Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To teraz wsiadz do a4 2.0 tfsi przejedz sie, wysiadz i wsiadz do 328i.Wtedy mozesz zadecydowac,"czy warto przeplacac".

Taka moja subiektywna opinia,gdyz sam mialem okazje jezdzic tymi autami,co prawda a5 tfsi 211km ale mysle,ze jesli chodzi o jazde to duzej roznicy nie ma.

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moim zdaniem cena na 328i jest wręcz rewelacyjna, a porównywanie do A4 TFSI niezbyt miarodajne, 328 jest autem "o głowę" mocniejszym:). Pakietu - line nie trzeba koniecznie zamawiać, choć konfigurator zdaje się coś takiego sugerować.
Primator
Opublikowano

Ja wiem, ze to jest przepłacania, ale i tak wole F30...Lepszy układ kierowniczy, lepsze zawieszenie przy lepszym komforcie ogólnie większa przyjemność z jazdy...dodatkowo jestem miłosnikiem BMW a nie Audi.

 

Co nie zmienia faktu , ze 160 tys zł za auto tej klasy, prezentujące przeciętny poziom materiałów we wnętrzu (przeciętny dla tej klasy) z silnikiem r4 2,0 oraz nie mające kompletnie wyposażenia to bardzo dużo.

 

Uważam, że takie pierdy jak czujniki parkowania, deszczu, zmierzchu, podgrzewane fotele itp itd powinny być w standardzie...

 

Natomiast dopłata za nawi i ksenony nie powinna być tak skandalicznie wysoka...Za samą navi i ksenony trza dać ok 20 tys zł co zakrawa na absurd wręcz.

 

Primator - sama cena jak na BMW z 245 HP może wydawać sie ok, ale kiedy dojdzie do konfigurowania samochodu to widać, ze kwota początkowa jest fikcją.

Opublikowano

Zgadza się, ale generalnie tak już jest w BMW - cena golasa jest niemiarodajna, bo też i golas jest tragiczny :D

Miałem na myśli to, że dotąd auta o takim poziomie osiągów na ogół kosztowały około 200K już w standardzie...

Primator
Opublikowano

Ale można też auto dopasować pod siebie...Jesli ktoś nie potrzebuje Nawi i ksenonów to tak naprawdę pięknie wyposażone 328i z rabatem wyjdzie jakoś 190-195 tys....(tanie pierdoły jak czujniki, podgrzewanie, przeciwsłoneczne szyby itp + rzeczy wpływające bezpośrednio na przyjemność z jazdy - skóra, sportowe fotele, sportowy automat itp itd wiadomo o co chodzi). Tylko właśnie ksenony i nawi windują cenę o 20 tys zł...ale prawda jest taka, że lepiej dołozyć te 20 i odzyskać je z nawiązką przy odsprzedaży niż zaoszczędzić i potem mieć kłopoty...

 

Chyba, ze ktoś ma zamiar takim autem jeździć długo ( np 7-9 lat) lub po prostu zostawić je w rodzinie to wtedy można konfigurować bez myślenia o późniejszej odsprzedaży.

 

Ja jednak wezmę nawi i chyba zamiast ksenonów zapodam elektryke foteli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze nie wiem kiedy...ale wiem, ze będzie to f30 zapewne 328i.

 

Dobra dobra bez ściem, przecież wiemy że czaisz sie na nowe M3 :mrgreen:

Opublikowano

Żarty żartami, ale nawet jakbym naprawdę myślał o M3 (a tak nie jest) to nie wytrzymałbym tych 2-3 lat zanim się pojawi...

 

Jedyny dylemat to 328i vs 335i...spotęgowany przez to, ze nie jechałem F30 335i...gdybym się przejachał i okazałoby się, ze osiągi deklasują 328i to można by się zastanawiać...aczkolwiek + 55 tys zł w stosunku do 328i robi już straszną cenę...więc pewnie tak czy siak będzie 328i.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

MOD: przeczytaj regulamin, zwłaszcza część o cytowaniu poprzedzających wiadomości.

 

Problem w tym, ze 55k to dopiero poczatek, potem jeszcze +15% do ceny wyposazenia... Cena zycia w chorym kraju :wink:

Opublikowano

Dla mnie ksenony nic nie znaczą..po prostu :idea: .

 

Natomiast 335i to inna liga i dlatego można się zastanawiać nad wyborem.

 

Jeżeli konfigurujesz auto dla siebie to bierzesz to co jest potrzebne Tobie, a nie to co się komuś podoba...

 

Dla mnie liczą się rzeczy bezpośrednio wpływające na przyjemność jazdy (dobre stołki, doskonały automat ze skrzydełkami, adaptacyjne zawieszenie, silnik, sportowy układ kierowniczy + tanie bajery, które jednak powinno się mieć).

 

Przekonaliście mnie już do nawi i dlatego wezmę to...natomiast co do ksenonów to nie wiem. Tym bardziej, że prawdopodobnie auto zostanie w rodzinie (mniejsze koszty spalonych żarówek).

  • Członkowie klubu
Opublikowano

zaczynasz pisać jak Ci, którzy się przesiadają z peugota 206 do X6M :lol: :lol:

 

przekonali do navi za x kpln, a martwisz się różnicą w kosztach między żarówkami :lol:

ale ja się nie znam, bo dla mnie bezdyskusyjna jest różnica w widoczności między ksenonem, a normalną żarówką :roll: i znaczy więcej niż tanie pierdoły

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
xenon jest tani w utrzymaniu, żarówki oczywiście są droższe ale znacznie bardziej wytrzymałe od H7. o ile oczywiście znowu ZKW nie zaliczy wpadki z odbłyśnikami.
Opublikowano

Witam,

dołączę się do dyskusji bo tez jestem zaintersowany zakupem f30,

i tu moje pytanie o silnik 320i i 328i - silniki te są w typoszeregu N20, ale czy konstrukcyjnie są takie same czy to dwa rózne światy? Ja w sumie jestem zainteresowany 320i. Jeździłem 320d w automacie i w sumie to było całkiem nieźle (no nie było to 245 km ani wiecej, ale odczucie też niezłe), ale automat wg mnie to bajka po prostu super tylko 10k trzeba dorzucić.

I mam jeszcze dylemat czy brać z automatem czy zwykła skrzynię- co o tym sądzicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle, że nawi się przyda...faktycznie i bezdyskusyjnie.

 

Natomiast zwykłe światła spełnią swoją funkcję tak czy inaczej.

 

Osobiście to bym nawi olał, bo szkoda kasy, a xsenon rzecz w nocy niedoprzecenienia, znacząca wpływający na przyjemność i co najważniejsze BEZPIECZEŃSTWO jazdy. Po za tym masz obowiązkawe światła do jazdy dziennej, wiex xsenon podejrzewam nie wymienisz przez najbliższe 5lat. A nawigacja....hmm po za tym że ławiej sie kosztyta i nie szpeci niz te na szybę, to nie ma większych plusów. Tak jak dla mnie. :mrgreen:

 

PZDR>

Opublikowano

No dokładnie każdy ma swój punkt widzenia i każdy konfiguruje auto pod siebie.

 

Jeden np dużo jezdzi w nocy i potrzebuje rzeczywiście ksenony a inny lubi duży ekran i navi :) .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Seryjny to jest ekran a nie nawigacja. Chyba że BMW poszło o krok do przodu i jako pierwsze oferuje navi w cenie podstawowej..... Ale coś mi się nie chce w to uwierzyć.... 1 kwietnia też już był... :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Zgadza się, sprawdziłem i odszczekuję. Co nie zmienia faktu, że wobec postępującej integracji rozmaitych gadżetów elektronicznych czas seryjnej nawigacji wydaje się bliski....
Primator
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
MOD: przeczytaj regulamin, zwłaszcza część o cytowaniu poprzedzających wiadomości.

 

Problem w tym, ze 55k to dopiero poczatek, potem jeszcze +15% do ceny wyposazenia... Cena zycia w chorym kraju :wink:

 

Jestem na tym forum parę lat, kilkadziesiąt takich for postawiłem dla klientów swego czasu i pierwszy raz widzę tak nadgorliwych moderatorów uskuteczniających tak idiotyczne zasady... dajcie sobie może spokój z tymi śmiesznymi "regulaminami", forum jest dla ludzi, a nie dla regulaminów.

 

MOD: idiotyczne jest takie cytowanie. Ale co kto lubi, a tutaj się tego nie lubi. Jak masz jakieś inne cenne uwagi dotyczące forum, zasad - pisz PW do modów, admina, maile do zarządu Klubu. EOD

Opublikowano
No dokładnie każdy ma swój punkt widzenia i każdy konfiguruje auto pod siebie.

 

Jeden np dużo jezdzi w nocy i potrzebuje rzeczywiście ksenony a inny lubi duży ekran i navi :) .

 

 

Zgadzam się z kolegą. Ja osobiście wybrałem ksenony kosztem nawigacji i uważam że to dobra decyzja. Kalkulacja była prosta: ile razy kożystam z nawigacji a ile z ksenonów. Po trzech tygodniach z nawi korzystałem tylko raz i mocowana na szybie nie wygląda tak źle za wyświetlaczem a świateł czy to ksenonów czy do jazdy dziennej używam codziennie.

 

PS. Witam po raz pierwszy na BMW forum :lol: .

 

Pzdr.

Gurdziol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.