Skocz do zawartości

Emsi007

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525d 177KM 2006r automat

Osiągnięcia Emsi007

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdź rozpórkę kielichów pod maską, czy się nie poluzowała,słyszałem że to może powodować skrzypienie
  2. U mnie taki efekt powodowały chińskie opony
  3. Czy na postoju przy mocnym wciśnięciu hamulca też tak się dzieje?
  4. Płynu hamulcowego Ci nie ubywa? Bo takie wpadanie pedału hamulca wygląda ma wyciek
  5. Auto naprawione, winowajcą okazał się ułamany kabel od zaworu upustowego na kompresorze, po zlutowaniu wszystko działa jak przed awarią. Dzięki za podpowiedzi
  6. Dzięki za wskazówki, w poniedziałek się za niego zabiorę.
  7. Zaglądałem do bagażnika, sucho. Inpą manualnie nie są się opuścić. Kompresor manualnie można włączyć, elektrozawór do lewego i prawego miecha też, tylko upuszczanie powietrza nie działa, stąd moje pytanie gdzie może się znajdować zawór do upuszczania powietrza
  8. Witam, błąd jak w tytule, stoi za wysoko. Inpa nie jestem w stanie opuścić auta. Czy ktoś wie którędy jest upuszczane powietrze z Nivo, jakiś zawór upustowy czy coś? Błędu nie da się wykasować, jest stały. Czujniki poziomu przy kołach działają
  9. Zgadzam się, jeśli ma się auto od nowości, zna się jego historię serwisową, regularne wymiary oleju, to można zalać płukankę. Tylko po co, skoro przy takim stanie rzeczy silnik będzie czysty w środku? Nic ona nie wniesie. Z kolei jeśli kupiło się używane auto, to nie wiemy jak ktoś wcześniej dbał i może być tak jak mówisz, zajechany silnik, zaklejony w środku, ale wtedy płukanka może narobić więcej szkód niż pożytku.
  10. Pytanie dlaczego chcesz robić płukankę? Moim zdaniem przy wyższym przebiegu jest ryzykowne. Kolega zrobił w jednym ze swych aut i wywaliło mu uszczelniacz wału od strony skrzyni (tak jak u kolegi powyżej) po kilkunastu km jazdy. Ja o płukance nie chcę słyszeć nawet, wg mnie nic nie dają, regularnie zmieniaj olej co max 15tys i ciesz się jazdą. Pozdrawiam
  11. U mnie E61, 525d 177km, 312tys, od dwóch lat w moich rękach, przy zakupie było 243tys. Olej 5W30, wymiana co około 11tys, zero dolewek.
  12. Nie ma opcji żeby idealnie trzymał 90 stopni. Zczytujesz temperaturę z ukrytego menu czy patrzysz tylko na kreski przy obrotomierzu?
  13. Emsi007

    Lampy depo AE

    Jakoś reflektorów Depo jest mizerna .
  14. Można wiedzieć co było przyczyną utraty kompresji na 5 cylindrze? Te silniki są bardzo dobre więc jest spora szansa że gdzie byś nie kupił to będzie on chodził.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.