Skocz do zawartości

Prophet

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Prophet

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Rocznik to moje założenie. Sprzedałem auto niewiele starsze i chciałbym raczej iść do przodu i zmienić na nowsze. Obejrzałem sobie ten egzemplarz, muszę powiedzieć, że jest na prawdę w fajnym stanie, a właściciel o niego zadbał. Twierdzi, że auto nie było rozbite, nie ma niestety dokumentów auta (z czasów przed Polską). Czujnik lakieru nie pokazał żadnych anomalii poza dołem drzwi kierowcy, które jak przyznał sprzedający, polakierował. Oczywiście na klamce resztki tego gumowego pokrycia (zaczyna też schodzić z kierownicy), rączka pasażera trochę podniszczona no i co najdziwniejsze - uszkodzony fotel kierowcy (co sugerowało by większy przebieg). Propozycja Wydaje się ciekawa.
  2. Oczywiście mam świadomość, że na auta z Włoch należy uważać, niemniej jednak dziękuję za zwrócenie uwagi. E90 wydawało się bardzo dobrym wyborem, ale po wpisach kolegów i lekturze forum mam co do niego coraz większe wątpliwości. Z drugiej strony, jak słusznie napisał któryś z użytkowników, na forum nikt nie wchodzi po to, żeby pisać "moje BMW działa super i nie mam z nim żadnych problemów", a raczej aby opisywać i szukać rozwiązań problemów, stąd taki negatywny obraz auta. Problem w tym, że do 40 tys. trudno jest znaleźć sensowny samochód z benzynowym silnikiem, min. 2008, z mocą na poziomie powyżej 160 KM, nie kombi. Grupa VAG - ciągłe problemy z silnikami TSI/TFSI, a tutaj widziałem potencjalny zakup. Alfa? Albo Giulietta 1.75 tbi, której projekt wnętrza jest przeciętny, albo piękna Brera, ale 2.2 JTS, na który powszechnie się narzeka. Civic Type R - bardzo mało egzemplarzy. Francuzy jakoś mnie nie przekonują do siebie (patrzyłem ewentualnie na Lagunę III Coupe), podobnie Ford z Oplem. Cytując klasyka - jak żyć? ;)
  3. piotr2569 a gdzie można taką historię sprawdzić? Zamówiłem sobie raport dotyczący przebiegu, ale nie wiem nic więcej o historii tego auta.
  4. maniek21112 z tego co czytałem o wtryskach i cewkach to mogą paść w każdej chwili i tutaj nie ma już reguły? Czy ewentualnie serwis będzie mógł mi coś powiedzieć na temat ich stanu i przewidywanego czasu życia, czy to raczej niesprawdzalne? Zakładając, że przebieg auta jest realny - czy w okolicach tych 110 tys. trzeba nastawić się na jakieś awarie albo przymusowe wymiany (poza standardową eksploatacją oczywiście)?
  5. GomesLdz oglądałem to wymienione przez Ciebie BMW w Katowicach: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-320i-ID6yYWmH.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Pan od razu przyznaje, że auto było lakierowane z tyłu (i to widać, bez potrzeby korzystania z czujnika lakieru), moim zdaniem także coś w aucie było robione z przodu (błotnik/maska od strony kierowcy) plus przy odpaleniu od razu pojawia się kontrolka poduszek powietrznych i ostrzeżenie o problemie na wyświetlaczu. Pojechałem i zmarnowałem czas.
  6. Proszę o wybaczenie, jeśli zły temat. Szukałem trochę po starych, ale nie potrafiłem uzyskać prostej odpowiedzi. Oglądałem 320i, N43, w automacie. Po wizycie w warsztacie komputer pokazał następujące błędy: 10996 Czujnik NOx - zakłócenie funkcji obwodu prądowego, 10994 czujnik NOx - sonda lambda przed katalizatorem - oddziaływanie wzajemne nielogiczne 42329 kombinacja tablicy przyrządów - odłączone zasilanie napięciem 37659 czujnik temperatury powietrza na zewnątrz - nieprawidłowe działanie czujnika temperatury na zewnątrz pojazdu 40149 napinacz pasa bezpieczeństwa siedzenie pasażera - zakłócenia komunikacji 43205 światło do jazdy w dzień po lewej - zakłócenie funkcji obwodu prądowego 41834 moduł GPS - nieprawidłowa funkcja Do tego pokazane są jeszcze 2 błędy, które nie mają żadnego opisu - 40261 i 41321. Panowie w serwisie twierdzą, że to drobne problemy, które nie mają większego znaczenia. Nie wiem, na ile im wierzyć, bo serwis nie był wyspecjalizowany. Czy ktoś bardziej doświadczony z kolegów mógłby mi wyjaśnić po ludzku, co może być przyczyną tych błędów, czy mogą oznaczać jakieś poważne wydatki i na co zwrócić uwagę przy oględzinach? Szczególnie niepokoi mnie czujnik NOx (w poprzednim aucie kosztował mnie on nowy katalizator) i problem z napinaczem pasa. Ja podczas oglądania i jazdy nie zauważyłem żadnych problemów w aucie - temperatura na zewnątrz wyświetlała się normalnie (36 stopni - ostatnio trochę było ciepło ;)), światła świeciły równo, a auto nie ma dużego wyświetlacza (więc chyba też gpsu?).
  7. Heh, komentarz bardzo wymowny. To miało by być moje pierwsze BMW, dlatego bardzo proszę o pomoc. Szukam auta nieoczywistego, stąd E92. Jak na moje skromne możliwości, kosztuje dużo pieniędzy, które odkładałem i dlatego poważnie zastanawiam się, czy jest sens się pakować w ten samochód, żeby nie zjadły mnie koszty napraw i eksploatacji. Czytałem o tych podstawowych problemach modelu - cewki, wtryski, napinacz. Z tego co też wyczytałem, to skrzynia chyba jest dość trwała? Ile na starcie należało by przeznaczyć, żeby doprowadzić go do względnego porządku (zakładam tylko mechanikę - blacharka, lakier itp. to sprawa drugorzędna)?
  8. Czy ktoś z forumowiczów miał może okazję oglądać ten samochód? Warto się bliżej zainteresować? Sprzedawane już dłuższy czas, z coraz niższą ceną. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-320i-2008-rok-automat-alufelgi-19-polecam-ID6yEpC9.html#2c2911547d
  9. Pozdrawiam użytkowników. Poszukuję dla siebie nowego auta, mam nadzieję na pomoc bardziej doświadczonych kolegów. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.