Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
7er ma wentylowane tarcze, wiec ich grubosc tez jest wieksza

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Tak się składa, że hamulce przednie od 540 e34 i 740 e32 są takie same, różnią się od TDS'a, że są wentylowane i grubością ( w TDS są 12mm, a od v8 28mm).
Opublikowano
Ja u siebie nie mialem wentylowanych, wiec zaciski wieksze. Teraz hamowanie z duzej predkosci nie przysparza problemow, wczesniej było tragicznie.
Opublikowano
To w takim razie nie mam co modzić z heblami bo fabryka podarowała mi ta lepsiejsze :mrgreen:
I NEED A DOLLAR !!!
Opublikowano
Do 7er są dostępne tanie zamienniki, które nie są wentylowane. Podobno hamują normalnie, ale z 200km/h już ciężko się zatrzymać :D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Opublikowano

:shock:

 

Takiego zakupu spodziewałbym się do wielkiego silnika, który dostanie wielką turbinę.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Super sprawa, gratuluję! Bardzo dobry pomysł i zakup.

 

To było zamówienie, czy wyhaczyłeś zapas w którymś magazynie?

Musiałeś oddać stary silnik przy zakupie?

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Czyli najlepsza forma zakupu, fajnie. Zdecydowanie nie powinno się przechodzić obojętnie obok tego :cool2:

Kiedy będziesz robił instalację? Pamiętaj o podzieleniu się wrażeniami :-)

Popieram takie akcje. Ponownie gratuluję decyzji.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Instalacja dopiero w lecie, narazie zbieram graty :mrgreen: Nie tylko blok będzie nowy :mrgreen: Oczywiście teraz na bieżąco będę uaktualniał temat. pozdro
Opublikowano
może i uda się w tym czasie nową głowicę dorwać i od razu pompę :mrgreen:

 

Zobaczymy :cool2:

WUTOSŁAW JESTEŚ MOIM MISTRZEM :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

Bez przesady :mrgreen:

Opublikowano

Nie chce za bardzo lukrować ale jak widzę ile roboty wkładasz w "głupiego tds-a" i jakim nakładem kosztów to po prostu mistrzostwo świata. Ktoś sobie pomyśli co za "łoś" za tą kasę to można e39 kupić a nie reanimować e34. Jak masz siano to można pójść na łatwiznę i kupić zadbany egzemplarz ,ale zrobić samemu taką sztukę i podziwiać efekt -bezcenne .Co do alcantary również świetny pomysł ,mam nadzieję tylko że masz koncepcję zrobienia tego w jednolitym kolorze a nie jak oryginał jak np.tu:

 

http://www.speedworxs.de/bmw-m5-e34/innenausstattung/bmw-m5-e34-alcantara-innenausstattung-sportsitze.html

 

bo jakoś w żaden sposób nie mogę zrobić dobrej kompozycji

co innego w kontrastowym kremie lub graficie , aby uwydatnić piękno alcantary.

 

A tu taka mała gratka

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5/160311160.html?lang=de

lub trochę taniej

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5-e34-m5-3-5-sedan-topzustand-110-732-km/173946110.html?lang=de

eSKa

Opublikowano

Pomysłów jest wiele, samochód u mnie dostał już dożywocie. Tyle wspomnień mam związane z tym samochodem, że nie mogę go sprzedać.

Może kupię takie fotele, albo sporty i przetapiceruję na całość w prawdziwej alkantarze, to się zobaczy. Narazie celem jest silnik.

Opublikowano

No to teraz żeś Wutosławie zaszalał :) Jeśli to nie tajemnica, napisz jakie koszta nowego dołu silnika ;)

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.