Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli to zły dział to przepraszam Adminów:)

 

Oto moje długo oczekiwane BMW e93 330d.

W trakcie opłat , jeszcze nie myte po powrocie z DE.

Więc jest lekko okurzone i zabrudzone owadami...heheh

 

 

 

 

http://rico23.idl.pl/2011/bmw/DSC04199.JPG

http://rico23.idl.pl/2011/bmw/DSC04200.JPG

http://rico23.idl.pl/2011/bmw/DSC04202.JPG

http://rico23.idl.pl/2011/bmw/DSC04203.JPG

 

NIedługo wrzucę lepsze foty

pozdro

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano

Kolejny "cfaniak" kupił auto które mi sie marzy:). Piszę cfaniak z drobnej "zazdrości" :):):) tak na powaznie to cudne auto...ja również bym nie pogardził E92:) sliczna bryka, czekamy na jakaś bardziej obszerna galerie;)

 

pzdr

Opublikowano

Witam,

Wrzucę dodatkowe zdjęcia jak zarejestruje.

Narazie stoi pilnie strzeżone w garażu:)

 

Jeśli chodzi o dział to z góry przeprosiłem wszystkich za zaśmiecanie forum, Galeria chyba już nie prosperuje?

A jeśli tak niech których z kolegów Adminów, przerzuci topic w odpowiedni dział- z góry dziękuje.

 

Mam nadzieje że będzie śmigać bezawaryjnie - kupiona z BMW Premium Selection z przebiegeim 71000km.

 

pozdawiam

 

MOD: nie ma co z góry przepraszać i dziękować, tylko zwracać bardziej uwagę, gdzie się pisze ;) fajne auto :cool2:

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

Opublikowano

Rocznik 2008, czy się opłacało?

Dla BMW wszystko się opłaca..hehe:)

Żartuje .

W Polsce nie ma co kupić, w Niemczech podobnie, poza tym ceny w DE bardzo wysokie.

Można wejść na Mobile.de , i popatrzeć, mniej więcej każde te auto które jest sieci BMW jest w ciągu 3 dni sprzedawane.

Trudno znaleźć ładny egzemplarz w DE a co tu dopiero w PL.

My Definition is High Definition


Moje:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=161053

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
W Polsce nie ma co kupić, w Niemczech podobnie, poza tym ceny w DE bardzo wysokie.

Można wejść na Mobile.de , i popatrzeć, mniej więcej każde te auto które jest sieci BMW jest w ciągu 3 dni sprzedawane.

Trudno znaleźć ładny egzemplarz w DE a co tu dopiero w PL.

 

Ceny E92/E93 nie są tak zmasakrowane przez tysiące aut flotowych. Dlatego dobrze trzymają cenę.

Drogo się kupuje i drogo sprzedaje.

Opublikowano

PIĘKNA :cool2:

Opisz coś więcej o niej: rok, przebieg, lista wyposażenia ...

 

PS: Prawie kopia mojej gdyby nie automat z lopatkami :wink:

Opublikowano
Rocznik 2008, czy się opłacało?

Dla BMW wszystko się opłaca..hehe:)

Żartuje .

W Polsce nie ma co kupić, w Niemczech podobnie, poza tym ceny w DE bardzo wysokie.

Można wejść na Mobile.de , i popatrzeć, mniej więcej każde te auto które jest sieci BMW jest w ciągu 3 dni sprzedawane.

Trudno znaleźć ładny egzemplarz w DE a co tu dopiero w PL.

 

No nie ma tak zle, oferta niemieckiego Premium Selection jest bardzo bogata. Ceny i tak sa nizsze niz w Polsce, Np E90 z 2008 w niemieckim PS to okolo 40-45 % (wiekszosc ofert) ceny nowego. U nas 45-50 %.

 

Choc trzeba przyznac , ze kabriolety sa najdrozsze. Np srednia cena z Mobile de E92 330i z 2008 to okolo 100-115 tys zl. A E93 to srednio (porzadnie wyposazone) jakies 130-140 tys zl.

 

 

Auto bardzo eksluzywne, pomimo tego, ze nigdy nie lubilem kabrioletow to to E92 podoba mi sie.

 

Chociaz ja i tak najwole sedany :mrgreen:.

Opublikowano
Bardzo ładne autko, gratuluję udanego zakupu :cool2: :)
Opublikowano

Różnica ceny wynika nie tylko z ilości drzwi ale również wykończenia i różnic których jest cała masa... E90/91 a E92/93 to znacząco różniące się auta.

 

W DE zadbane Coupe lub Cabrio niesamowicie trzymie cenę, bo to u nich produkt porządany i premium. To nie lata w flotach itd.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Każde cabrio czy coupe trzyma cenę bez względu na markę - to auta niszowe. Nikt tym na wakacje z rodziną nie jeździ :8)
Opublikowano

A wracając do tematu ładne E93 :) Z tym że trochę nudne, tzn. czarna > czarny środek > srebrne listwy = standardowy zestaw E92/93.

Coś bym pomodził aby była trochę inna i wyjątkowa :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A wracając do tematu ładne E93 :) Z tym że trochę nudne, tzn. czarna > czarny środek > srebrne listwy = standardowy zestaw E92/93.

Coś bym pomodził aby była trochę inna i wyjątkowa :D

 

Świetna e93!! Nic nie trzeba zmieniać, absolutnie nic.

Ile dałeś?? :)

Opublikowano
Różnica ceny wynika nie tylko z ilości drzwi ale również wykończenia i różnic których jest cała masa... E90/91 a E92/93 to znacząco różniące się auta

 

co do wykończenia to bym się kłócił, szczególnie jeśli porówna sie modely po lifcie oraz niektóre modele E90 przed liftem ;)

 

 

W DE zadbane Coupe lub Cabrio niesamowicie trzymie cenę, bo to u nich produkt porządany i premium. To nie lata w flotach itd.

 

tu też jak wyżej, nie wszystkie E90 lecą z ceny ;)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

Panowie nie ma znaczenia, czy to E90, czy E93, każde auto traci na wartości, zresztą zazwyczaj jest tak, że to właśnie auta premium "lecą"szybciej.

 

A co do prezentowanego auta, to pomimo, że E93 nigdy nie było na mojej liście pożądanych aut :D , to przyznaję, że prezentuje się pięknie i stanowczo odradzam wszelkie mody, bo można tylko „zepsuć”.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Wchodzisz na mobile DE i 320d 2008 z przebiegiem do 175 tys km

E90/91 zaczynamy rozmowę od 13- 14 tys euro

E92 od 18-19

E93 od 28-29

 

Nowe E93 nie kosztowało 2 razy więcej niż E90.

Tylko że E90/E91 spłaciło się w firmie i trzeba dać pracownikowi nową służbówkę.

E92/E93 jest głównie od klienta prywatnego.

 

Wracając do tytułowej E93, nic nie zmieniaj.

Moze tylko tylne światla na poliftowe.

Opublikowano

Są ładniejsze :)

Poprostu zrobione pod nowe modele BMW np. F10

 

Polecam, ja juz zmieniłem :wink:

Opublikowano
Wchodzisz na mobile DE i 320d 2008 z przebiegiem do 175 tys km

E90/91 zaczynamy rozmowę od 13- 14 tys euro

E92 od 18-19

E93 od 28-29

 

ale jak możesz porównywać golasa E90 320d do E93, które w większości przypadków wychodzą z bardzo dobrym wyposażeniem na dzień dobry :?:

 

to chyba oczywiste, że model E90 zawsze będzie tańszy, bo już na starcie jest dużo tańszy w salonie, ale pisanie że E90 najwięcej tracą na wartości to brednie. Popatrz na ceny zakupu nowych E92/E93 i ile kosztują 2-3 letnie egzemplarze, utrata wartości będzie taka sama.

 

E90 z bardzo dobrym wyposażeniem też trzymają cene, wszystko zależy od wersji, bo typowe firmówki w których jedynym dodatkowym wyposażeniem jest klima automatyczna może kosztują te 13-14 tyś euro.

 

I jeszcze jedno, jakość wykonania wszystkich modeli E9x jest taka sama, mam w domu E92 i niczym się nie wyróżnia, wszystkie materiały są takie same, no chyba że znowu mamy porównywać podstawe flotową E90 z welurem i gumową kierownicą do E92/E93 ze skóra, navi itp :)

 

Wracając do tytułowej E93, nic nie zmieniaj.

Moze tylko tylne światla na poliftowe.

 

można dużo zmienić, jak choćby felgii, listwy w środku, dodać dodatki Performance itp :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.