Skocz do zawartości

czarny25

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wolomin

Osiągnięcia czarny25

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. czy moge prosic o rozkodowanie numeru vin bmw e60 oraz moze z kolegow ma ktos dostemp do serwisow auta jakas historia WBANC710X0B649178
  2. Feber ja rowniez wyjałem alternator z mienilem szczotki i nibi alternator ładował pojechałem do drgugiegi elektromechanika co też powiedział,że ładuje ale nie można sprawdzić tak na 100% wiec kupiłem drugi za 350pln i niby z ostatniej wersji wypustu alternator.Po wsadzeniu odziwo nie wywala mi żadnych błedów opdrócz uszkodzonych 6 swiec zarowych,ale raczej nie możliwe wiec okazało sie że uszkodzeniu uległ sterownik świec po wymianie pokazuje ,że sa uszkodzone teraz 3 swiece,ale ciężko z wymiana trzeba kolektor zdjać
  3. Feber a powiedz kolego czy jak wymieniles ten regulator napiecia czy dalej wywalalo ci te błedy tak jak u mnie,czy tak ci sie dzialo ze pokazywalo akumulator pokazywalo ze stan krytyczny i juz nie mogles odpalic.Ten temat znam juz na pamięć i dlatego pytam czy ty poradziles sobie z tym problemem czy to tylko kwestia regulatora byla,czy po wymianie było juz ok?Jakie sa koszty tego regulatora i czy jest drudny dostep do niego?
  4. panowe czy już ktoś poradził sobie z tym problemem ja mam rownież takie same objawy,że po kolei wyłacza wszystko a pożnij pokazuje stan akumulatora krytyczny jak zgasze auto już nie odpala nie kręci rozrusznik.Podglądając disem ładowanie akumulatora dochodzi do 15v a spadado 13,3v.Po zdiagnozowaniu wyłapuje komputer dużo błędów i wikszosc zapisanych pokazuje ,że napiecie ładowania jest w chwili błędu 17v,a w innych błędach np.napięcie jest 7-8v czy tu winę ponosi regulator napięcia?Może któryś z kolegów poradził sobie z tym problemem tak mam na dwóch aku.
  5. kolego powiedz w e60 wymieniales klapki mozesz mi powiedziec dlaczego bo u mnie sie urwala jedna i wpadla w silnik i jak mozesz jakie masz objawy po tych klapkach jak usunales bo wydaje mi sie ze troszke wiecej pali,dymi i jak przyspieszam ma chwile zadlawienia za nim pomysli tzn.depne gaz a chwile z sekunde trzeba poczekac az bedzie przyspieszac dobrze,pozatym teraz jak odpalam w zime po odpaleniu 4 sekundy nierowno chodzi silnik czy tez tak masz? mam interfejs i podpinalem ja moze ktos mi powiedziec czy pod carsoftem wykaze mi blad swiec zarowych,oraz czy powinno pokazac blad jak bede diagnozowal dde?
  6. ale akumulator krecil az padl chyba ze jak kreci sa straty napiecia na swiecy i nie grzeja ale pytam czy jak usunalem klapki z kolektora ssacego czy to moze byc przyczyna slabego uruchamiania auta
  7. Panowie z rana przy tak nickich temperaturach mam problem z odpalaniem wczesniej robilem remont glowicy poniewaz wyrwala sie klapka z kolektora ssacego pozniej nie moglem nigdzie w dobrej cenie dostac kolektora wiec wyjalem wszystkie te klapki nie wiem czy to ma jakis wplyw na odpalanie w cieplejsze dni palil bez problemow a teraz musze kilka razy krecic rozrusznikiem i w koncu za 6 razem jak chwile potrzymam na rozruszniku zapali wreszccie i chwile nierowno pracuje motor czy to swiece do wymiany jak myslicie?
  8. co do radia wylacza sie i wlacza a jak mam zrobic w tym RPA kasowanie i PROGRAMOWANIE KOLA jakie mam miec cisnienie w kolach
  9. panowie mam problem zawsze jak rano wsiadam odpalam jade jest chwile ok po chwili radio sie wylacza i wywala mi komunikat fun flat indicator failure czy moze ktos mi wytlumaczyc o co chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.