Skocz do zawartości

316i jakie polecacie wahacze i tuleje??


chmielkorn

Rekomendowane odpowiedzi

mysle że zakup tanich wahaczy z allegro to nie najlepszy pomysł

lepiej kupić tuleje , sworznie i wprasować je w stare wahacze

 

http://moto.allegro.pl/lemforder-6-szt-zestaw-sworznie-tuleje-bmw-e36-i1704709572.html

 

http://moto.allegro.pl/zestaw-sworznie-tuleje-bmw-e36-e-36-meyle-hd-6-szt-i1682764924.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle że zakup tanich wahaczy z allegro to nie najlepszy pomysł

lepiej kupić tuleje , sworznie i wprasować je w stare wahacze

 

http://moto.allegro.pl/lemforder-6-szt-zestaw-sworznie-tuleje-bmw-e36-i1704709572.html

 

http://moto.allegro.pl/zestaw-sworznie-tuleje-bmw-e36-e-36-meyle-hd-6-szt-i1682764924.html

 

Święta prawda... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy link odrazu odradzam,jedyne sluszne sa zawarte w drugim - MEYLE. Wiem co pisze, gdyz sam sie na nich przejechalem , zwlaszcza jesli chodzi o sworznie krotkie, rozsypaly sie w drobny mak po ok roku. a mialy byc super.

 

 

nie możliwe że po roku Ci sie wysypały sworznie :)

sam je wciskałes w wahacz czy ktoś to robił ?

może przy montarzu została uszkodzona guma na sworzniu ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja od wielu mechaników jak pytałem ile za wprasowanie to mówia że lepej dołożyc i kupic lepszej jakości wahacze niż wprasowywać nawet na przeglądzie mi to goście powiedzieli

 

 

:shock:

z tego co pamietam to nowy wahacz ok 450 zł kosztuje

co daje nam 900 na nowe wahacze

czemu lepiej kupić nowe a nie wprasować nowe sworznie w stare wahacze ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja od wielu mechaników jak pytałem ile za wprasowanie to mówia że lepej dołożyc i kupic lepszej jakości wahacze niż wprasowywać nawet na przeglądzie mi to goście powiedzieli

Zgadza się, tylko musisz kupić markowe wahacze i wtedy jeśli nie przerazi Cię cena to kupujesz. Jeśli masz proste obecne wahacze i z nimi nic się dzieje, to po co kupować? Niezbyt widzę sens wymiany na zapas. Jest to jedynie przyjemniejsza i krótsza w czasie wymiana. Ale znowu, jeśli różnica w cenie nie będzie jakaś duża, to warto. :mrgreen: :mrgreen:

Dobrze wprasowane też powinny posłużyć.

 

Lem to naprawdę dobra firma. Szybkie zużycie oznacza nieprawidłowy montaż lub naprawdę kiepskie drogi*. A z tym drugim, to ja akurat przechodzę. Ale często jadę po kiepskiej drodze - niestety.

 

 

*Nie brałem pod uwagę podróby Lemiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle że zakup tanich wahaczy z allegro to nie najlepszy pomysł

lepiej kupić tuleje , sworznie i wprasować je w stare wahacze

 

http://moto.allegro.pl/lemforder-6-szt-zestaw-sworznie-tuleje-bmw-e36-i1704709572.html

 

http://moto.allegro.pl/zestaw-sworznie-tuleje-bmw-e36-e-36-meyle-hd-6-szt-i1682764924.html

 

 

Dokłądnie tak jak pisze kolega...ostatnio to robiłem...Koszt części +robota=350 zł.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy link odrazu odradzam,jedyne sluszne sa zawarte w drugim - MEYLE. Wiem co pisze, gdyz sam sie na nich przejechalem , zwlaszcza jesli chodzi o sworznie krotkie, rozsypaly sie w drobny mak po ok roku. a mialy byc super.

 

 

nie możliwe że po roku Ci sie wysypały sworznie :)

sam je wciskałes w wahacz czy ktoś to robił ?

może przy montarzu została uszkodzona guma na sworzniu ;p

 

Chodzi mi dokladnie o sworzeni krotkie, ktore to maja gume dzielaca kule od mocowania(podobno poprawiajaca komfort prowadzenia), powiem szczerze, ze za ta cene spodziewalem sie lepszej jakosci pod wzgledem wykonania, a sworznie byly wpasowane, nic nie bylo uszkodzone, posypaly sie jeden po drugim, teraz mam MEYLE i jestem bardzo z nich zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę problemu wysypać po roku amortyzowanych sworzni krótkich na naszych drogach. Długie mogą być jakie bądź bo one się prawie nie zużywają a krótkie muszą być solidne, mocniejszych od meyle HD nie widziałem.

 

A co do tego mechanika który twierdzi że lepiej nowy wahacz kupić niż stary robić, ja bym mu po czole postukał, wybicie sworzni i wbicie nowych to jest chwila moment nawet robiąc to przy pomocy młotka i rurki, 80 % czasu to montaż i demontaż wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak piszesz. Skoro wahacz jest prosty to po co go wymieniac, to raczej lenistwo mechanika, badz brak narzedzi ,powoduje jego namowy do wymiany calosci. Aktualnie wlasnie mam MEYLE HD. Latwo je wprasowac przez co nie ma mozliwosci ich uszkodzic, choc nie watpie ze znalazby sie taki ktory i to by potrafil ;] :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.