Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja bym proponował przyjrzeć się wtryskom może się jakieś zapiekły lub się zacinają gdzieś nawet na forum widziałem temat jak sprawdzić wydajność wtryskiwaczy tu na forum.
BMW forever!!!
Opublikowano
kolor świec jest książkowy.

 

to by oznaczyło, że jest to problem z dostarczaniem paliwa a nie iskry ponieważ w przypadku kiedy iskra braknie przy wyższych obrotach, to spalanie nie nastęuje a świece byłby ciemne / mokre.

 

To co Marko pisze jest możliwe. . . . a zacznij naljlepiej od podstaw - to co pisałem powyżej w poście dzisiaj rano.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

wątpię..... może to spowodować brak wentylacji baku ale nie nieszczelność.

 

Brak wentylacji można sprawdzić w prosty sposób. od raz po wyłączeniu silnika, okręć korek wlewu do baku - jeśłi jest podciśnienie (ssanie) oznacza to, że nie ma wentylacji!

 

A to akurat może też być powodoem Twoich problemów!

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano

4 bar rozumiem na przewodzie zasilającym przed listwą?

trochę mało

 

mierzyłeś ciśnienie na listwie?? powinno być 3 bary, zmierz podczas jazdy z obciążeniem czy nie spada i będzie jasne czy jest to problem z dostarczaniem paliwa

Opublikowano
ostatnio zaryzykowałem i kupiłem zamiennik oryginalnej pompki paliwa tyle że od bmw e34 518 wydałem 130zł zainstalowałem pompkę przejechałem się kawałek i momentalnie prędkościomierz znalazł się na 120 km/h nie mogłem więcej pojechać gdyż mam wybite amorki i na zakrętach nie utrzymał bym już kierownicy;/. zauważyłem że od czasu do czasu silnik zaczyna się dławić ale jako tako ciągnie dalej maże pompka musi się rozchodzić. miałem okazje również podmienić przepływkę tyle że od e30 318 i różnica była zauważalna tzn. autko świetnie trzymało obroty i wgl. wychodzi na to że trzeba kupić przepływkę i tutaj rodzi się nowe pytanie czy jak kupię gumę łączącą przepływkę z przepustnicą to czy ta guma pochodząca od 318 nie będzie za duża na przepustnicę??
Opublikowano
może pompka musi się rozchodzić

 

nigdy się nie spotykałem z czymś takim. .. . . . za zwyczaj sprawność spada jak pompa się rozgrzewa . . .

 

Nie znam różnicy pomiędzy gumy 3.16 a 3.18.

 

w RealOEM gumka od 318 ma nr: 13711709754

a 316 na nr: 13711709755

 

.. a wiec czymś się różnią . . . ale nie potrafię powiedziec czym.

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciśnienie paliwa sprawdzałeś za filtrem czy przed filtrem ??? bo to zasadnicza różnica .... jeżeli za filtrem masz min -- 3,2 bar to jest ok bo do takiego ciśnienia doprowadza regulator.Motronic wyposażony jest w adaptacje przynajmniej od 1.7 w górę wiec jeżeli zakładasz nową przepływke z resetuj sterownik programem bądź sposobem garażowym.... a może łapiesz gdzieś nie chciane powietrze ??? kombinowałeś może coś przy wiązce ??? odepnij lambdę przejedz się ----jaka różnica ? odepnij przepływkę , przejedz się---jak różnica? czy masz może teraz większe spalanie ? a tak po za tym to 1.6 nie ma mocy :D może regulator napięcia się wiesza i pod obciążeniem daje jakieś marne 12V gdzie wystarczy żeby doładować aku a na pompkę to za mało......grzebałeś może coś przy kabelkach przepustnicy???

odłącz wężyk w trakcie pracy silnika między przepustnicą a filtrem węglowym/opar paliwa najlepiej przy przepustnicy.... obroty w zrastają czy dławi się?

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie.

Dawno mnie nie było ale powracam z nowymi wiadomościami. Wymieniłem ostatnio parę rzeczy które były uciążliwe czyli: sprężynki i amorki przód i lewy sworzeń krótki z lewej strony i pompkę paliwa. Po zmianie pompki autko się zwijało elegancko ale nie mogłem jechać więcej jak 120km/h i musiałem wymienić wcześniej wymienione części zawieszeni. Teraz zawias jest zrobiony i mogłem sprawdzić możliwości mojej ślicznotki. Tu zaczyna się historia od nowa, a więc auto na 1 biegu leci, na 2 leci, na 3 leci do pewnego momentu w którym zaczyna szarpać delikatnie jakby się dusiła coś jakby chciało odciąć ale jakoś jedzie, na 4 biegu leci jak marzenie (tak jak na pierwszych dwóch biegach), na 5 biegu znów dochodzi do pewnego momentu i odcina. Czasami ma coś takiego jak dziś czyli rozpędzam się i po przekroczeniu 100km/h odcina jakbym puścił gaz po czym jak nacisnę sprzęgło to obroty spadają do ok.500, stabilizują się jak na wolnych wtedy puszczam sprzęgło i znów tak samo dopiero jak się rozgrzeje silnik tak po przejechaniu 8km to auto można rozpędzić do 150-160km/h i dalej już jakby silnik prawie nie rozpędzał samochodu tylko sobie jedzie. Mechanik od BMW powiedział, że to na 100% pompka paliwa ale przecież już teraz jest nowa i nie jest w 100% sprawnie. Nie mam już siły i pomysłów co to może być. jak tego nie ogarnę to zmienię silnik i będę latał jak trzeba. Ale może wy jeszcze coś z tego wymyślicie. Byłbym wdzięczny.

Opublikowano
miałem kiedyś podobny problem ze swoim poprzednim m42.Obroty dochodziły do 3000-3500 i samochód zaczynał się dławić i nie chciał się rozpędzać dalej potem się to nasiliło aż całkiem padł. Problemem okazały się wtryskiwacze. Na 4 wtryski jeden był na granicy normalności... a pozostałe lały jak pistolet w śmigusa.Udało mi się na allegro kupić 4 wtryskiwacze z listwą za 100 pln . Spróbuj wcześniej dolać jakiegos preparatu czyszczącego wtryskiwacze do benzyny, pamiętam że jak ja to zrobiłem to efekt przeszedł moje oczekiwania.
Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
Opublikowano
Z tymi wtryskiewaczami to może być coś, gdyż ostatnio zauważyłem że auto czasami pracuje jakby na 3 cylindrach ale to tylko czasami bo świece mają piękny kolorek. Postaram się kupić jakiś preparacik do tego i zobaczę czy coś to zmieni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.