Skocz do zawartości

savik79

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: F10 525d xDrive, G05 40i
    jest: G05 M50i, F48 s18i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia savik79

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

23

Reputacja

  1. savik79

    M50i 4.4 V8 530km

    Panowie wątek bezmała "martwy" więc podbijam pytanie do posiadaczy V8 czy ktoś zbliża sie do 150k km czy nawet magicznej granicy 200k km? (a może są tacy > 200k ) 100k z tego co pamiętam niektórzy użytkownicy mają już nakręconą ... u mnie słabo z kilometrami po 1,5 roku 26k
  2. tak, już poruszaliśmy ten temat na innym wątku .... leasing auta przestaje się opłacać, szczególnie ten z wykupem , i sprzedażą za 2-3 lata. Przy sprzedaży oddasz w podatkach x2 lub x3 całej tej korzyści leasingowej . to jest jakiś żart, najbardziej boli mnie to, że te elektryki są tak na "chama" promowane" , nie powinno tak być, że gościowi który kupuje Taycana za bańkę, podatnicy dokładają 40 koła no nic są równi i równiejsi ..
  3. Cześć czy wiecie, że od 2026 leasing na nasze spalinowe X5 to limit 100k ? zakładam ze jak zamawiacie auto w 2025 i będzie gotowe do odbiory 2 2026 to leasing na starych zasadach ?
  4. "krótko" i na temat Dzięki. chyba najmniej różnic między segmentami i możilowścami opcji (tak było do niedawna ) to seria 5 vs 7 , reszta rzeczywiście ma swoje ogranicznia Niestety tam gdzie mieszkam Xy są jedyną opcją dla mnie ... więc muszę jeszcze poczekać z "torowym" autem Wrzuć może jakieś zdjęcia ?
  5. @maciek_w : widzę, że jednak chęć posiadania prawdziwej Mki wygrała z przestrzenią dla rodziny . Powiedz zatem jak wrażenia ? wiadomo , nie pytam się o klejenie się do drogi, w X5 fizyki nie oszukasz., ale jak zejście z V8 na na "marne 6 cylindrów w rzędzie" ? Pewno brzmienie jest o niebo lepsze z tych 6ciu cylindrów co ?
  6. savik79

    Box dachowy

    Tak to wyglądało:
  7. savik79

    Box dachowy

    WOW no to nieźle, dla mnie udręka była podróż nie z boxem (o box raczej jestem spokojny), lecz z rowerem na dachu, autostrada nad morze, przy dość dużym wietrze koło 80km. mimo prawie przepisowych prędkości, pasażer z tylu, który miał widok na rower przez perspektywę dachu i widząc jak telepie go wiatr, siedział przez cala drogę w napięciu Drugi pasażer z tyłu musiał wspomagać go %% . Wiozłem 4 rowery, 3 na haku jeden na dachu I jak porównujesz wrażenia jazdy (powyżej 200km/h ) x5 60i do siódemki 40d, jeśli można to w ogóle porównać? Głównie chodzi mi o przyspieszenie od 100 do 200 , czy rzeczywiście ten 40d jest aż tak bezkonkurencyjny. Chodzi mi po głowie sedan do jazd autostradowych .. ten 40d jest jakby naturalnym wyborem (choć różne opcje zacząłem testować, łącznie z v6 benzyna innych marek )
  8. preLCI 40i + wydech sportowy, pojedyncze wyloty na stronę
  9. Muszę wziąć pod uwagę punkt 5, wszystkie inne stosowane są na bieżąco
  10. Nie można, całe auto jest nagrzewane przez Webasto, ciepło leci przez nawiewy.
  11. savik79

    X5 G05 4.0i 2025

    No i gratulacje ! Zdjęcia poprosimy
  12. Też liczę na to, że ten gadżet wytrzyma jak najdłużej. Daje nam ogromną frajdę podczas jazdy, jeśli słońca za dużo na zewnątrz, zawsze można zaciągnąć roletę, natomiast w dni pochmurne jak teraz, to taki miły jasny akcent w aucie. Poprzednie x5 miałem bez panoramy, nie zamieniłbym ten opcji po tym jak pojeździłem z takim dachem. Czas pokaż, obym był statystycznym wygranym w puli problemów z dachem
  13. Też mam te krótszą wersję maty. Zastanawiam się jednak nad celowością przy opcji kiedy w podłodze są te belki, które z definicji maja się podnosić i zapobiegać przemieszczeniu się przedmiotów. Czy ktoś zauważył działanie tego gadżetu na żywo ? nawet jak mam zdjętą roletę te belki są ciągle "martwe" Ale jest jeden scenariusz kiedy mata przydaje się bezwzględnie : wyjazd na narty lub w góry. Mokry, brudny sprzęt wrzucany jest do bagażnika bez wyrzutów sumienia
  14. U mnie sprawa wygląda następująco: przez większość czasu jeżdżę ze schowaną roletą, super wygodnie jest jak otwieram bagażnik i mam całą przestrzeń do dyspozycji . A wiem, że w każdej chwili jest dostępna w razie czego. Raz natomiast miałem ją zaciągniętą i w momencie gwałtownego hamowania, puścił zaczep i cała roleta schowała się z hukiem. Myślałem, że już po niej ale o dziwo wciąż działa. Lesson learned : przy dynamicznej jeździe roleta zawsze schowana
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.