas jazdy z większą prędkością, ale mi bardziej chodzi o objawy typowe dla uszkodzeń przekładni. Jestem ciekawy jaka jest skala problemu w BMW. pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.