Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanie jak w tytule.Ile może być realnie warte takie 540?

Chodzi mi bardziej o cene za jaką można sprzedać.

E-34 540 95r. manual 6 biegów, z klima niestety beż skór,czarna :D bo to też ważne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nooo, uważam, że może być problem. Nieistotne, że auto ma tylko 10 lat, że jest ładnie wypasiona (jak każda 540) i że ma manuala. Kogo dzisiaj stać na utrzymanie 4,0l? Jak ktoś chce już taki silnik, to sprawi sobie E32/E38. Mnie się 540i baaaaardzo podoba, jednak uważam, że realna cena będzie niższa na pewno od 20000zł.

Ogłoszenia za większą kwotę są, ale ktoś je wystawia, żeby się pochwalić, a nie sprzedać auto... :)

Kai
Opublikowano

Hej.

Zależy co ma w sobie, ale w dobrym stanie te autka chodzą ok. 20-22 tys pln. spokojnie. Może nawet więcej.

Te auta trzymają cene jako tako.

Przykładowo moja jest ubezpieczona na 25 tys pln, z tabelki.

Opublikowano

Z tabelki to i podatek sie placi :mad2:

Mysle ze ok 20tys jest do wziecia jesli jest ladna. Zreszta jak sie znajdzie kupiec co chce kupic to kupi :mrgreen:

Pozdro

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano

Dobra, proponuje spojrzeć na ceny za Odrą.

Uważam że powyżej 20 tys trzeba się spodziewać.

Opublikowano
Za naprawdę zadbany samochód cena do 20tyś zł. Ceny samochodów na rynku nie mają nic wspólnego z tabelkami.

 

 

Bo tak naprawdę auto jest tyle warte ile ktoś wam jest wstanie za nie zapłacić.....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Bo tak naprawdę auto jest tyle warte ile ktoś wam jest wstanie za nie zapłacić.....

I własnie o to chodzi, samochód samochodowi nie równy.

Opublikowano

W porząsiu Panowie.

 

Czekam na oferty 540 manual poniżej 20 tys !

 

:duh:

 

 

Ja widze ogłoszenie za 4700 Euro z wgniecionymi drzwiami.

Za 3900 jest inna

Jest i za 6800.

Po za tym tych aut nie ma.

Opublikowano

Tylko chyba trza by ja przywieźć, poopłacać i zarejstrować.

I nagle z tych 17 zrobi się 20 tys.

 

Bardzo ładna.... chyba cena. A reszta po obejrzeniu :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
E34 540i manual zaczynają sie w Niemczech od ok 3500 E (średnio) . A cenami z mobile .de bym sie nie sugerował. Są tam np E32 740 po 7000 E . I co z tego ? Kto to kupi ? Wiem ,ze dla wszystkich jest najlepiej ,zeby ich auto było jak najdrozsze ale trzeba twardo patrzec na realia. za 6500 E mozna juz kupic niezłe E39 540i , wiec nie przesadzajmy z tymi cenami E34
Opublikowano

Ja tam nie wiem, Radek niech napisze za ile on widuje względne 540ki.

Każdemu życzę tanio kupić a potem nie dokładać i jeździć.

Co jednak realym się okazuje nie być....

Opublikowano

Wiem za ile kupił i wiem w jakich okolicznościach, i dlatego nie brał bym tego pod uwagę jako przypadku.

Mój mechanior 1,5 roku temu kupił e38 94 za 20 tys ze wszytskim podobnie.

Opublikowano
540 można w Niemczech znależć taniej niż 520. Czy warto to inna sprawa.

 

Wiem i dlatego jeszcze troche pojeżdże i potem oddam ją darmo, albo zamienie się na 518-ke z dopłatą. :worried:

Opublikowano

Wiem i dlatego jeszcze troche pojeżdże i potem oddam ją darmo, albo zamienie się na 518-ke z dopłatą. :worried:

 

:cool2: nie zapomnij włozyc pod maske drugiego silnika

Opublikowano
Ironizujesz trochę :) a serio na przykład na ebay poszło kilka ładnie wyglądających egzemplarzy w cenach końcowych 1700-2400 euro. Czy warto - chodzi mi czy rzeczywiście są to auta w takim stanie jak zapewniają sprzedający, czyli niewymagające wsadzenia w nie drugich tyle.
Opublikowano

Ja tam nie wiem Presidente, zawsze lubie wyszukać sobie jakieś ciekawe auto, żeby potem sprzedawać go prościej.

Poprzednie takie miałem, i kiedy sprzedawałem je ludzie dawali mi szanse na cene rzędu 30% niższą nić chciałem, a ja za nie wziłąłem tyle ile chciałem. I jakoś dziwnie spokojny jestem o mój obecny nabytek.

Tanio nie dałem, ale auto się wyróżnia i notorycznie właściciele innych e34 wlepiają nosy w szybe je oglądając i zaczepiają na stacjach, łącznie z propozycjami sprzedaży.

Czasem troche ironizuje, ale auto jest ciekawe, niskie, ładnie skomponowane stylistycznie (łącznie z przyciemnionymi kloszami, czego nie lubie, a le tu jest OK), ma "jaśniótką" skórę i sportowe wnętrze z ciekawymi elemenatmi wyposażenia. I do tego na prawdę jeździ.

Dla mnie jest na tyle szczególne, ze wciąż się wstrzymuje od założenia LPG.

Ja jak je zobaczyłem, to się zwyczajnie najarałem jak małolat, i pewnie tak samo zrobi kolejny właściciel, kiedy będę je sprzedawał.

I następne auto tez kupie ciekawe, i nie tanio wykombinowane....

Opublikowano
Nie no pewnie że tu się zgodzę, masz mocny niemal 300 koni silnik i ładny wciąż ponadczasowy klasyczny wygląd. Sam byłem niedawno zainteresowany takim modelem, tyle że taniutko trafił się e46 który pewnie wyjedzie na wiosnę dopiero, ale zawsze to kilka lat młodszy model. Nie twierdzę że niemożliwe jest sprzedanie 540 za np. 24000, ale widzę że na ebay można z rąk prywatnych znależć ładny egzemplarz który wyniesie połowę tego, a same felgi są warte np. 2500. Jednak życzę powodzenia przy sprzedaży, a jeśli nie planujesz tego to długiej szczęśliwej eksploatacji. Masz touringa czy sedan? Ja szukałem sedana w manualu, a trafiały się same kombi z automatem, nie jest to niestety bezkłopotliwa skrzynia. A teraz jak już kupiłem 328 e46 to pojawiło się mnóstwo ładnych 6biegowców sedan w mobile czy ebay...Mimo to nie żałuję , moje e46 wyniesie mnie max 30000 a mam niemal 200 koni i ładne wyposażenie łącznie z ksenonami.
Opublikowano

Sedan.

 

Dla orientacji, sesje zrobie za jakiś czas.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.files.bestiales.pl/zloty/XI_LOB_Party/foto_by_darq/bestiales.pl_XI_LOB_Party_001.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.files.bestiales.pl/zloty/XI_LOB_Party/foto_by_darq/bestiales.pl_XI_LOB_Party_031.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.files.bestiales.pl/zloty/XI_LOB_Party/foto_by_darq/bestiales.pl_XI_LOB_Party_033.jpg

 

 

środek jak w M5 plus listwy drewniane polerowane

 

więcej tutaj: http://www.kindel.com/bmw/

Opublikowano

wszystko pięknie Miruś tylko ,ze 540i Sport wychodziła tylko na rynek USA- Canada - ///M540i - a ty nawet nie masz konturówek w zderzakach . Powinienes miec takze inne lusterka .No i nie widze znaczka //M na tylnej klapie. A masz licznik w milach , EDC, NIVO , sygnatury //M na klamkach ?

 

P.S. a ten rozkwaszony łopel z fotki to ta twoja była 3000 24V zamykająca licznik na 260 km/h ?

Opublikowano

Wiem Wiem Frank.

Niemniej tak mi jakoś łatwiej przyblizyć to co mam, bo więcej jest podobieństw.

A EDC, licznik i tp. były jako opcja.

Plus kilka dodatków które bardziej rozświecały auto, tak jak lubią amerykanie.

 

To nie mój były Opel, tamten wyglądał zdecydowanie inacej niż ten, i licznik miał 270 :norty: podczas zamykania, co i tak nie było zamknięciem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.