Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak się zastanawiam czy sprzedawca się nie pomylił 153 tys za 328i to interesująca cena.

Co z tego że 320d kosztuje mniej o 6 tys skoro różnica w osiągach masakryczna.

A 335i za to ma masaryczną cenę.

 

A tak do 328 dorzucamy mniej więcej:

10 tys automat

12 tys nawiagacja i telefon

12 tys skóra i metalik

5 tys jakies audio i usb

3 tys felgi

3 tys regulowane zawieszenie

.....i inne pierdoły

 

koło 210 tys mamy już konkretnie wyposażone auto.

Zamiast 3tys za felgi lepiej linia sport za 8tys gdzie mamy juz piekne 18" felgi i sportowe fotele.

Beste Maschine der Welt
  • Odpowiedzi 212
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
328i najtansze po S3 <6s/do setki na rynku

 

chyba nie patrzyłeś na auta dla ludu :wink: trochę inny znaczek ale tańsze i zdecdowanie lepiej wykończone od S3: golf R...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Zamiast 3tys za felgi lepiej linia sport za 8tys gdzie mamy juz piekne 18" felgi i sportowe fotele.

 

Racja, ale do wersji sport nie można mieć drewienka i brązowej skóry.

 

Tylko mamy samochód do przewozu mleka w środku (aluminium blee)

Opublikowano
A jak ceny w USA ? Biorac pod uwage, pojemnosc, moze wyjsc i tak taniej ze wszystkim o jakies 15-20 %.

 

E90 328i stało od 33 tys dolarow.

 

To już nie czasy dolara po 2 zł.

 

(33tys + 1 tys)*1,1*1,186*1,23=54500,00$*3zł=163 tys złotych.

 

Wersja US z okrojonymi możliwościami wybierania opcji. Sporo jest niedostępnych w US

 

To i tak jest 12 tys zl taniej niz odpowiednik w PL E90 325i, oczywiscie nie teraz, bo teraz so rabaty duze, ale wczesniej.

 

A przeciez w F30 nie placi sie akcyzy 19 %...

 

Jakby dolar spadl chocby do 2,7 -2,8 to juz sie bardzo oplacalo.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

No nie wiem rzeczywiście pomyliłem się z akcyzą.

Ale na samochód kuiony w Polsce jest parę rzeczy dzieki sam zakupu nie wychodzi dużo drożej.

 

Zmienajać regularnie samochody można liczyć na w miarę dobry upust.

Pakiet serwisowy w cenie.

Tanie ubepzieczenie pakietowe.

Wyższa cena przy odsprzedaży.

Łatwiej wziąść samochód w leasing.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E46 wyraźnie pikuje w dol tak jak e90 przed liftowe.

 

Zgodzę się że spadają, zresztą jak każdego używanego samochodu, ale pikują?? :)

Wg. mnie akurat E46 jak i e90 pre lci największy spadek wartości mają już za sobą.

Nie za bardzo tez widzę korelację między ceną e46, a premierom f30, to przecież zupełnie inne budżety i kupujący.

Wszyscy oczekują spadku cen (zwłaszcza nowych) E90/91 z 2011 i to wydaje się uzasadnione.

Z resztą każdy kupując samochód godzi się ze stratą jego wartości - tzw. "oczywista oczywistość" :lol: .

 

W DE w salonach e90/e91 są przecenione o 20% od wartości katalogowej. Tutaj mowa o autach które stoją jako wystawowe (nowe bez przebiegu).

Co do e46 to porównując sytuacje sprzed kilku lat kiedy szukałem e36 jest bardzo drogie. Dzisiaj podobnie skonfigurowane auto w podobnym stanie jest w 2x droższe. I tutaj pytam dla czego? Jego cena nie była x2 na starcie, wypłaty też nie poszły x2.

Opublikowano

F30 328i ma kosztować 150 tys zl ? Hmmm calkiem przyzwoita oferta.

 

Oczywiscie jest to ogromna kwota pieniedzy, ale jednak samochody nowe zawsze sa drogie, nawet najbardziej tandetne Fiaty kosztuja po 50 tys zl...

 

I teraz tak nowa Jedynka ze 136 km kosztuje 100 tys zl, czyli rownowartosc nowego Golfa VI GTI, ktory ma bogate wyposazenie (m.in. sportowe fotele i kierownice, aluminiowe nakladki na pedaly, sportowe zawieszenie , 17 felgi itp itd) oraz 210 KM...

 

Natomiast BMW serii Trzy to auto kultowe, spora, w miare komfortowa sportowa limuzyna z fantastycznymi wlasciwosciami jezdnymi z bardzo mocnym silnikiem 245 PS o ogromnej elastycznosci za 150 tys...O niebo lepsza oferta od podstawowej Jedynki.

Jakie jest podstawowe wyposazenie Trojki i Jedynki ?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Jakie jest podstawowe wyposazenie Trojki i Jedynki ?

 

Nie ma na razie porównywalnej jedynki. Najmocniejsza teraz to 118i.

W trójce masz alufegi, skórzaną kierownicę wielofukcyjną.

 

Chyba wiem dlaczego BMW dalo taką cenę.

 

Mietek C250CGI z automatem 7 biegowym, co prawda ma tylko 204KM, kosztuje 156 200+ ekstrasy

Opublikowano

jak 328i na prawdę będzie kosztować 150k to za dwa - trzy lata rynek będzie nimi wręcz ZALANY...

ktoś tam napisał że najtańsze <6s do setki ... ee, Scirocco R, Golf R, Ba! Megane RS CUP! (mega autko), Focus RS....

każdym z wyżej wymienionych autek pobawisz się na torze bez problemu, natomiast z takim 328i.... no nie wiem...:)

 

 

powiem więcej, zamiast 335i rozważałem kupno nowego Scirocco R, albo pójść po kosztach i brać Megane RS Cup (109 tyś pln nówka - ale przed rabacikiem :) )

 

ale... do BMW im daleko:) już kocham tą Markę i jak zamienie na inną to będzie to marka na którą na razie zwyczajowo mnie nie stać;p

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rozumime co jest 2 razy droższe? E46? F30?

 

E46 adekwatnie do E36 przesunięte o kilka lat.

W 2007 9 letni 320i kosztowała około 8k. Przenosząc to na dzisiejsze realia cena 8-9 letniego 320i to obecnie około 14k.

Biorę pod uwagę stan, wyposażenie, historie auta.

Opublikowano
E46 adekwatnie do E36 przesunięte o kilka lat.

W 2007 9 letni 320i kosztowała około 8k. Przenosząc to na dzisiejsze realia cena 8-9 letniego 320i to obecnie około 14k.

Biorę pod uwagę stan, wyposażenie, historie auta.

 

14k czego? bo jak złotych, to bliżej 18-20k...

Opublikowano
Scirocco R, Golf R, Ba! Megane RS CUP! (mega autko), Focus RS....

każdym z wyżej wymienionych autek pobawisz się na torze bez problemu, natomiast z takim 328i.... no nie wiem...:)

 

przyjmując, że jazda to odcinek od startu do mety to 328i będzie autem "torowym" :mrgreen: :mrgreen:

 

dla mne model 328i bedzie słabym autem: mała, wyżyłowana benzyna w dużym aucie, która pod butem spali pewnie z ~20l...

i choć nie jestem zwolennikiem aut używanych to jakbym miał dać ~230tys. za nowe F30 328i z wyposażeniem to 100x wolałbym 3 letnie M3 lub roczne E92 LCI 335i...przyjmując, że stać mnie na eksploatację w/w modeli

 

patrząc na "choroby młodzieńcze" F30 będzie musiało mieć to samo, wszystko można zaakcpotwać jak pod maską masz 6/8 cylindrów ale nie z takim "pierdkiem",

 

dla nowej budy brać auto mając w alternatywie M3/E92LCI335i to trzeba być albo b. nastawionym na presję otoczenia (która nie zna sią na autach, rozróżnia jedynie nowa/stara karoseria) albo wykonywać zawód, który wymaga 100% auta przez 24h na dobę (licząc, że jak będzie w naprawie "chorób młodzieńczych" dostaniesz auto zastepcze...)

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Zobaczymy w praktyce jak to bedzie jak juz się pojawi w salonach/ na drogach .Tez nie jestem zwolennikiem małych silników i dźwięku 4 cylindrów ale moze nie bedzie tak źle :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja jestem ciekawa ile będzie kosztować 320i w dniu premiery.

 

 

Pamiętajcie o inflacji przy takich porównaniach na przestrzeni lat :wink:

 

Inflacja w Niemczech jest na poziomie 1% :cool2: Na 10% max się zgodzę przez ostatnie 4 lata ale skąd ponad 50%.

 

E46 adekwatnie do E36 przesunięte o kilka lat.

W 2007 9 letni 320i kosztowała około 8k. Przenosząc to na dzisiejsze realia cena 8-9 letniego 320i to obecnie około 14k.

Biorę pod uwagę stan, wyposażenie, historie auta.

 

14k czego? bo jak złotych, to bliżej 18-20k...

 

Euro. Za 18-20k PLN e46 8-9 letnie to mega strucel.

Opublikowano
Dlatego czekamy aż na kolana powali nas F30 Coupe będzie dostępny ładny M Pakiet i/lub Performance i cena... 350 k za 335i .... :)
nic nas nie powali na kolana gdyż ekologia i filtry zrobią sfoje a m power e46 i tak bedzie the best!!! A g power e90 będzie ściągał asfalt, tak po prawdzie i tak powyżej 220 km walczymy z trakcją??
Opublikowano

Ja tylko mam nadzieje ze F30 bedzei jezdzic tak samo dobrze / a nawet lepiej niz e9x. Bo patrzac na F1x to albo Audi zrobilo taki skok albo nowa 5er zblizylo sie bardziej do mercedesa... :whistle: ... 3.0TDI Q objezdza na torze 530d o ponad 1s . Pozatym wersja 535i z Xdrive (306koni) dostaje na prostej od A6 3.0TFSI .

Audi naprawde poczyniolo postepy jesli chodzi o prowadzenie i 5er bedzie obrywac (chyba bardziej postawiono na komfort) . Ciekawe czy nowe M5 sie obroni przed nadchodzacym RS6 .

Opublikowano

To prawda AUDI zrobilo ogromny postęp i nie ma się co oszukiwać i tak jak wspomniałem wcześniej bije BMW na ilość dostępnych silników. Jest w czym wybierać.

 

Pzdr.

Opublikowano

o silniki to akurat sie tak bardzo niemartwie bo BMW wkoncu zrobilo postep jesli chodzi o motory do 2l w benzynie.

2.0CR z Audi nie ma startu do nowego 2.0D bo rywalizowac moze co najwyzej z 2.0d M47 i to tez ...roznie mu to wychodzi .Pozatym nowe 2.0TwinScroll pozamiata 2.0T (211) z audi na 100% .

Mnie natomiast najbardziej zastanawia to jak 5er moglo sie dac objechac nowej A6 :D to jest duza ujma na honorze marki ktora slynie z ... radosci z jazdy i prowadzenia...

Opublikowano

niech marki się tłuką, w końcu zwycięzcą będzie klient...

 

dla mnie czas nie ma przełożenia na "radość z jady", jadąc jako amator na "śliskim" mam mega radość choć szybciej na tym samym podłożu pojechałbym FWD a najszybciej AWD...prędkość w tym przypadku dla mnie jest odwrotnością przyjemności...

 

z drugiej strony patrząc na wyniki zawodowców:

- M3 szybsze od RS5,

- M5 najszybszy seryjny sedan na Nurburgringu.

 

Ja tylko mam nadzieje ze F30 bedzei jezdzic tak samo dobrze / a nawet lepiej niz e9x.

jest to pewnik :cool2: , 3 była/jest/będzie wymiernikiem jazdy i tu marka nie zrobi nic "głupiego"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.