Skocz do zawartości

320d pompa vp44 poważny problem


mstuning1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zacznę od początku wprowadzę zainteresowanych w temat.Któregoś pięknego poranka odpalam furkę 136km jadę a ona po przejechaniu 5 km zgasła,po podpięciu pod kompa okazało się że padła pompa vp44 ( przed tą awarią autko chodziło perfekcyjnie).Oddałem bryczkę do firmy która zajmuje się naprawą bmw po tygodniu dostałem telefon że autko gotowe ( pompa po regeneracji koszt 2300 z wymianą filtra) przy odbiorze samochodu zasugerowałem szefowi firmy że autko zadługo kręci zanim odpali,powiedział ze wymieniał filtr paliwa i musi się odpowietrzyć ( uznałem on zna się lepiej przemilczłem ) po zajechaniu do domu zostawiłem autko na parkingu po godzinie pale furke a tu lipa ledwo odpaliła dostałem szału z powrotem do niego ( panowie stwierdzili pompiarz dał ciała, podobno podwinął się oring i schodziło paliwo ) po dwóch dniach tel usterka usunięta , z uśmiechem na twarzy odbieram furkę pali na tyk ( po wyjechaniu od niego po 2km auto nagle traci mioc z ledwością rozpędzam go do 60km dostałem szału żyła na głowie mi pęka z powrotem do niego na wolnych chodzi ok aczkolwiek zauważyłem że głośniej pracuje ma taki metaliczny dzwięk mam podejrzenie żeby lepiej odpalał przestawili go na pompie,turbinka gwizda zchowuje się jagby miał za mało paliwa .pytanko moje brzmi tak czy miał ktoś podobny problem dodam że pompa była regenerowana Service bosch Kobiór
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci szczerze nie nie moja dziedzina gdybym miał na ten temat więcej pojęcia wzioł bym się za to sam.A coś podejrzewasz ??????
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to ze podejrzewam bo przyczyna takich akcji moze byc nawet czujnik temperatury paliwa. Jesli bysmy sprawdzili czy regulacja poczatku kata wtrysku odnosi sie precyzyjnie miedzy "wyrwaniami" do tego czego chce ECU to bylaby pewnosc, ze samo ustawienie walu rozdzielaczowego pompy wtryskowej jest w porzadku. Jesli natomiast wskazania charakteryzowalyby sie opoznianiem lub wyprzedzaniem to wiadomo, ze pompa wtryskowa zostala nieprawidlowo ustawiona. AHA! po montazu VP44 TRZEBA zresetowac jej ustawienia za pomoca DISa... nie pytales, albo nie zostales poinformowany, ze taka procedura zostala wykonana??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci radze zebys wstawił auto do tego warsztatu i kazal robic. bo na bank dali dupy. Mi tez niedawno padła pompa wtryskowa tylko, ze ja zapłacilem za regeneracje 3200. Dostalem roczna gwarancje i przydała mi sie ona juz przy odbiorze auta. Odpaliłem bunie, pracowała 5 min i zgasla na amen. Kolejna pompa padla. Nie dochodzilem czyja to wina bo malo mnie to interesowalo. Po kolejnej regeneracji bylo juz wszystko ok, zadnych zmian. Pamietaj kto płaci ten wymaga :wink:
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zrobiłem wyjścia nie miałem wstawiłem z powrotem zobaczymy co tym razem powiedzą na co zgonią zobaczymy jaki będzie efekt :?
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem furkę podobno została ponownie zregenerowana ( vp44 ) ale ile w tym prawdy sam nie wiem odpala na zimnym i ciepłym nie odczuwam lepszej pracy niż przed regeneracją zatankuję furę do pełna zobaczymy jakie spalanie będzie miała jeśli będzie paliła przynajmniej tyle samo lub mniej to ok.B :) o jak więcej to znaczy że coś jest nie :)
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zacznę od początku wprowadzę zainteresowanych w temat.Któregoś pięknego poranka odpalam furkę 136km jadę a ona po przejechaniu 5 km zgasła,po podpięciu pod kompa okazało się że padła pompa vp44 ( przed tą awarią autko chodziło perfekcyjnie).Oddałem bryczkę do firmy która zajmuje się naprawą bmw po tygodniu dostałem telefon że autko gotowe ( pompa po regeneracji koszt 2300 z wymianą filtra) przy odbiorze samochodu zasugerowałem szefowi firmy że autko zadługo kręci zanim odpali,powiedział ze wymieniał filtr paliwa i musi się odpowietrzyć ( uznałem on zna się lepiej przemilczłem ) po zajechaniu do domu zostawiłem autko na parkingu po godzinie pale furke a tu lipa ledwo odpaliła dostałem szału z powrotem do niego ( panowie stwierdzili pompiarz dał ciała, podobno podwinął się oring i schodziło paliwo ) po dwóch dniach tel usterka usunięta , z uśmiechem na twarzy odbieram furkę pali na tyk ( po wyjechaniu od niego po 2km auto nagle traci mioc z ledwością rozpędzam go do 60km dostałem szału żyła na głowie mi pęka z powrotem do niego na wolnych chodzi ok aczkolwiek zauważyłem że głośniej pracuje ma taki metaliczny dzwięk mam podejrzenie żeby lepiej odpalał przestawili go na pompie,turbinka gwizda zchowuje się jagby miał za mało paliwa .pytanko moje brzmi tak czy miał ktoś podobny problem dodam że pompa była regenerowana Service bosch Kobiór

Kolego a ten serwis Bosch Kobiór to na Śląsku?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kawałek drogi za Tychami

Tak myślałem bo nic dobrego o tym serwisie nie słyszałem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po podobnej przygodzie, Jadąc w trasie auto najpierw słabło a potem zgasło na amen.

Na holu do mechanika gdzie najbliżej. Po diagnozie pompa wtryskowa do regeneracji, koszt około 3k.

Zadzwoniłem do swojego mechanika i powiedział mi mniej za regeneracje wiec zaciągnąłem do niego prawie 50km.

 

Okazało się, że to nie cała pompa tylko sterownik pompy! Koszt regeneracji to 300 zł i 300 za wyjecie i włożenie pompy.

 

Wiec widzicie, że nie do końca wszyscy mechanicy są uczciwi i chcą dla nas dobrze ;) Z doświadczenia wiem, że warto skonsultować problem z kilkoma, żeby mieć 100% pewności co do przyczyny awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mi wiadomo ludzie naprawiaja sterownik a przyczyna padnietego sterownika leży w pompie wiec naprawiaja skutek a nie przyczyne z tego co wiem jak naprawiałem swoja a tez miałem sterownik padniety tłoczek równiez przytarty wszystkie parametry sprawdzane na stole i wyszło mnie 1100zł naprawa w bardzo dobrym serwisie diesla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po podobnej przygodzie, Jadąc w trasie auto najpierw słabło a potem zgasło na amen.

Na holu do mechanika gdzie najbliżej. Po diagnozie pompa wtryskowa do regeneracji, koszt około 3k.

Zadzwoniłem do swojego mechanika i powiedział mi mniej za regeneracje wiec zaciągnąłem do niego prawie 50km.

 

Okazało się, że to nie cała pompa tylko sterownik pompy! Koszt regeneracji to 300 zł i 300 za wyjecie i włożenie pompy.

 

Wiec widzicie, że nie do końca wszyscy mechanicy są uczciwi i chcą dla nas dobrze ;) Z doświadczenia wiem, że warto skonsultować problem z kilkoma, żeby mieć 100% pewności co do przyczyny awarii.

a w dodatku sam sterownik robi się bez wyjmowania pompy :lol: także i tak naciągnął Cię na kasę ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak przedmówca napisał problem polega na zacierającym tłoczku i od tego pali się sterownik wiadomo na sztukę można wymienić sam tranzystor w sterowniku ale to na krótko bo tłoczek tak czy tak się przytrze a sterownik padnie tylko pytanie jak długo to pochodzi.Jak dla siebie warto parę groszy więcej dać a pompe do porządku zrobić na następne 200tys km :)
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak przedmówca napisał problem polega na zacierającym tłoczku i od tego pali się sterownik wiadomo na sztukę można wymienić sam tranzystor w sterowniku ale to na krótko bo tłoczek tak czy tak się przytrze a sterownik padnie tylko pytanie jak długo to pochodzi.Jak dla siebie warto parę groszy więcej dać a pompe do porządku zrobić na następne 200tys km :)

:cool2: zgadzam sie w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Mozna samemu sprawdzic czy mam cala pompe do regeneracji czy moze problem tkwi w tloczku lub sterownika bo wyskakje mi blad poczatku wtrysku i czasem jak jade to poprostu cos sie tak zawiesi ze samochodem wogule przez pare sekund nie moge przyspieszyc ani ekonomizer sie nie podnosi ani obroty poprostu tak jak bym nie dodawal gazu tylko jechal jedna predkoscia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.