Skocz do zawartości

hytrus2

Zarejestrowani
  • Postów

    128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gorzów

Osiągnięcia hytrus2

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Wlasnie takiego preparatu szukam, chyba zamowie, moze cos pomoze
  2. niech ja tylko dorwe tego delikwenta co to uczynil ;]. Pojade do szybiarza i moze cos pomoze. Dzieki
  3. ale odrazu taka wielka przerwa? Poprzedniej zimy wszystko gralo ...hmmm
  4. Koledzy jaka macie wizje odnosnie nie grzania tylniej szyby? Pokazuje foto http://www.speedyshare.com/file/UmU2E/download/Zdjecie0213.jpg
  5. opornice masz tak jakby za panelem, po stronie nog pasazera po lewej stronie
  6. ta blaszka zeby sie odkleila to chyba tajfun musialby przez nia przejsc :twisted: zacznij od najprostrzych rzeczy, jak opada to najpier sprawdzic ślizgi
  7. na alegro zerknij, np tu http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-szyb-bmw-e36-i1763967722.html
  8. pekła Ci plastikowa spinka taka jak na obrazku http://www.iparts.pl/gfx/iparts/pl/tecdocdal/czesci/144/3/0/0/5/1/3/2/1/0/0/dokumenty/klocek-cierny-przesuwny-podnosnik-okna-meyle-14408894.jpg Zdejmij boczek wymien , nasmaruj i zobacz czy dalej nie wyskakuje, jesli wyskakuje to nalezy wyregulowac szybe sruba przy ramieniu podnosnika, ktora przykrtecona jest do samych drzwi. Pozdro
  9. w samych silnikach jest zabezpieczenie od przeciazenia, a jak zlapiesz szybe i pomozesz jej sie zamykac to tez objaw wystepuje?
  10. a silniczek w drzwiach masz z jedna wtyczka czy dwoma? rozumiem ze szyba opuszcza sie do konca i odwrotnie, z tym ze malutkimi skokami? Jezeli masz silniczek z dwoma wtyczkami tak jak ja np. to ta mniejsza odpowiedzialna za zliczanie impulsow ma gdzies przerwe na obwodzie, badz jest zle podlaczona, np odwrotnie. Wtedy modul nie wie ile ma zamykac szybe stad takie a nie inne reakcje przy wciskaniu przycisku. Jesli nie masz dwoch wtyczek to moze problem rozwiazalby smar silikonowy na samych prowadnicach szyby. Ja mialem oporne domykanie , po przesmarowaniu jak reka odjac, i nie widac go wogole gdyz jest bezbarwny. Pozdrawiam;]
  11. Dokladnie tak jak piszesz. Skoro wahacz jest prosty to po co go wymieniac, to raczej lenistwo mechanika, badz brak narzedzi ,powoduje jego namowy do wymiany calosci. Aktualnie wlasnie mam MEYLE HD. Latwo je wprasowac przez co nie ma mozliwosci ich uszkodzic, choc nie watpie ze znalazby sie taki ktory i to by potrafil ;] :wink:
  12. nie możliwe że po roku Ci sie wysypały sworznie :) sam je wciskałes w wahacz czy ktoś to robił ? może przy montarzu została uszkodzona guma na sworzniu ;p Chodzi mi dokladnie o sworzeni krotkie, ktore to maja gume dzielaca kule od mocowania(podobno poprawiajaca komfort prowadzenia), powiem szczerze, ze za ta cene spodziewalem sie lepszej jakosci pod wzgledem wykonania, a sworznie byly wpasowane, nic nie bylo uszkodzone, posypaly sie jeden po drugim, teraz mam MEYLE i jestem bardzo z nich zadowolony.
  13. tak jak kolega dwa posty wyzej, uwazam ze wystarczy dokrecic jedna srube, sam mialem ostatnio to samo, problem okazal sie banalnie prosty, pozdrawiam :wink:
  14. pierwszy link odrazu odradzam,jedyne sluszne sa zawarte w drugim - MEYLE. Wiem co pisze, gdyz sam sie na nich przejechalem , zwlaszcza jesli chodzi o sworznie krotkie, rozsypaly sie w drobny mak po ok roku. a mialy byc super.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.