Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytam z czystej ciekawości jakie mogą być skutki wyjeżdzenia całego ON z baku. Czy po ponownym tankowaniu trzeba układ paliwowy odpowietrzać. Czy wogóle uda się ponownie uruchomić silnik.

Pytam dlatego że ostatnio jechałem naszą A4 i zapomniałem wcześniej zaopatrzyć się w ON a na odcinku Opole-Wrocław stacji przy A4 nie uświadczysz. Przy okazji może ktoś wie przy jakim stanie paliwa w baku zapala się rezerwa.

Opublikowano

Układ odpowietrzy się sam i nawet przy sprawnej pompce wstępnej w baku zajmie to parę chwil kręcenia akumulatorem. Polecam w taki sytuacjach podać zasilanie na bezpiecznik 23 w E34 i 18 w E36 na jakiś 5 min. okres czasu i powinno zapalić łatwiej - oczywiście przy sprawnej pompce wstępnej.

Co do rezerwy to musisz sobie ją sprawdzić samemu - z kanisterkiem w bagażniku i jadąc do konca paliwa od momentu zapalenia się rezerwy.

Opublikowano

No właśnie jak to jest z ta rezerwą, konkretnie w e36 ?? Jak kupowałem auto to wskazówka paliwa była grubo poniżej zera (a jak by inaczej, benzyna kosztuje :P ), a nie świeciło sie nic na desce... Może mam światełko odpowiedzlane za to przepalone ?? Aha, dodam jeszcze ze silnik działał normalnie, nie odczuwałem zadnych rzeczy ktore moga sie dziać przy bardzo niskim poziomie paliwa.

 

2 pytanie - czy w BMW, tez w e36 auto informuje o niskim poziomie paliwa (tudzież o włączeniu sie rezerwy) sygnałem dzwiekowym?? W fiacie mojej mamy cos takiego jest, całkiem pozyteczny bajer.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
Może mam światełko odpowiedzlane za to przepalone ??
Od sprawdzenia żarówek w liczniku masz test zegarów.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Wiem, ale podczas niego wszystko sie świeci jak powinno (poza prawym kierunkowskazem, ale to inna bajka), natomiast podczas jazdy nic sie nie zapala, a wskazówka była juz około 0,5 cm ponizej zera...

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
No ale napisales ze podczas testu zegarow wszystko dziala wiec jezeli sie nie zapala na czas to nie jest wina zegarow tylko plywaka albo kabla. Albo jest jeszcze takie wyjscie ze po prostu masz jeszcze paliwa powyzej rezerwy. Wstaw se karnisterek 5l do bagaznika i jedz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.