Skocz do zawartości

malos86

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 3.0i N52 2005
  • Lokalizacja
    Lublin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia malos86

  1. malos86

    E61 530xd ginie prąd

    A jeszcze jedno. Alternator ma oryginalny regulator napięcia? Odepnij wtyczkę od sterowania regulatorem przy alternatorze jak silnik pracuje i zobaczysz czy nie będzie tego samego.
  2. malos86

    E61 530xd ginie prąd

    Sprawdź stan przejścia przewodu plusowego przez podłogę w bagażniku. Poszukaj, poczytaj. Paliły się te wozy przez to. Niedoczytałem do końca. Od strony podwozia również? W takim razie miernik w dłoń i pomiary napięć Gdy auto nie odpala. Może przekaźnik?
  3. No to daj pan znać czy coś to pomogło.
  4. A... jeszcze jedno Przypomniało mi się. Jest taki jutuber Autobachus się nazywa. Chłop sprzedaje jakiś wynalazek/miksturę do zalewania na tłoki. Jemu podobno to pomogło. Przy tak dużym poborze nic nie tracisz. Warto spróbować jak dłubiesz sam. Z tego co pamiętam u niego zużycie spadło do 200ml/1000km. Poszukaj na jutubie, ma o tym kilka filmików. Ja bym próbował. I są jeszcze jakieś piany marki forte, też do zalania na tłoki. Na to wydasz 200zł? a na silnik pewnie 5k. Warto spróbować
  5. Szkoda kasy. Zużyte pierścienie, rowki w tłokach. Pierścień działa jak pompka i przeciska olej do komory spalania. Albo zanagarowany pierścień olejowy. Ale to wszystko teoria. Jeździć obserwować. Pchanie kasy w remonty silnika w tak stary samochód nie bardzo ma sens według mnie. Zrobisz silnik, nie wiadomo co poleci za 3 miesiące? Skrzynia, rozrusznik, alternator, a może chłodnica? Ja w swoje e60 gdyby nie to że dłubie przy niej sam wydałbym już może z 10k na mechaników. Na wiosnę rozrusznik 400zł, a teraz CCC. Ciągle coś... A i jeszcze jedno. Przy robieniu rozrusznika też wymieniłem odmę na febi i wszystko działa, bierze tyle samo oleju co brała.
  6. Kamera inspekcyjna w cylindry. Sprawdzić gładzie cylindrów, chociaż pewnie i tak pierścienie. Co zrobisz jak nic nie zrobisz... BMW się zachciało XD
  7. https://bmwteka.com/
  8. Podgrzewanie da się sprawdzić, trzeba odpiąć wtyczkę od modułu pod siedzeniem i sprawdzić rezystancję. Wtyczkę namierzysz po przewodach które wchodzą w siedzenie. Podgrzewanie jest podzielone na 2 obwody, obw szybkiego i pozostałego ogrzewania czy jakoś tak. Już nie pamiętam, ale da się to sprawdzić u siebie mam odłączoną dupę kierowcy bo się właśnie przepaliła. Wpierw to szybkie grzanie, a po roku ta druga mata od pozostałego grzania. Mata zajętości jeśli jest uszkodzona to raczej od eksploatacji wozu, wysiedzenia. Możesz posiłkować się BMW WDS Online w poszukiwaniu schematów. Ja to ponamierzałem na logikę, ale z racji zawodu trochę z tego rozumiem, ktoś kto jest totalnie zielony w kabelki może mieć większe trudności.
  9. Koło pasowe na wale obadałeś?
  10. U mnie działają do dzisiaj.
  11. Cześć. Pytanie jak w temacie. Da się inpą lub istą wypuścić powietrze na czas pracy przy zawieszeniu, żeby nie trzeba było popuszczać przewodu przy kompresorze? Jest taka funkcja serwisowa? Muszę wymienić tuleję od strony kierowcy, kanał mam wąski i nie wiem czy bez podnoszenia obu stron dostane się do kompresora. Gdyby się dało z kompa było by szybciej. Z góry dzięki jak ktoś coś wie.
  12. Może lampa jest z angola i dlatego to jest przestawione.
  13. Taaa. Jest tam taka przysłona, manualnie opuszczana. W sensie że ręcznie możesz ją przestawić. Po wyjęciu lampy i palnika będzie widać.
  14. Przyda się komuś na pewno. Warto pisać o rozwiązaniu problemu dla potomnych. Często jest tak że po rozwiązaniu zagadki pozostaje cisza ze strony założyciela tematu. Ludzie szukają odpowiedzi , ale nie chce im się jej udzielić po namierzeniu usterki. Dzięki pzdr
  15. Kto wymieniał ten czujnik? Mechanik czy sam to robiłeś? Być może wałek mimośrodowy jest wytarty lub części z nim współpracujące. Błędów może nie być bo czujnik widzi prawidłową pozycję wałka, a wytarte współpracujące ze sobą elementy wałek-dźwigienki mogą nie trzymać wymiarów i cylindry napełniają się w różnym stopniu. Musiałby ktoś to ocenić wizualnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.