Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
....ech tam, panowie, zarejestrujecie angliki w pl, nie mamy wyjscia, musimy dostosowac prawo do unijnych wymogow. Jedyny ratunek, aby ludzie sie nie pozabijali, to firmy ubezpieczeniowe. W calej europie stawki ubezpieczenia na auta z "innej" strony sa tak wysokie iz import takich aut nie ma sensu. Poza tym, dobry X w anglii sie ceni. Za 5tys funtow nic nie kupisz dobrego.
  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przedliftowego spokojnie kupisz za 4000funtow ale tylko w benzynie , na diesla trzeba miec wiecej. Ludzie sprzedaja za ,,grosze'' duze silniki i ,,stare'' samochody bo ubezpieczenia z roku na rok coraz wyzsze w uk. W uk 10 letni samochod jest malo oplacalny w utrzymaniu. Kolega chyba dal cos 4k funtow za 3.0i z przebiegiem 220k km . Auto bez kategorii i silnik z tego co widzialem to naprawde zadbany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przedlift, 3.0i, 220km...masz odpowiedz dlaczego 4000k kosztowal... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie...ale tez juz trzeba uwazac bo "nasi" szpece tu sa :D
Opublikowano
Za jakies 23000zl spokojnie kupisz anglika e53 x5 w benzynie(diesle kosztuja wiecej) zadbanego z prawdziwym przebiegiem .Podobno mozna juz rejestrowac wiec moze wez to pod uwage ;) Kolega juz takim jezdzi po polsce z pol roku i czeka na rejestracje... naprawde ulepy z polski po dachowaniach moga sie schowac bo auto naprawde zadbane. W angli przynajmniej wiesz jaki ma przebieg samochod i czy jest po wypadku. Dobrze by bylo zobaczyc takie cos w polsce.

 

 

Jest to jakiś plan ale nie wyobrażam sobie wyprzedzania z kierą po prawej ;]]]. Oczywiście nauczyć się tym jeździć napewno się da ale czy sprawiało by mi to przyjemnosc to nie wiem ;].

wolabym chyba dobrać pożyczkę i kupić cos zadbanego.

Opublikowano

A kupno X5 i nie mieć zaplecza finansowego to prawie cud. Piszę prawie, bo ja sprzedaję swoją i większość typowych napraw wykonałem i chcę za nią ok 33 tyś.

Pozdrawiam

 

Ja mam właśnie taką sytuację. Wspomniany "Ojciec" to pedant i w samochodzie jest zrobione wszystko co tylko było do zrobienia i to co ewentualnie można by na wszelki wypadek zrobić... Dlatego tak się "chłoszcze" z myślami. Był wystawiony za 34k. Gdybym bral to bedzie zaokrąglone ;]...

Kusi kusi kusi...

Opublikowano

Bierz jak taki był ,,ojciec,, to bierz.

Mało jest takich osób co by myśleli o aucie ...z reguły to tylko z konieczności się naprawia, wymienia...... NOOOO chyba ,że te sprowadzane -wszystkie idealne i sprawne wyposażone oryginalnie i oryginalne i w każdej na pewno wszystko wymieniane na czas.....i na wyrost a potem sprzedają za bezcenne grosze handlarzowi....... :D :D :D

Opublikowano

Trochę z podobnej pułki.....

Chciałbym abyśmy wspólnie ustalili czy są jakieś typowe usterki bmw X5 po lifcie .

Jeśli chodzi o silnik benzynowy 4.4 n62 i diesla 3.0 -typowe usterki o ile występują.

Tak samo o układ napędowy skrzynie biegów reduktor mosty półosie

Czy te egzemplarze faktycznie są dopracowane , bo powiem szczerze chodzi mi po głowie takie BMW po lifcie -ale szczerze mówiąc trochę obawiam się dużych przebiegów szczególnie w dieslu......

Jeśli ma ktoś ochotę to napiszmy.

Opublikowano

n62 maja gorsza opinie niz m62 . Na amerykanskich forach sporo znajdziesz info . Flagowy problem to wyciek plynu chlodniczego w silniku, Skrzynie w tak wiekowych samochodach i tak pewnie beda nadawaly sie do regeneracji predzej czy pozniej.

 

 

Ja bym bral diesla :D

Opublikowano
Wszystkie w podejrzanie niskich cenach i z podejrzanymi nierealnymi przebiegami dla diesla z tego rocznika. Wlochy to chyba teraz ulubiony kraj dealerow ;)
Opublikowano
A ten ostatni to tak ubogi w wyposazenie ze nawet spryskow na lampach nie ma ,a przy okazji to chyba jakies chińskie podroby .Radio nie wymaga komentarza , a jak widze w x5 fotele recznie regulowane to już wogole padam na ryj
Opublikowano

Różne wersje wychodziły zapewne,pomijając ręczną regulację zastanawia mnie kierownica ja u siebie w 2002 mam już trójramienną a tu z 2004 po lifcie stara hmm...

Pewnie kwestia kasy przy zamówieniu.

Opublikowano
przy tym z 2005r,nie wiem gdzie fotka była robiona ale -39C z deka mnie zastanawia,chyba że zle widzę :),oraz końcówka oleju,o "chmurach" na ekranie nie wspomnę,jak u mnie,cholernie drażniące :x
Opublikowano (edytowane)

Witam panowie, jako ,że sprzedałem swoją X5 z 2001r z bólem serca .... to mam ochotę dalej na X tylko ...no właśnie.....jakiego X ? Człowiek ma mi podać jutro vin, zarzeka się że jest bezwypadkowa wydaje się dobra?

http://otomoto.pl/bmw-x5-3-0d-m-pakiet-lift-C35105461.html

jakieś sugestie......

Na co zwrócić uwagę?

VIN

LV 53913 strona bmw etk nie działa

Gdzie ta pomoc????????????

-sprawdziłem sam w serwisie był w 2011 r z przebiegiem 311tys km rocznie robi ok 34 tyś km

Edytowane przez gora80
Opublikowano (edytowane)

http://otomoto.pl/bmw-x5-e53-kola-20-i-17-stan-idealny-2004-rok-C35696964.html

Witam ,

Panowie pomóżcie w odkodowaniu VIN. Nie widzę zakładki wyposażenie.....(wyposażenie rozkodowałem)

LV50891

Co do przebiegu w BMW nic nie ma .

Technicznie wizualnie i mechanicznie idealnie, dodatkowo wtryski turbina po regeneracji Opony w super stanie i letnie i zimowe

Środek marny i do tego właściwie golas.....

Edytowane przez gora80
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.