Skocz do zawartości

E34 525 TDS problem z obrotami .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam ! Mam problem z E34 525 TDS , auto ciężko zapala a jak już zapali to falują obroty , doda się gazu to wejdzie na obroty ale jak z nich schodzi to gaśnie i w tedy jest ją bardzo ciężko zapalić . Jechać się nie da bo dojeżdżając do skrzyżowania i puszczając z gazu gaśnie . Ogólnie auto jest słabe , czy to będzie pompa wtryskowa czy może coś innego ? Na desce nie palą się żadne błędy . Edytowane przez Dawid20
Opublikowano
Pompa jak pompa ale na pewno nastawnik pompy do regulacji lub wymiany ewentualnie kiedyś w łodzi jakiś gościu reanimował nastawniki (był na allegro), bo nowy to koszt 1200zł.
Opublikowano
Auto kupiłem juz w takim stanie za 1000zł :mrgreen: :mrgreen: Miły dodatek do E46 330ci :mrgreen: :mrgreen: Jutro zobacze ten nastawnik jak nie pomorze to pompe dam do regeneracji .
Opublikowano
Witam ! Mam problem z E34 325 TDS

 

E34 ... jak !? :duh: największa bujda o jakiej kosmos słyszał.

 

w polu "Moje BMW" wpisałeś "E46 323CI"

 

..tutaj znów piszesz "Miły dodatek do E46 330ci" :duh:

 

przyrzekam, nie chcę obrażać - lecz muszę powiedzieć, że moja babcia lepiej ogarnia temat od Ciebie.

 

wniosek: istnieje śladowe prawdopodobieństwo, iż nie jest to najlepiej zainwestowane 1000zł w historii ludzkości. Niestotne, niech każdy pakuje w co mu się podoba, a świat stanie się szczęśliwszym miejscem. :cool2:

 

Ale do rzeczy, moja rada w temacie: zorientuj się przynajmniej, jak poprawnie nazwać temat - być może wpłyniesz w ten sposób na chęć niesienia pomocy wśród członków forum.

Opublikowano
Witam ! Mam problem z E34 325 TDS

 

E34 ... jak !? :duh: największa bujda o jakiej kosmos słyszał.

 

w polu "Moje BMW" wpisałeś "E46 323CI"

 

..tutaj znów piszesz "Miły dodatek do E46 330ci" :duh:

 

przyrzekam, nie chcę obrażać - lecz muszę powiedzieć, że moja babcia lepiej ogarnia temat od Ciebie.

 

wniosek: istnieje śladowe prawdopodobieństwo, iż nie jest to najlepiej zainwestowane 1000zł w historii ludzkości. Niestotne, niech każdy pakuje w co mu się podoba, a świat stanie się szczęśliwszym miejscem. :cool2:

 

Ale do rzeczy, moja rada w temacie: zorientuj się przynajmniej, jak poprawnie nazwać temat - być może wpłyniesz w ten sposób na chęć niesienia pomocy wśród członków forum.

 

 

Oj w profilu 323ci bo taką niedawno sprzedałem , ja tym handluje . Obecnie mam 330ci i teraz kupiłem od znajomego te E34 w TDS jako woła roboczego . Pozatym wyczyściłem nastawnik i ustawiłem . Autko teraz smiga normalnie i jest mocne . Zamówiłem jeszcze uszczelki do pompy i nastawnika . Wymienię je profilaktycznie . I nie wiem po co ta złośliwość odrazu , E46 każdą jaką mam to angliki które przekładam . Poprostu nie aktualizowałem profilu bo wyleciało mi to z głowy ... te 325 tds zamiast 525 tds wpisałem z przyzwyczajenia bo mam głownie auta z seri 3 ...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Auto naprawione , usterki które musiałem zrobić :

-Uszczelnienie i regulacja nastawnika

-Podłączenie prawidłowo przewodów pompy paliwowej (wlot i wylot podłączony odwrotnie )

-Podłączenie prawidłowo zaworków zwrotnych (założone odwrotnie )

-Nowe uszczelki pod kolektor dolotowy

-Wyczyszczenie EGR

-Wymiana przewodów paliwowych powrotnych bo ciekło z nich paliwo

-Wymiana mega brudnego filtra paliwa

Auto po naprawie tych elementów jeździ całkiem ładnie , ale jeszcze alternator jest do regeneracji bo nie ładuje , mam już do niego części :D  Martwi mnie jedynie jeden przewód który jest urwanych prawdopodobnie od rozrusznika (rozrusznik działa prawidłowo) . Przewód jest cienki i koloru czarnego z zielonym paskiem . Idzie on razem z wiązką do rozrusznika lecz nie wiem gdzie był podłączony bo są tam już GRUBY + i jeszcze jeden średnio gruby . Ma może ktoś fote jak to powinno być podłączone ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.