Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje auto "przezylo" kolizje z motocyklista ale tak nieszczesliwie, ze powaznie uszkodzony został tylni blotnik.Zwiedzilem juz kilka warsztatow blacharsko-lakierniczych w Szczecinie i wiekszośc fachowców rozkłada bezradnie ręce.Chodzi oczywiscie o aluminiowa konstrukcję auta.`Czy ktoś orientuje się, jak naprawia sie takie elementy aluminiowe i czy jest jakis warsztat w Szczecinie lub okolicy, ktory wykonuje takie usługi?Prawdopodobnie trzeba wyciąc caly blotnik czyli prawie całą cwiartkę tylnią.Nie intersuja mnie magicy, którzy chcą eksperymentowac i uczyc się na moim aucie.
Opublikowano
Tylni błotnik w E60 nie jest aluminiowy. Przód BMW e60 jest zrobiony z aluminium , przednie błotniki , maska , podłużnice , wózki zawieszenia. Reszta samochodu jest stalowa
Opublikowano
Tylni błotnik w E60 nie jest aluminiowy. Przód BMW e60 jest zrobiony z aluminium , przednie błotniki , maska , podłużnice , wózki zawieszenia. Reszta samochodu jest stalowa

 

Potwierdzam to co pisze kolega, jeślich chodzi o tył auta :cool2: .

Opublikowano

:) potwierdzam - jedynie przód jest aluminiowy - do ściany grodziowej.

 

Niedawno był taki temat - kolega Plastek jest specem od naprawy :) viewtopic.php?f=73&t=158115 ze Szczecina do Słupska co prawda jest kawałek ale powinna się liczyć dobra robota i efekt końcowy a nie druciarstwo. Przy okazji sprawdzisz jego możliwości a i może jakiś rabat % dostaniesz ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
O tym , że tylni blotnik jest aluminiowy poinformowal mnie mechanik z jednego z bardziej "renomowanych" zakladow i bezradnie rozlozyl rece(ku mojemu zdziwieniu :shock: ). Serwis Bmw(bardzo znany i popularny w Szczecinie), ale nie autoryzowany- wycenil wymiane i lakierowanie na okolo 25 000 PLN :duh: (!!!).Skoro to nie jest aluminiowy element to skad tyle krzyku i wzdychania fachowcow??Jutro zamieszcze zdjecia uszkodzonego elemntu zeby byla jasnosc w wielkosci szkody.
Opublikowano
O tym , że tylni blotnik jest aluminiowy poinformowal mnie mechanik z jednego z bardziej "renomowanych" zakladow i bezradnie rozlozyl rece(ku mojemu zdziwieniu :shock: ). Serwis Bmw(bardzo znany i popularny w Szczecinie), ale nie autoryzowany- wycenil wymiane i lakierowanie na okolo 25 000 PLN :duh: (!!!).Skoro to nie jest aluminiowy element to skad tyle krzyku i wzdychania fachowcow??Jutro zamieszcze zdjecia uszkodzonego elemntu zeby byla jasnosc w wielkosci szkody.

 

 

:duh: :duh: :duh: :norty: Ło mato

Opublikowano
O tym , że tylni blotnik jest aluminiowy poinformowal mnie mechanik z jednego z bardziej "renomowanych" zakladow i bezradnie rozlozyl rece(ku mojemu zdziwieniu :shock: ). Serwis Bmw(bardzo znany i popularny w Szczecinie), ale nie autoryzowany- wycenil wymiane i lakierowanie na okolo 25 000 PLN :duh: (!!!).Skoro to nie jest aluminiowy element to skad tyle krzyku i wzdychania fachowcow??Jutro zamieszcze zdjecia uszkodzonego elemntu zeby byla jasnosc w wielkosci szkody.

Trzeba mu bylo wstydu narobic przy wszystkich.Wez ze soba magnez,wyciag goscia n'a zewnatrz i przystaw przy nim magnez do blotnika.Nastepnie popros jego przelozonego i wytlumacz delikatnie ze zatrudnia niewykwalifikowany personel :cool2:

Opublikowano
Ten magnez to powinienem przyłoży mu do głowy, żeby sprawdzic czy jest tam mozg.Przed chwila kolejny "uznany" warsztat i sam szef zalamal rece i tu cytat,".. bo blotnik jest z aluminium, ale moze by wyklepac,poszpachlowac a jakos to bedziea jak ktos przyjdzie z miernikiem to i tak nie sprawdzi ze bylo klepane na aluminium."Juz mi nawet nie ejst do smiechu :cry:
Opublikowano
Ten magnez to powinienem przyłoży mu do głowy, żeby sprawdzic czy jest tam mozg.Przed chwila kolejny "uznany" warsztat i sam szef zalamal rece i tu cytat,".. bo blotnik jest z aluminium, ale moze by wyklepac,poszpachlowac a jakos to bedziea jak ktos przyjdzie z miernikiem to i tak nie sprawdzi ze bylo klepane na aluminium."Juz mi nawet nie ejst do smiechu :cry:

 

Gdzie ty te warszty wynajdujesz :duh: . Do następnego jedź z magnesem, ale jak ci powiedzą znowu że błotnik jest aluminiowy to im pokaż że jednak nie jest. Ciekawe jaki będą mieli wyraz :| :mrgreen:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie intersuja mnie magicy, którzy chcą eksperymentowac i uczyc się na moim aucie.

 

Wstaw do Bońkowskich. Zrób z OC sprawcy i po temacie.

Brat robił u nich E46 i zrobili idealnie (pewnie maja jakiegos podwykonawce).

Robił rok temu.

Opublikowano
Nie wiem jak w e60 ale w e61 jest "element" tylni błotnik, można kupić nowy i przymocować w miejscach fabrycznych. Jak robisz z OC/AC jedź do ASO będzie gwarancja. 25k to stanowczo za dużo za taką wymianę.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tez mi sie wydaje, że stanowczo za duzo.W szczecinie serwis Bońkowscy i tak daje do jakiegos garazowego podwykonawcy " w szopie" ,bo sami nie maja lakierni i blacharni a " Bedargowo" chyba chce zedrzec skore.Sam element nie jest drogi (700 $), nie jest aluminiowy a technika klejenia, nitowania i spawanie nie powinna byc az tak bardzo droga dla kompetentnego profesjonalisty.Zebysmy sie dobrze zrozumieli.Nie chce tej naprawy robic w garazu za " miske ryżu " ale jakies granice cenowo-rozsądkowe za wymiane blotnika tez muszą byc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.