Skocz do zawartości

bicie na kierownicy powyżej 100km/h bmw E39 520i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam maly problem odnośnie bicia na kierownicy powyżej 100km/h w mojej e39 520i.Wyważylem kola,potem wymienilem drązki kierownicze wraz z końcówkami gdyz okazalo sie ze byl luz,wymienilem rowniz tarcze hamulcowe z klockami poniewaz to tez moglo byc przyczyna a tarcze juz mialy troche przejechane....i dalej to samo.Juz sam nie wiem co to moze byc?opony?przekladnia kierownicza?nie wiem.prosze forumowiczow o pomoc.z gory dzieki
Opublikowano (edytowane)
Witam a mało kto mówi o centrowaniu na feldze otwór na feldze musi pasować idealnie do piasty bo jeśli nie to nic nie pomoże wyważanie :!: Edytowane przez k631
Opublikowano
Witam a mało kto mówi o centrowaniu na feldze otwór na feldze musi pasować idealnie do piasty bo jeśli nie to nic nie pomoże wyważanie :!:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kurcze bylem na stacji diagnostycznej i nie wykazalo luzow w zawieszeniu

I to jest magia zawieszenia w tych autach.

U mnie dopiero szarpaki pokazały luz jak jest fest wybite,a tak też zawsze lux było.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
kurcze bylem na stacji diagnostycznej i nie wykazalo luzow w zawieszeniu

I to jest magia zawieszenia w tych autach.

U mnie dopiero szarpaki pokazały luz jak jest fest wybite,a tak też zawsze lux było.

A u mnie na szarpakach NIC NIE WYKAZAŁO normalnie ideał. Ale, że pukało pojechałem do mojego mechaniora, auto pojechało do góry, wzięli mały łom i powoli delikatnie odginali wahacze - efekt górne do wywalenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.