Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

one mają tak co dwie sekundy się otwierać i zamykać ale powinno je słychać tylko po otwarciu maski z wyłączonym silnikiem

zaworki są między silnikiem a lewym nadkolem

takie coś

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOEzd1f9jxFTQFHGcYbihqYcWSv_gUj___YjDasKBWAoUbC0zk3g

w tym miejscu

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTXcDpjwRbE7eVMeb_1KF7MthNis_kmWMPIBouo7-2Rc7YrjZ0_IQ

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTTxD5XMfZDvvE1U_zUZ5QhuGv9uRYgonWU2qrWyIAUncrbZDwh

Opublikowano

Chyba kojarzę jak wyglądają.

Co więc mam z nimi zrobić? Przejmować się głośnym działaniem, skoro mają się tak często otwierać i zamykać?

Czy one mogą powodować ubytki płynu chłodniczego?

Opublikowano
jak niema wycieku na nich to bym czekał aż się zawieszą (wtedy jedna ze stron grzeje na maxa albo nie grzeje niezależnie co masz ustawione na climatroniku)

chyba ze bardzo głośne jest te stukanie to bym wymienił, są dwie wersje tych zaworków z pompką i beż

kiedy wymieniałeś płyn chłodniczy

Płyn chłodniczy wymieniałem ze 2 lata temu (przepłukałem układ kilka razy i wlałem koncentrat BMW).

To nr 6:

http://static.bmwfans.info/images/epc/NjAxMDJfcA==.png

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525i-M54/LHD/M/2000/december/browse/heater_and_air_conditioning/hoses_f_pump_and_valve_autom_air_cond/

?

Stukanie słyszalne jest na postoju, podczas jazdy nie.

Opublikowano

Mam to samo, na postoju przy wyłączonym radiu słychać rytmiczne puk puk puk. Nawet bym powiedział że wyczuwam te puki na kierownicy - ale być może jestem przewrażliwiony.

 

Ogrzewanie działa powiedzmy OK, powiedzmy bo mam wrażenie że jak silnik się rozgrzewa to zanim dojdzie do pionu leci z nawiewów takie powiedziałbym letnie powietrze, a jak wskazówka jest 3-4 mm przed pionem to bucha naprawdę gorące i przyjemne ciepełko. Osobiście tłumaczę to sobie że trochę ciepła odbiera też instalacja gazowa :roll:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No dobra, teraz zaczął ubywać płyn chłodniczy i parują szyby (dosyć mocno, do tego są tłuste).

Kumpel radzi już szukać nagrzewnicy. Co Wy na to?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Po dokładnym obejrzeniu auta okazało się, że pękła obudowa termostatu. Przy włączonej klimie/ogrzewaniu płyn uciekał w znacznej ilości i parowały szyby, a przy wyłączonej nic nie ubywało. Zmieniliśmy termostat i jak na razie spokój :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.