Skocz do zawartości

mmw

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    7 011
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana mmw w dniu 2 Lutego

Użytkownicy przyznają mmw punkty reputacji!

O mmw

  • Urodziny 22.10.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Fxx

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mmw

  1. A no to wezme ten wynalazek jutro albo pojutrze do domu i sprawdze. Dam znac.
  2. No ok, kumam. Jak znajde kogos z pracy, kto uzywa iPhone to zrobie test na moim F11. Bo nie wiem czy taki badziewny iPhone SE (bo taki mam sluzbowy) tez dziala z Carplay?
  3. Ale czekaj, bo ja nie rozumiem. W jakim sensie Carplay? Chodzi o screen mirroring w wersji Apple? Nigdy prywatnie nie mialem iPhone, wiec nie sprawdzalem. Ja generalnie nie widzialem nigdy sensu screen mirroringu w przypadku gdy ma sie ekran z Androidem, bo po co? Masz tam dokladnie to samo co w telefonie, jestes zalogowany ze swoim kontem google itd. W i3 mam przystawke tylko z Android Auto / Apple Carplay, ale nie uzywam tego jako screen mirroring, tylko jako normalny googlowski Android Auto. Tu faktycznie sam przelacza tylko w jedna strone. Jezeli jestem na Android Auto i przelacze sie na fabryczne radio, to przelacza. Jezeli wroce do Android Auto, to juz nie przelaczy z powrotem. Musze wybrac recznie AUX. Mi to akurat nie przeszkadzalo nigdy, bo radia slucham z aplikacji, wiec nie uzywam praktycznie w ogole oryginalnego iDrive. Nie wiem jak wyglada wspolpraca ekranu Android z iphone i co jest dla uzytkowanika wazne, wiec ciezko mi sie tu wypowiadac. Mi przelaczanie miedzy oryginalnym iDrive i Androidem dziala plynnie, sprawnie i bez problemu.
  4. No tak, ale w nowszych autach, jak Twoje, AUX jest na glownej wtyczce i nawet nie trzeba kabla ciagnac. Nie wiem jak to chodzi z iPhone i boxem Carplay/Android Aito dodatkowym, ale ekran Android przelacza aitomatycznie, zaleznie od potrzeby. Nawet w moim starym F11 z HU basic radio i kablem wpietym w gniazdo AUX w podlokietniku, zrodlo dzwiek sie zmienia samo. Wcisne przycisk RADIO przy pokretle idrive, wlacza sie radio, ekran przelacza sie na oryginalny obraz idrive i zrodlo dzwieku na oryginale radio. Dotkne ekran, wraca do Android, puszcze play na np YouTube i zrodlo dzwieku samo sie przelacza na AUX. Nic nie trzeba robic.
  5. Tu nic sie nie zamienia przeciez. HU zostaje to samo. To tylko ekran. Teoretycznie mozesz w ogole go nie uzywac jako Android, tylko jako zwykly ekran. Jaki problem z dzwiekiem miales?
  6. Jezeli jedziesz bardzo delikatnie lub utrzymujesz predkosc, to takie obroty sa zupelnie normalne w tym silniku. To jest po prostu bardzo elastyczny motor. Mam dwa auta z tym silnikiem i uwierz mi, ze to normalne. Przeciez taka X3, nawet przy duzej predkosci, na 8mym biegu, normalnie jedzie z obrotami 1200, mimo juz duzych oporow powietrza. To jaki Ty widzisz problem gdy dopiero sie rozpedzasz powoli albo kulasz po miescie, gdzie silnik ma duzo mniejsze opory do przezwyciezenia?
  7. Zupelnie normalne i prawidlowe. Przeciez to jest diesel, to jakie obroty Ty bys chcial miec, po zmianie biegu? Moze po prostu poduszki masz zuzyte i tyle.
  8. No to musisz sobie patrzec na Aliexpress. Najnowszy Android teraz to jest 14 chyba w tych urzadzeniach. Mam nawet taki ekran w domu do X3, bo koledze z pracy zamowilem i niestety zle ocenilem jego HU na podstawie daty produkcji. Zamowilem mu pod stara CICowska wtyczke, a on ma Business ale juz z nowa NBT wtyczka i nowym CANem. No i musialem mu zamowic nastepna a to mi lezy. A tam jest chyba 13tka z opcja update do 14, wiec chyba nowszego nie ma na ten czas. Co jest wazne to zeby to bylo conajmniej 8GB pamieci operacyjnej, bo te tansze z 4GB nie chodza dobrze. Podobnie zreszta jak smartphone z 4GB. Jak bede mial chwile to moze go podlacze pod jakis zasilacz 12V i zrobie kilka zdjec jak to pracuje. W sumie pewnie sie skonczy tak, ze to wrzuce zonie do X3, ale ona ma juz zamontowany androidowy ekran, ale taki jak oryginalny Professional, czyli 8.8 cala. Zrobilem to bo mi Chinczyki sprzedali jakis zalezaly, ale nowy ekran z Androidem 9, za jakies chyba £100 z wysylka i kamera. A zonie tylko na kamerze cofania zalezalo. Ona nie korzysta z Androida, bo jak to baby, czesto nie wiedza za maja podgrzewana kierownice albo pamiec fotala kierowcy itd. Oryginalny ekran sprzedalem tez za £100 wiec kamera cofania wyszla za free. Jakbym chcial oryginalna dolozyc to by mnie kosztowalo ze £150. No wiec nie widze sensu montowania jej takiego 12.5 cala. Generalnie taki ekran Android jest fajnym rozwiazaniem, gdy ktos ma maly ekran. Jak sie ma Professionala, to tez ma to sens, ale juz nie tak dramatyczny.
  9. A nawet gdzies na telefonie znalazlem w historii WhatsApp jak kumplowi wysylalem. Zalaczam. To jest jakis starszy Android, bo ekran ma juz prawie 3 lata. Te nowe maja ladniejsza grafike, taka jak nowe Evo. Jakbys chcial cos konkretniejszego to daj znac.
  10. mmw

    Posiadacze i3?

    Tu ponizej 20 cali to nie masz co schodzic. Tak to zostaw standardowe. 17 i 18 cali to bedzie tragedia i nawet nie wiem czy sa opony tak wysokie do tak malych felg. Moze od jakich terenowych aut. Mysle, ze jest wiele tematow w necie o kolach jakie ludzie zakladaja do i3. Nie mialem potrzeby sie interesowac tym. Juz Ci pisalem, ze traktuje to auto jako wozidlo do miasta z zerowymi kosztami "paliwa". Jedyne co dolozylem to modul Android Auto z kamera cofania i kamery rejestrujace na przod i tyl. Aczkolwiek takie cos, jak dzisiaj ide z pracy na parking, upal 30 stopni, wciskam na aplikacji klime, za 3 minuty dochodze do auta i w srodku jest przyjemny chlodzik. To ewidentna i kolejna nieoceniona zaleta aut elektrycznych.
  11. To jest wszystko kwestia zrodla. Ja to biore od producenta, chyba najwiekszego w Chinach wiec nigdy nie mialem problemow jakichkolwiek. W F11 mam 12.5 calowy ekran od 3 lat i chodzi jak zloto. Szybko i sprawnie. Nigdy sie nie zawiesil albo nie zwolnil. Do tego w zwiazku z tym, ze to producent, to mam pelne wsparcie techniczne. Ten kontakt zostal mi po okresie gdy to montowalem klientom w Polsce. Domyslam sie, ze sa slabe zrodla zakupu z kiepskim sprzetem. Sam zaraz na poczatku sie nacialem i trafilem na dziadowskie zrodlo.
  12. A swiatlo wsteczne dziala?
  13. No wlasnie. Zeby oni te hybrydy robili z dieselem 2.0, to by bylo auto idealne.
  14. Moze wielu sie zlapie za glowe, ale ja jakbym szukal F15 to tylko z dieselem 2.0. Moze nawet bede to robil w jakiejs tam w miare bliskiej przyszlosci. No ale ja nie latam w trasach po 180 km/h, tylko gora 120 km/h.
  15. Jakbys nie ciagnal przyczepy, to bym powiedzial, ze to skrzynia biegow. Jak xdrive pada, to raczej szarpie (jak przeskakujacy lancuch rowerowy) przy rozpedzaniu sie z niskich predkosci. Podobny efekt jest przy dohamowywaniu, gdy auto juz prawie staje. W Twoim przypadku jednak bardziej bym stawial wlasnie na VTG. Pewnie tarczki do wymiany. Tania i prosta procedura. Zreszta latwo to ustalic. Wyjmij bezpiecznik od VTG i zrob test. Jak przestalo szarpac, to juz wiesz co i jak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.