Skocz do zawartości

Kolejne F10 czy X5?


Miatamad

Rekomendowane odpowiedzi

Mi osobiście design audi się nie podoba, nowa A6 z tylu wyglada jak Seat Exeo czy jakoś tak.

W środku tez bez szału.

 

A jakość materiałów, hmmm ostatnio jeden znajomy kupił nowe A8 W12 a drugi A8 4.2TDI L. Oba o wartości około miliona złotych. Jeździłem obydwoma i? Jest tak jak być powinno czyli prawie wszystko obszyte skóra. Ale to samo mamy w innych limuzynach tej klasy, więc nie rozumiem fascynacji jakością wykończenia Audi. To samo jest w A6 - standard w tej klasie.

 

A wracając do F10 według mnie jakość materiałów jest bardzo dobra. A różnica miedzy bardzo dobrze wyposażona E9X jest kosmiczna według mnie. Mam E92 tez bdb wyposażona, i mam F10 i różnica jak dla mnie ogromna w poczuciu luksusu.

 

Plusem BMW jest sportowa żyła, trakcja i możliwości jezdne w każdym modelu z każdym silnikiem. Audi bez quattro to skoda. Poza tym robienie tak "wielkich" liftingow to jakiś kosmos. Co chwile coś zmieniają, Audi A5 ma już trzecie lub czwarte wcielenie. Wydając worek pieniędzy oczekuje ze nie będę za chwile jeździł starym modelem, nie wspominając o utracie na wartości.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam calkiem inne odczucia. Wnetrze swietnie wyposazonej F10 nie powala mnie na kolana, jak dla mnie bardzo dobry poziom, ale nie odbiegajacy od dobrze wyposazonej E90 (w sensie wykonczenie boczkow drzwi, podłokietnik, dolny i gorny material deski rozdzielczej, przyciski itp itd), bo np skóra w E90 jest juz bardzo wysokiej jakosci czy drewno jest "prawdziwe"...

 

Natomiast A6 mnie zachwyca jakoscia wnetrza i materiałów.

 

Ps Kokos fajnych .asz kolegow :wink: ciekawe , ktorej firmy sa włascicielami, w samej Malopolscie jest tylko okolo 1500-2000 osob, ktore moga sobie pozwolić na takie auta :D ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomi jak znajomi, są różni :roll: :wink: Swoją drogą skąd takie dane? Chyba trochę wyssane z palca, lub tabelek które robią ludzie nie widzący nic poza swoim monitorem :roll:

 

Nie do końca zgodzę się że materiały w E9X i F10 są takie same. Materiał z którego wykonana jest deska rozdzielcza jest zdecydowanie miękkszy i przyjemniejszy niż w E9X. Ale co najważniejsze całkowicie znikły tandetne lakierowane strukturalnie plastiki które w E9X są wokół klimatronika, nawigacji, podnośników szyb itp.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolna czesc deski rozdzielczej w E90 jest wykonana z identycznego materialu jak w F10, boczki jak jest skora to i tu i tu.

 

Natomiast przyczepilbym sie w E90 do tworzywa gornej czesci deski rozdzielczej, jest ok, ale jak na BMW to za twardy.

 

Natomiast co do liczby milionerow w PL, to zadna tajemnica, wedlug Pitow w roznych latach w przeciagu ostatniej dekady jest w PL od 8-10 tys do 14 tys osob zarabiajacych powyzej 1 mln rocznie (brutto, nie netto).

 

Oczywiscie bedzie szara strefa i gangsterzy, ale nie beda to znaczace liczby, szacowana ilosc takich osob to od 1 tys do 3 tys w skali kraju.

 

Jest pelno artykułów na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale to że ktoś ma samochód za milion złotych w leasing nie musi znaczyć że jest milionerem, i odwrotnie. :wink: Nie wnikam, niech każdy ma jak najwięcej :norty: Sorry za OT.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jesli moge wtracic swoje 5groszy to jakosc tworzyw f10 i nowe a6 z przewaga duza dla bmw w nowym a6 uszczelki zachodzace do wewnatrz guma w bmw tradycyjnie czarny meszek konsola w tunelu twardy plastik to takie moje spostrzezenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę coś od siebie - nieco OT

Dzisiaj przeczytałem (jaja sobie robią)

http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Skoda-Superb-kontra-BMW-5-i-Mercedes-E,wid,13916444,wiadomosc.html

 

A wy porównujecie A6 do F10 :D i mówicie o materiałach wykończeniowych.

Dziennikarze mają odmienne zdanie ;)

 

Inna rzeczy - czy nie uważacie że Skoda ma w PL dobrą prasę - za dobrą ? Szczerze mówiąc miałem porównanie Mondeo Titanium XLS vs. Superb w najwyższej wersji wyposażeniowej ze skórą.... W zasadzie nie ma o czym rozmawiać jakościowo (na rzecz Forda ) mamy przepaść :) a oni to do BMW porównują lub Mercedesa hehe...

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a to że auta są przeszacowane to wiadomo nie od dziś ;) Wady i niedoróbki są wszędzie ale to się właśnie bierze stąd że model samochodu powstaje w niespełna rok -> przy znacznym udziale księgowych i komputera. Dzisiejsze auta nie przejeżdżają milionów km zanim zostaną wypuszczone na rynek jak to miało miejsce dawniej. Wszystko to cyferki, kalkulacje, arkusze i grafika i bardzo często fikcja (choćby ze spalaniem bo kto jeździ w warunkach laboratoryjnych ;) )
Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis mialem okazje odbyc dluzsza trase zastepczym F10 :cool2: ...super niezawodne e93 zostalo w serwisie :mad2:

1. Odpowiadajac na pytanie w tytule watku: jezeli ktos jest starszy, ma chory kregoslup, jest tezszy, nie lubi sie schylac przy wsiadaniu czy montowaniu fotelikow dzieciecych zdecydowanie X5

Jezeli lubi komfort, wyciszenie silnika i nadwozia, prowadzenie i pozycje za kierownica niech wybierze F10.

2. Komentujac wypowiedzi dotyczace porownania F10 i E9x to dwa inne swiaty.

Po pierwszych 200km F10 pierwsze spostrzezenia:

- na runflatach to auto oferuje kilkakrotnie wyzszy komfort niz E9x na zwyklych oponach (porownanie 17" do 17")

- E9x prowadzi sie przy F10 jak taczka (coupe jezdzilem krotko, ale e90,e91 i e93 po pare tys km)

- przepasc gabarytu na zewnatrz/wewnatrz zdecydowanie bardziej usprawiedliwia doplate miedzy tymi seriami bardziej niz miedzy F20 a E9x

- F10 20d w automacie pali mniej niz e93 w manualu. Przy stalej predkosci 165km/h komputer pokazuje 6.5l/100km (zmierzone na ok 5km)

- jednak BMW Polska dba o nas - pelne menu nawigacji, komputera pokladowego i instrukcja po polsku :cool2:

 

Jedyne co mi sie nie podobalo to audio hifi - jest gorsze niz w e9x

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lobby koncernu Skody nakłania pismaków do takich testów. Choć osobiście uważam, że ceny samochód klasy premium są przeszacowane. Dużo niedoróbek, wady modeli przed liftowych itd.

 

Sa grubo przeszacowane. Gola Jedynka ze 136 PS = 100 tys zl, Golf VI GTI, ktory ma wnetrze wykonczone na poziomie Premium , 210 PS (sportowe zawieszenie, sportowy uklad wydechowy, ktory rzeczywiscie daje piekny dzwiek, sportowa kierownice, sportowe, lekko kubelkowe fotele, klimatronik, aluminiowe pedaly , felgi 17 i wiele innych usportowionych akcentow zewnetrznych) kosztuje od okolo 103 tys zl....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
: ...super niezawodne e93 zostalo w serwisie :mad2:

Co padło w E93?

 

Ale biorac X5 trzeba mieć większy silnik, żeby mieć porównywalne osiągi z f10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jest X5. Osiągi zdecydowanie lepsze od 523i. Sporo głośniejsze. Wnętrze, I-Drive, skrzynia biegów to flashback do E60, niekoniecznie coś złego ale widać, że F10 to następna generacja. Ma active steering więc skręca jak go-kart w porównaniu do F10 ze zwykłym układem kierowniczym. Nie mogę się przywyczaić do tego, że siedząc wysoko na wszystkich nierównościach wzdłużnych pasażerami rzuca na lewo i prawo zgodnie z zasadą siedzenia dalej na ramieniu wahadła. Letnie opony o szerokości 315 na niskim profilu powodują, że uwielbia sobie pomyszkować. Miejsca w środku mnóstwo. Nie mogę się ułożyć z fotelami komfortowymi i tym kawałkiem wysuwanym pod udami. Jak schowany to siedzisko za krótkie, jak wysunięty to za twardy i uwiera. Wolałem sportowe w F10 i E60 - jakoś pozycja za kierownicą w zwykłych autach lepiej mnie pasuje. W E60 i E70 gdy mam wygodnie ustawioną kierownicę to górną część zegarów mam zasłoniętą. W F10 wszystko było OK. Jak na razie to na zasadzie odmienności mam zabawę. Za rok się kończy leasing, może wtedy F30? Chyba, że zimą będzie taka rewelacja, że się zakocham w SUVach :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

zalezy na co patrzysz, jeśli już to wielkiej przewagi nie ma w przyspieszeniu 80-120, a to jest najczęściej wykorzystywane w czasie jazdy

 

80 to 120 in KD : 5.4 s. 5.8 s.

90 to 130 in KD : 7 s. 8 s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coz przyszedl czas na wyznanie grzechow :D ....kilka postow wczesniej pisał żem, że nowa A6 wyznaczyla nowe standardy jezeli chodzi o jakosc wykonczenia i jakosc materialow uzytych do wykonczenia wnetrza.

 

Otoz nie wiem, ale ostro mi sie pojebalo...

 

Bylem przed chwila ogladac w salonie A6.

 

I powiem krotko, NIE umywa sie pod wzgledem jakosci wnetrza do F10, powiem wiecej NIE umywa sie nawet do E90 LCI.

 

Dolna czesc deski rozdzielczej wykonana z tandetnego plastiku, klapka schowka jak w Octavii I (jakosc materialu i praca zawiasow o wiele gorsza niz w Passacie B6), tunel środkowy wykonany z plastiku a la chinskie zabawki, ktore sa groźne dla dzieci - podobnie jak dolna czesc materialów boczkow drzwi.

 

No po prostu porownalem do swojej E90 gdzie środkowy tunel i boczki drzwi sa wykonane z lekko miekkiego tworzywa o milej strukturze przy dotyku (cos jak skorka)....

 

Masakra....jak sie mozna czasami pomylić przy pierwszym wrazeniu. F10 jest rzeczywiscie klasa PRemium a A6 ? No ludzie...troche wiekszy Passat za 2,5x takie pieniadze.

 

 

Zatem wedlug mnie najlepszym autem luksusowym wyzszej klasy średniej jest F10. Pod kazdym wzgledem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z kolegą wyżej. W tej chwili nowa piątka nie ma sobie równych. Audi A6 nie przekonało mnie stylistyką - jest gorsza niż poprzedni model i po prostu nudna... Środek? No, tutaj Audi miało wysoką zawieszoną poprzeczkę przez F10, który wnętrze ma - moim zdaniem, idealne - ergonomiczne i świetnie wykonane stylistycznie. Niestety już w Audi A7 mi się wnętrze nie podobało (a A6 ma takie samo...) Co prawda na żywo lepiej wygląda niż na zdjęciach, ale nie to co BMW :)
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ja też byłem w szoku jak audi obnizyło loty uszczelki pokryte meszkiem nawet w a4 z 98r były
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z kolegą wyżej. W tej chwili nowa piątka nie ma sobie równych. Audi A6 nie przekonało mnie stylistyką - jest gorsza niż poprzedni model i po prostu nudna... Środek? No, tutaj Audi miało wysoką zawieszoną poprzeczkę przez F10, który wnętrze ma - moim zdaniem, idealne - ergonomiczne i świetnie wykonane stylistycznie. Niestety już w Audi A7 mi się wnętrze nie podobało (a A6 ma takie samo...) Co prawda na żywo lepiej wygląda niż na zdjęciach, ale nie to co BMW :)

 

Chcecie zobaczyć nie tylko tandetne materiały ale jeszcze kwadratowe smutne wzornictwo? -----> E klasa. A6 w porównaniu to full wypas. Ale i tak F10 rządzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coz przyszedl czas na wyznanie grzechow :D ....kilka postow wczesniej pisał żem, że nowa A6 wyznaczyla nowe standardy jezeli chodzi o jakosc wykonczenia i jakosc materialow uzytych do wykonczenia wnetrza.

 

Otoz nie wiem, ale ostro mi sie [bAD]...

 

Bylem przed chwila ogladac w salonie A6.

 

I powiem krotko, NIE umywa sie pod wzgledem jakosci wnetrza do F10, powiem wiecej NIE umywa sie nawet do E90 LCI.

 

Dolna czesc deski rozdzielczej wykonana z tandetnego plastiku, klapka schowka jak w Octavii I (jakosc materialu i praca zawiasow o wiele gorsza niz w Passacie B6), tunel środkowy wykonany z plastiku a la chinskie zabawki, ktore sa groźne dla dzieci - podobnie jak dolna czesc materialów boczkow drzwi.

 

No po prostu porownalem do swojej E90 gdzie środkowy tunel i boczki drzwi sa wykonane z lekko miekkiego tworzywa o milej strukturze przy dotyku (cos jak skorka)....

 

Masakra....jak sie mozna czasami pomylić przy pierwszym wrazeniu. F10 jest rzeczywiscie klasa PRemium a A6 ? No ludzie...troche wiekszy Passat za 2,5x takie pieniadze.

 

 

Zatem wedlug mnie najlepszym autem luksusowym wyzszej klasy średniej jest F10. Pod kazdym wzgledem.

 

Dosłownie jak niewierny Tomasz ;) nie uwierzy póki sam nie doświadczy. Niestety A6 poległo - pamiętam jak znajomy dał się "przejechać" RS6 (model 2007/8) wrażenia przednie --> V10 z Lambo pod maską. Ale jak stuknąłem w popielatą konsolę (obudowa MMI) tak pusty głos się odezwał - normalnie jak w Skodzie ;) do tego jeszcze pokrętła i niektóre przyciski rodem z Passata czy Fabii - to nie w samochodzie za tyle kasy :)

 

Chcecie zobaczyć nie tylko tandetne materiały ale jeszcze kwadratowe smutne wzornictwo? -----> E klasa. A6 w porównaniu to full wypas. Ale i tak F10 rządzi

 

Tutaj się nie zgodzę ze środkowym zdaniem. Kolejność jak dla mnie jest 1.MB/BMW(zamiennie królują) 2.Audi. Kwadratowe wzornictwo jednemu się podoba a drugiemu NIE kwestia gustu.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz dla własnej przyjemności i czy przyszłego właściciela? Na każdym silniku i samochodzie tracisz i trzeba się z tym pogodzić.

 

Dla własnej przyjemności zbudowałem najszybszą Toyotę w europie.

 

BMW Touring kupiłem aby tanio i wygodnie jeździć z trójką dzieci i aby po roku sprzedać samochód nie tracąc ani złotówki. Można pogodzić przyjemność z jazdy z sensowną sprzedażą auta nowemu właścicielowi.

 

Wygoniłem z siebie demona prędkości i w tym momencie liczy się dla mnie ekonomia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość materialow uzytych do wykończenia wnetrza nowej A6 to po prostu porażka.

 

Rozmawiajac z pracownikiem salonu pokazywalem mu te wrecz bulwersujace niedostatki jakosciowe...on nic sie nie odezwal, tylko zrobil zazenowana mine...bo co mial powiedziec ?

 

Katastrofa, jak w aucie kosztujacym tyle co ladne 50 metrowe mieszkanie w Krakowie w centrum (sensowna A6 = okolo 300-350 tys zl) wnetrze w duzej mierze moze sie skladac z najbardziej podłego, chropowatego i totalnie twardego i rysującego się plastiku - doslownie jak w Fiacie Panda.

 

Klapa schowka chodzi jak w Chevrolecie Aveo...Masakra.

 

Audi nie jest dla mnie juz teraz zadna marka Premium, o ile kiedys w ogole bylo...Mercedes to zawsze Mercedes, podobnie jak BMW to zawsze BMW...Audi rzeczywiscie musialoby postawić na nieslychaną jakosc....a tu jest kibel.

 

O A3 juz nie wspominajac...jakosciowo jest slabiutka przy nowej Jedynce.

 

Audi tak obnizylo loty, ze jak tak dalej pojdzie to nie bedzie sie mowilo, ze to troche lepszy VW , tylko troche lepsza Skoda.

 

 

aby po roku sprzedać samochód nie tracąc ani złotówki.

 

 

:norty: Jakim cudem, chcesz tego dokonać. Minim 20% jesteś w plecy.

 

20 % ? Raczej co najmniej 25-27 % zakladajac idealna historie i przebieg ponizej 20 tys km. Widzialem oferty w niemieckim PS roczne BMW za 65-67 % ceny nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.