Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oki, w czymś to przeszkadza? Auto jeździ normalnie. Była robiona uszczelka pod głowica a przyczyną był termostat obrazu nowe uszczelniacze może to mieć jakieś powiązanie w Inpie zrobię adaptacje? W Delphi tego ni mam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest w inpa, ale z głowy nie pokieruję Cię, musisz szukać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Byłby ktoś na tyle uprzejmy by mi powiedzieć jak zrobić adaptacje Vanosa w INPIE widze tylko kasowanie, nie widzę jak zrobić adaptacje. Proszę o pomoc.
Opublikowano

Proszę o wybaczenie, jeśli zły temat. Szukałem trochę po starych, ale nie potrafiłem uzyskać prostej odpowiedzi. Oglądałem 320i, N43, w automacie. Po wizycie w warsztacie komputer pokazał następujące błędy:

 

10996 Czujnik NOx - zakłócenie funkcji obwodu prądowego,

10994 czujnik NOx - sonda lambda przed katalizatorem - oddziaływanie wzajemne nielogiczne

42329 kombinacja tablicy przyrządów - odłączone zasilanie napięciem

37659 czujnik temperatury powietrza na zewnątrz - nieprawidłowe działanie czujnika temperatury na zewnątrz pojazdu

40149 napinacz pasa bezpieczeństwa siedzenie pasażera - zakłócenia komunikacji

43205 światło do jazdy w dzień po lewej - zakłócenie funkcji obwodu prądowego

41834 moduł GPS - nieprawidłowa funkcja

 

Do tego pokazane są jeszcze 2 błędy, które nie mają żadnego opisu - 40261 i 41321.

 

Panowie w serwisie twierdzą, że to drobne problemy, które nie mają większego znaczenia. Nie wiem, na ile im wierzyć, bo serwis nie był wyspecjalizowany. Czy ktoś bardziej doświadczony z kolegów mógłby mi wyjaśnić po ludzku, co może być przyczyną tych błędów, czy mogą oznaczać jakieś poważne wydatki i na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Szczególnie niepokoi mnie czujnik NOx (w poprzednim aucie kosztował mnie on nowy katalizator) i problem z napinaczem pasa. Ja podczas oglądania i jazdy nie zauważyłem żadnych problemów w aucie - temperatura na zewnątrz wyświetlała się normalnie (36 stopni - ostatnio trochę było ciepło ;)), światła świeciły równo, a auto nie ma dużego wyświetlacza (więc chyba też gpsu?).

Opublikowano

Witam,

 

Kupiłem w poprzednim tygodniu e90 320I rok 2005. Z informacji które otrzymałem od sprzedawcy wynika , że nie dawno była robiona maglownica bo trochę pozalewało nie które elementy silnika. Po sprawdzeniu pokazują się błędy poniżej. Teraz auto po odpaleniu przez pierwsze 5 minut nic się nie dzieje , później zaczynają pojawiać się błędy, obroty są podwyższone delikatnie falują samochód troszkę zamula. Przy dłuższej jeździe wszystko się zmienia i jest już ok. Dzisiaj zauważyłem ,że z pod maski wydobywa się czasami para i śmierdzący zapach po wyłączeniu klimatyzacji. Zatrzymałem się otworzyłem maskę ale tam nic zupełnie nie widać. Poproszę o poradę doświadczonych forumowiczów.

 

2A59 - nieznany kod usterki

2A5B - nieznany kod usterki

2EFE - aktywacja, wentylator elektryczny

- nieciągły

2F17 - nieznany kod usterki

 

bardzo dziękuję za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dwa pierwsze dotyczą valvetronic'a, trzeba zacząć od zrobienia adaptacji, trzeci to oczywiście wentylator? Pewnie nie działa i auto przegrzewa się czego skutkiem jest czwarty błąd oznaczający zbyt wysoką temperaturę oleju.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich wielbicieli Bawarskich samochodów.

Jestem całkiem nowy na forum, 8m-cy temu kupiłem swoje wymarzone autko. Aktualny przebieg 73k km.

Jestem laikiem w temacie mechaniki i proszę o pomoc.

Znajomy brata podpiął komputer, gdyż ostatnio 2x pokazał mi się błąd check engine, który po ponownym odpaleniu silnika zniknął.

Komputer pokazał następujące błędy:

30EA Katalizator DeNox zanieczyszczenie siarką (komputer pokazał ilość 41 bodajże mg),-nieciagly

2AA1 czujnik wału rozrządu przy zaworze wydechowym,sygnał, -nieciagly

A559 przekaźnik zasilania MPM.

Proszę o poradę co z tym zrobić, każda informacja będzie dla mnie cenna. Muszę wszystko zrobić w przeciągu tygodnia, gdyż później wyruszam w trasę ponad 1000km.

Dodam że auto często jeździ po autostradzie 130-160km/h. W ciągu 4 mcy robię 10k km.

Pozdrawiam i proszę o pomoc,

Patryk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia czujnika wałka rozrządu po stronie wydechowej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dodam jeszcze 2 rzeczy do przedniego posta .

Mam problem z tylnym kierunkowskazem, który jest ledowy. Miał może ktoś z was problem ze komputer pokazuje spalona żarówkę, a kierunkowskaz raz świeci normalnie, raz słabo, raz szybko. Dodam, że wygląda na to że coś nie łączy, sprawdzałem kostkę i wszystko z nią ok. Może być problem z którąś z zielonych płytek? Jak myślicie, trzeba rozklejać ewentualnie wymieniać całą lampę?

I drugi problem,

Wymieniałem ostatnio tarcze, klocki i czujniki zużycia klocka tylko na TYLNEJ OSI. Od czasu wymiany w komputerze w samochodzie pokazało nowy limit kilometrów na tylne hamulce, czyli 60k do przejechania. Problem polega na tym, że od czasu wymiany hamulców kilometry stoją w komputerze w miejscu, nic nie leci w dół...ani na przedniej ani na tylnej osi. Wiecie może jak można spowrotem przywrócić żeby czujniki działały?

Tarcze i klocki włożyłem brembo, czujnik zużycia klocka ATE.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam. Odnośnie kierunkowskazów jest to wada fabryczna i tylko wymiana całej lampy przerabialem to miesiąc temu wymieniłem na DEPO zamiennik właściwie niczym się nie różni od oryginalu. Nie kupuj używki bo problem jest w każdej lampie ja kupiłem najpierw uzywke i dostałem też uszkodzona ale była możliwość zwrotu. W ASO koszt chyba 800 zł :)
Opublikowano
Dodam jeszcze 2 rzeczy do przedniego posta .

Mam problem z tylnym kierunkowskazem, który jest ledowy. Miał może ktoś z was problem ze komputer pokazuje spalona żarówkę, a kierunkowskaz raz świeci normalnie, raz słabo, raz szybko. Dodam, że wygląda na to że coś nie łączy, sprawdzałem kostkę i wszystko z nią ok. Może być problem z którąś z zielonych płytek? Jak myślicie, trzeba rozklejać ewentualnie wymieniać całą lampę?

I drugi problem,

Wymieniałem ostatnio tarcze, klocki i czujniki zużycia klocka tylko na TYLNEJ OSI. Od czasu wymiany w komputerze w samochodzie pokazało nowy limit kilometrów na tylne hamulce, czyli 60k do przejechania. Problem polega na tym, że od czasu wymiany hamulców kilometry stoją w komputerze w miejscu, nic nie leci w dół...ani na przedniej ani na tylnej osi. Wiecie może jak można spowrotem przywrócić żeby czujniki działały?

Tarcze i klocki włożyłem brembo, czujnik zużycia klocka ATE.

Pozdrawiam

 

Z tego co wiem, to E90 obniża kilometry co 1 tysiąc, żeby wskoczyło Ci 59 tysięcy, musisz 1 tysiąc kilometrów przejechać.

Opublikowano
wstrzymaj się z tymi termostatami, przy tak niskiej temperaturze na dworze i przy właczonym intensywnie ogrzewaniu u mnie też nie chce dochodzić do 90 st.

wymiana termostatów pomogla,4587to blad podgrzewacza fitra paliwa,wymienilem na nowy i git ,dpf wypalime piecowo-termostaty nowe i auto smiga jak nowe ;)

icon4.png
Opublikowano

Witam Wszystkich,

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozszyfrowaniu 2 błędów wykrytych dzisiaj przez komputer.

 

W piątek 18.08 regenerowałem DPF ( 2 tygodnie temu komp wykrył, że dpf jest zapchany KOD 452A ( DPF) oraz 4A6E (świeca żarowa cylindra 1 ), po regeneracji błąd świec już się nie pojawił).

Po regeneracji filtra oba ww. błędy zniknęły, ale po przejechaniu ok 5 km pojawiła się kontrolka sygnalizująca usterkę silnika ( żółta informująca o tym, że nie jest dostępna pełna moc silnika ).

Wróciłem do warsztatu , a po podpięciu auta do kompa wyskoczyły 2 błędy 4933 oraz 3F25 .

4933 - układy powietrza, przepływ powietrza względem przepływu masowego w AGR

3F25 - nieznany kod usterki

 

Proszę o info czy ktoś z Was już miał styczność z tymi usterkami ?

Od czego rozpocząć poszukiwania usterki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakbyś podpiął inpa to byłby konkretny opis i można coś z tego wyciągnąć a tak to masz jakiś problem z egr i powietrzem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Obyło się bez podpinania do innego kompa.

 

Przyczyną pojawienia się tych błędów był uszkodzony "Przewód powietrza doładowującego" numer części 11617823887

 

Problem usunięty :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaburzyłeś kolejność działania, najpierw otwieramy maskę a później podpinamy komputer :wink: nic nie pisałeś o charakterystycznym syczeniu przy nieszczelności dolotu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zaburzyłeś kolejność działania, najpierw otwieramy maskę a później podpinamy komputer :wink: nic nie pisałeś o charakterystycznym syczeniu przy nieszczelności dolotu.

 

Nie zgodzę się z Tobą.

 

Jeśli pojawia się błąd i masz możliwość szybkiego podpięcia do kompa to zawsze warto to zrobić. Wtedy zaglądając pod maskę wiesz czego i gdzie szukać :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadza się, ale z tego co napisałeś jeździłeś do mechanika, bo nie masz kabla, on sprawdził błędy i tyle, najważniejsze, że obyło się bez zbędnych wymian, bo skupienie mogło zostać tylko na egr i wtedy nie byłoby tak lekko.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie potrzebuje pomocy. Pacjent E90 2005r silnik M47 moc 163km.

Samochód po nocy lub dłuższym postoju ma problem z odpaleniem. po wciśnięciu zapłonu zaświeca się kontrolka od kontroli trakcji (żółty trójkącik w kóleczku) a obok niej wykrzyknik. Poźniej kontrolka samochód na podnośniku na żółto. Po kilku próbach odpalenia i kilkunastu wciśnieciach przycisku start/stop wreszcie normalnie włącza zapłon i odpala.

 

błędy:

00CED4 No message(0xAA) receiver EKPS, transmitter DME-DDE

00D354 No message (engine, 0x168), receiver DSC, transmitter DME-DDE

00D355 No message (engine, 0x169), receiver DSC, transmitter DME-DDE

00D356 No message (engine, 0x170), receiver DSC, transmitter DME-DDE

 

ktoś ma jakiś pomysł? wygląda mi to na jakiś brak komunikacji. Ale gdzie tego szukać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym sprawdzałeś te błędy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na dpfie i teraz pojawia mi się błąd 4D03 co on oznacza???

 

Dodam tylko, że w dpfie mam:

4 gramy popiołu

10 gram sadzy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.