Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Dziś ślepy los podkusił mnie do wymiany membrany, wszystko by było dobrze gdyby nie te dwie dolne śruby, które oczywiście nie dały się odkręcić i tak zostały. nie mam pomysłu na dalszą działalność. Czytałem, że należy odkręcić kolektor ssący, tylko to mnie przeraża. Nie wiem jak to zrobić, żeby niczego nie uszkodzić. Może ma ktoś fotki, ewentualnie pomysł czym odkręcić te śrubki. Klucz do rur jest za duży. Swoją drogą ciekawy jestem co za magik z BMW wymyślił, że nalezy je przykręcać torx 30.
Opublikowano
Zdejmij ssacy to nie takie trudne, przy okazji zobaczysz w jakim stanie masz uszczelki pod nim. Zmien te torxy na zwykle sruby 10 :)

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Odkrec listwy od mocowan, odlacz wszelkie wtyczki i mozna je dac na bok zeby nie przeszkadzaly. 2-3 godzinki roboty max, jak masz gaz to troche wiecej

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Te śrubeczki w mębranie są naprawdę bardzo mocno przykręcone a do tego bardzo latwo je uszkodzić, szczególnie te na dole z prawej strony. Na pozostałych 6, które odkręciłem nie było śladu, poszły leciutko w miarę.
Opublikowano

no wierzę Ci ..swoją drogą odkrecenie ssącego to nie az taki wielki problem ale jednak w sumie zbyteczna robota :?

eh ta membrana .... :doh:

Opublikowano
Jestem bardzo delikatny, ostatnio połamałem klucz do kół (chiński). Sznycelek ładny, bardzo lubię, szczególnie w Austrii, porcje takie normalne dają. :D
Opublikowano
Jestem bardzo delikatny, ostatnio połamałem klucz do kół (chiński). Sznycelek ładny, bardzo lubię, szczególnie w Austrii, porcje takie normalne dają. :D

 

:cool2: :D

 

OT - ten obrazek ma za zadanie zademonstrowac moje zamiłowanie do AC S :D

Opublikowano
Da sie membrane wymienic bez zdejmowania kolektora ale jak sie torxy zjada to nie ma wyjscia. Najlepiej zamienic na srubki 10 i potem mozna odkrecac zwyklym kluczem lamanym.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Hmmm.... wywalać kolektor? Mi te śrubki też sie rozleciały ale żeby odrazu wywalać kolektor? 1. W zestawie masz szczypce nastawne a jak sie nie da dojść to jest najprostsza metoda znana najstarszym polakom!!!! PRZECINAK I MŁOTEK!!! (może być śrubokręt i ...) Proste

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano
Za groma nie wiem jak odłączyć wtyczkę nr 10 od wtryskiwacza http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GD21&mospid=47340&btnr=13_0385&hg=13&fg=15

oraz czy muszę odkręcać całą listwę wtryskową

 

Bez urazy, jeśli nie wiesz jak zdjąć tę wtyczkę ... to zostaw to auto bo to źle wróży.

 

Ta wtyczka ma metalowe zabezpieczenie, naciska się palcem na jednej z dłuższych przyprostokątnych wtyczki

Opublikowano

Ta wtyczka ma metalowe zabezpieczenie, naciska się palcem na jednej z dłuższych przyprostokątnych wtyczki

To, że ma zabezpieczenie i jak się je zdejmuje to wiem, pomimo tego nie chciała zejść, ale ten problem mam już z głowy. Udało mi się bez zdejmowania ssącego odkręcić membranę, przy pomocy takich małych kluczyków zaciskowych. Nowa założona na zwykłe śruby.Wielkie dzięki za pomoc. Frank daj znać jak tobie poszło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.