Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

136hp - przed liftem silnik na pompie VP44

150hp - po lifcie silnik CR

 

Nie znajdziesz 136 konnej wersji po lifcie. A 150hp przed liftem możliwe jedynie po chiptuningu.

Opublikowano

Czy oba silniki są na common rail ? Mam wersję 136KM . Zastanawiam się nad kupnem wersji po lifcie . Czy to jest awaryjny silnik ?

dzięki

Opublikowano
Nie... na common rail (CR - w pierwszej odpowiedzi na Twój post) masz po lifcie - zarówno 320d (150) jak i 318d (116).
Opublikowano
wychodzi ze te poliftowe sa mniej awaryjne mimo ze jest common rail ktory powinien byc wrazliwszy na paliwo. Ogolnie nie zastanawiaj sie i bierz po lifcie, kazde auta po lifcie maja poprawione bledy wieku dzieciecego :)
szukam
Opublikowano

nie do końca się zgodzę ponieważ w wersji poliftowej były wadliwe turbosprężarki ... wtryski też padały dosyć często ....

ale raczej nie było przygód z dwumasem i pękającymi wałami ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Co to znaczy, że wtryski padały dość często? Czyli po ilu? Dodam, że jeszcze niedawno miałem na oku e46 z przebiegiem ponad 300 tys. i wtryski nie były ruszane. U mnie padł jeden ostatecznie po 280 tys. (ale regenerowałem wszystkie). Wiesz... pytam nie złośliwie, po prostu nie słyszałem w okolicy o takich wynikach na pompie przedliftowej - ale może nie tych pytałem co należy ;)
Opublikowano

Z wtryskami to prawda. W M47N czesciej padaja (sam znam osobiscie kogos kto wymienial przy 170 000)

Z turbo tez prawda. Kolega z pracy rowniez mu turbo padlo a rocznik 2002. (co prawda kupil okazyjne bmw wiec pewnie dlatego tez po czesci padlo).

Waly padaja i tu i tu (wystarczy sprawdzic google, w roverze 75 siedzi silnik BMW podobny do M47N i tez sa przypadki pekniecia).

 

W M47:

Wady wynikajace z pocztaku produkcji (wyrywanie sie mocowania mostu z tylu, stary model przpelywki)

Wadliwa pompa VP44 ale jak sie dba to trochu pochodzi.

Opublikowano
Nie ma co generalizowac kazde auto to inny przypadek wszystko zalezy od tego jak poprzedni wlasciciel dbal,zgodze sie z tym ze sa czule wtryskiwacze i turbiny ale jezeli auto jezdzilo na dobrym zachodnim paliwie i u nas tez tankuje sie na shellu czy bp to nie powinno byc problemu a co do turbiny nie bede sie rospisywal jak sie powinno ja traktowac. Niestety jakosc naszego paliwa w kraju pozostawia wiele do zyczenia u nas niby te lepsze paliwo to jak na zachodzie zwykly najtanszy olej,ostatnio zatankowalem w Angli v-power diesel na shellu to odnioslem wrazenie jakbym mial rakiete pod nogami.
Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.