Skocz do zawartości

Problem z centralnym zamkiem(zatrzaśnięte prawe tylne drzwi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnio mylem samochód z synem... prawdopodbnie młody przesunoł tą blokade do blokowania drzwi i drzwi sie nie odtwierają ani od wew, ani od zew, prubowałem to samodzielnie sprawdzić i naprawić myslałem że linka sie zacieła ale wszytsko jest oki. jak teraz otworzyć drzwi? przy zamykaniu auta centralny lekko sie blokuje ale zamyka.

 

 

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/814/20110822154.jpg/

Opublikowano
Witam,...pomóc nie pomogę ale mam taki sam problem,wczoraj przy zamkniętych drzwiach zdjąłem (na ile się dało) i wszystko niby ok.,ale nijak ich otworzyć....
Opublikowano
Witam, ja tak miałem zatrzaśnięte tylne drzwi we Fronterze swego czasu, właśnie tę blokadę ktoś przesunął i zamknął a klamka od zewnątrz była oberwana jak to we fronterach bywa :wink: Otworzyłem odpowiednio powyginanym drutem spawalniczym chyba do migomatu jak dobrze pamiętam,wcisnąłem go między drzwi a budę od wewnątrz auta, z zewnątrz się nie dało, ani nie było opcji zdjęcia tapicerki na zamkniętych drzwiach bez jej uszkodzenia, zrobiłem mały haczyk na końcu drutu i po ciężkich bojach i wielu próbach zahaczyłem i przesunąłem ten metalowy wichajster od blokowania drzwi,a potem już normalnie od środka otwierałem.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
no to kolego musiałes sie przy tym nieźle napocić, bo jest to wyczyn... dzieki za porade jutro po pracy zajade do sklepu z akcesoriami spawalniczymy i taką elektrode zakupie i pomęcze sie. sprubuje od zewnątrz a jak sie nie da to od wewnątrz :) dzieki wielkie :) pozdrawiam :)
Opublikowano
No proste to to nie było, spędziłem przy tym z 3 godziny. I otworzyłem to drutem do migomatu, a nie elektrodą to duża różnica :norty: , nie ma sensu kupować całej rolki bo drogo wyjdzie jeśli miałaby być tylko do odblokowania drzwi, podjedź do byle mechanika niech Ci wypuści z migomatu z 40-50cm :wink: Ewentualnie można to zrobić prawdopodobnie każdym innym drutem, niekoniecznie spawalniczym, najważniejsze żeby był w miarę sprężysty i nie odkształcał się zbyt łatwo bo trudno będzie wcisnąć między drzwi a budę.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Podpinam się z podobnym tematem - zablokowane mam lewe tylne drzwi w e34 Touring. Klamka zewnętrzna lata luźno, wewnętrzna również drzwi nie otwiera. Centralny akurat u mnie działa zgodnie z alarmem - rygiel chowa się i wysuwa, jednak trudno mi stwierdzić czy blokuje drzwi bo klamki nie działają :D

 

wybebeszyłem uszczelkę wokół drzwi, ale boczka i tak nie idzie zdjąć.

 

Znalazłem gdzieś 2 propozycje dostania się do środka - 1 to zniszczyć boczek, 2 to przeciąć diaksem klamkę od zewnątrz :) nawet stałem dziś z diaksem w ręku przy samochodzie ale powstrzymałem się - może są jakieś mniej drastyczne metody? :)

 

będę wdzięczny za sugestie :) co prawda często tych drzwi nie używam ale irytuje mnie kiedy coś w moim samochodzie nie działa :)

 

pozdrawiam

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Witam mam podobny problem drzwi od kierowcy zamykają sie kluczykiem ale nie moge ich otworzyć ponieważ nie da sie przekrecic kluczyka w ta strone w która sie zamyka. otwieram od strony pasażera otwieraja sie wszystkie drzwi tylko nie te od kierowcy i nie zawsze bagażnik, a co do bagażnika to tam w ogóle nie idzie go kluczykiem ruszyć ani w jedną ani w drugą. :( Bawarka z 90 roku więc możliwe takie awarie ale jak dojść co jest tego przyczyna? może trzeba wymienić bębenki ? jeśli ktoś zna taki problem prosze o pomoc
Opublikowano
Witam. Ja też mam problem z drzwiami. Tylne prawe, zablokowały się i nic nie mogę zrobić. Klamki zarówno wewnętrzna i zewnętrzna chodzi normalnie, tylko rygielek się zablokował, nie idzie go podnieść za żadne skarby. Co radzicie? da się coś zrobić?
Opublikowano
u mnie znowu nie działa centralny w tylnych lewych drzwiach (otwierają się normalnie - ręcznie) a w prawych tylnych tak jak u kolegów zablokowany rygielek i nic nie działa :( parę tematów jest na ten temat na forum i zazwyczaj to wina siłownika od centralnego. Wyczytałem, że da się zdjąć uszczelkę drzwi (jak są zatrzaśnięte) bez jej uszkodzenia i wtedy można boczek odkręcić :) na weekend będę to sprawdzał, jak się nie powiedzie to boczek będzie cięty i zamówi się drugi, w życiu nie ciąłbym klamki na zewnątrz hehe
Opublikowano
Spróbuj jeszcze odkręcić wszystkie śruby z boczku i odczepić go z górnych zaczepów, może uda się coś wygrzebać przez szczeline. Jak zniszczeysz boczek to cuż... i tak chciałeś ciąć, a jak się nie zniszczy to zaoszczędzisz :wink:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Więc tak, w lewych drzwiach nie było żadnego problemu z wymianą siłownika. Prawe drzwi natomiast zajęły mi trochę czasu - odkręciłem wszystkie śruby ale nijak boczek nie chciał zejść :( delikatnie wyciągnąłem ten plastik gdzie jest popielniczka i było już widać wnętrze drzwi :) okazało się, że siłownik "zapiekł się" i nie dało rady go ruszyć. Musiałem delikatnie naciąć boczek żeby dojść do siłownika, potem płaski, długi i ostry śrubokręt, młotek i jednym uderzeniem złamałem plastik wystający z siłownika, efekt taki, że drzwi można już otwierać :D wymiana siłownika na drugi, złożenie wszystkiego do kupy i centralny działa w całym aucie :cool2:
Opublikowano

za długo się nie nacieszyłem sprawnym centralnym :( zablokowały się teraz lewe tylne drzwi (pewnie znowu spalony siłownik :evil: )

montował ktoś może już takie siłowniki do e34:

http://moto.allegro.pl/silownik-zamka-centralnego-slave-promocja-i2295321746.html

chodzi mi o to czy będzie normalnie chodził pod nasza instalacja? bo nie chce znowu brać używanego, który nie wiadomo ile pochodzi :/

Opublikowano
U mnie siłowniki mają po 5 pinów. Jak uszkodziło Ci kolejny to wina raczej nie leży w siłowniku, ale gdzieś w instalacji.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.