https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-520d-tou/repair-manuals/33-rear-axle-rear-wheel-drive-guide/33-00-rear-axle-rear-wheel-drive-guide/B9tMjJRO Przed pracami wyjmij bezpiecznik F182.........20A https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-520d-tou/1VnYiGJyRw Odkrecasz nakrętkę ze starego miecha i wyjmujesz wężyk. Na wężyku pozostaje ci pierścień i wcześniej odkręcana nakrętka. Ten pierścień łapiesz paznokciami i łamiesz go tak jakbyś chciał rozpołowić jabłko na pół . Dzięki temu zabiegowi zdejmiesz delikatnie pierścień nie uszkadzając wężyka ciśnieniowego , następnie zsuń nakrętkę. Teraz montaż nowej poduchy. Przewód ciśnieniowy nie może być zabrudzony ani zdeformowany. Na przewodzie będzie tylko delikatne wcięcie po w/w pierścieniu. Przekładasz wąż przez gumową osłonę miecha i następnie wciskasz go do nowej poduszki , do oporu. Wkładasz nową poduchę na miejsce. Auto opuszczasz na lewarku, ale NIE do końca. Odpalasz auto , które samo się poziomuje Chyba się pokuszę o odcięcie kawałka wężyka, który był w użytku o ile będzie nadmiar :), ale dziękuję :cool2: :D !