Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem(zatrzaśnięte prawe tylne drzwi)


damiandvd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio mylem samochód z synem... prawdopodbnie młody przesunoł tą blokade do blokowania drzwi i drzwi sie nie odtwierają ani od wew, ani od zew, prubowałem to samodzielnie sprawdzić i naprawić myslałem że linka sie zacieła ale wszytsko jest oki. jak teraz otworzyć drzwi? przy zamykaniu auta centralny lekko sie blokuje ale zamyka.

 

 

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/814/20110822154.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja tak miałem zatrzaśnięte tylne drzwi we Fronterze swego czasu, właśnie tę blokadę ktoś przesunął i zamknął a klamka od zewnątrz była oberwana jak to we fronterach bywa :wink: Otworzyłem odpowiednio powyginanym drutem spawalniczym chyba do migomatu jak dobrze pamiętam,wcisnąłem go między drzwi a budę od wewnątrz auta, z zewnątrz się nie dało, ani nie było opcji zdjęcia tapicerki na zamkniętych drzwiach bez jej uszkodzenia, zrobiłem mały haczyk na końcu drutu i po ciężkich bojach i wielu próbach zahaczyłem i przesunąłem ten metalowy wichajster od blokowania drzwi,a potem już normalnie od środka otwierałem.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to kolego musiałes sie przy tym nieźle napocić, bo jest to wyczyn... dzieki za porade jutro po pracy zajade do sklepu z akcesoriami spawalniczymy i taką elektrode zakupie i pomęcze sie. sprubuje od zewnątrz a jak sie nie da to od wewnątrz :) dzieki wielkie :) pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proste to to nie było, spędziłem przy tym z 3 godziny. I otworzyłem to drutem do migomatu, a nie elektrodą to duża różnica :norty: , nie ma sensu kupować całej rolki bo drogo wyjdzie jeśli miałaby być tylko do odblokowania drzwi, podjedź do byle mechanika niech Ci wypuści z migomatu z 40-50cm :wink: Ewentualnie można to zrobić prawdopodobnie każdym innym drutem, niekoniecznie spawalniczym, najważniejsze żeby był w miarę sprężysty i nie odkształcał się zbyt łatwo bo trudno będzie wcisnąć między drzwi a budę.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Podpinam się z podobnym tematem - zablokowane mam lewe tylne drzwi w e34 Touring. Klamka zewnętrzna lata luźno, wewnętrzna również drzwi nie otwiera. Centralny akurat u mnie działa zgodnie z alarmem - rygiel chowa się i wysuwa, jednak trudno mi stwierdzić czy blokuje drzwi bo klamki nie działają :D

 

wybebeszyłem uszczelkę wokół drzwi, ale boczka i tak nie idzie zdjąć.

 

Znalazłem gdzieś 2 propozycje dostania się do środka - 1 to zniszczyć boczek, 2 to przeciąć diaksem klamkę od zewnątrz :) nawet stałem dziś z diaksem w ręku przy samochodzie ale powstrzymałem się - może są jakieś mniej drastyczne metody? :)

 

będę wdzięczny za sugestie :) co prawda często tych drzwi nie używam ale irytuje mnie kiedy coś w moim samochodzie nie działa :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
Witam mam podobny problem drzwi od kierowcy zamykają sie kluczykiem ale nie moge ich otworzyć ponieważ nie da sie przekrecic kluczyka w ta strone w która sie zamyka. otwieram od strony pasażera otwieraja sie wszystkie drzwi tylko nie te od kierowcy i nie zawsze bagażnik, a co do bagażnika to tam w ogóle nie idzie go kluczykiem ruszyć ani w jedną ani w drugą. :( Bawarka z 90 roku więc możliwe takie awarie ale jak dojść co jest tego przyczyna? może trzeba wymienić bębenki ? jeśli ktoś zna taki problem prosze o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie znowu nie działa centralny w tylnych lewych drzwiach (otwierają się normalnie - ręcznie) a w prawych tylnych tak jak u kolegów zablokowany rygielek i nic nie działa :( parę tematów jest na ten temat na forum i zazwyczaj to wina siłownika od centralnego. Wyczytałem, że da się zdjąć uszczelkę drzwi (jak są zatrzaśnięte) bez jej uszkodzenia i wtedy można boczek odkręcić :) na weekend będę to sprawdzał, jak się nie powiedzie to boczek będzie cięty i zamówi się drugi, w życiu nie ciąłbym klamki na zewnątrz hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze odkręcić wszystkie śruby z boczku i odczepić go z górnych zaczepów, może uda się coś wygrzebać przez szczeline. Jak zniszczeysz boczek to cuż... i tak chciałeś ciąć, a jak się nie zniszczy to zaoszczędzisz :wink:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, w lewych drzwiach nie było żadnego problemu z wymianą siłownika. Prawe drzwi natomiast zajęły mi trochę czasu - odkręciłem wszystkie śruby ale nijak boczek nie chciał zejść :( delikatnie wyciągnąłem ten plastik gdzie jest popielniczka i było już widać wnętrze drzwi :) okazało się, że siłownik "zapiekł się" i nie dało rady go ruszyć. Musiałem delikatnie naciąć boczek żeby dojść do siłownika, potem płaski, długi i ostry śrubokręt, młotek i jednym uderzeniem złamałem plastik wystający z siłownika, efekt taki, że drzwi można już otwierać :D wymiana siłownika na drugi, złożenie wszystkiego do kupy i centralny działa w całym aucie :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za długo się nie nacieszyłem sprawnym centralnym :( zablokowały się teraz lewe tylne drzwi (pewnie znowu spalony siłownik :evil: )

montował ktoś może już takie siłowniki do e34:

http://moto.allegro.pl/silownik-zamka-centralnego-slave-promocja-i2295321746.html

chodzi mi o to czy będzie normalnie chodził pod nasza instalacja? bo nie chce znowu brać używanego, który nie wiadomo ile pochodzi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siłowniki mają po 5 pinów. Jak uszkodziło Ci kolejny to wina raczej nie leży w siłowniku, ale gdzieś w instalacji.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.