Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
BMW będę porównywał do mojego Volvo więc looz, i jeden i drugi będzie szybszy.

 

Co do Saaba to ośka, w której wszystko zostało wymienione na inne. Robotę robi megadobrą. Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki. Ale o tym może kiedyś powiem szerzej.

 

Miałbym dla Ciebie klienta - Seat Leon 1.8 T ;)

  • Odpowiedzi 203
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chcesz powiedzieć,że przednionapędowy Saab połknie 911 Turbo??????

 

Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki.

 

kluczowe słowa to "poza" i "z rolki" :norty:

Opublikowano
BMW będę porównywał do mojego Volvo więc looz, i jeden i drugi będzie szybszy.

 

Co do Saaba to ośka, w której wszystko zostało wymienione na inne. Robotę robi megadobrą. Nie ma takiej seryjnej fury poza 911 Turbo, która ucieknie z rolki. Ale o tym może kiedyś powiem szerzej.

 

Miałbym dla Ciebie klienta - Seat Leon 1.8 T ;)

Wiem którego.....

Opublikowano
Chcesz powiedzieć,że przednionapędowy Saab połknie 911 Turbo??????

Nie połknie niestety 911 turbo

Opublikowano
Już go oglądałem wczesniej i ja uważam, że to normalna cena i raczej od prywatnego właściciela.

 

Prywatny właściciel raczej nie ma aukcji z 37 samochodami :)

 

...może chciałbym ale nie mam pozostałych 36 samochodów :duh: auto wystawia AutoReduta...

Opublikowano

230 po tych dziurach?

Niezły debil ...

Opublikowano
z autoredutą uważajcie:) ostatnio zostawilem tam autko i koles jak jechal na geometrie to smigal ~230km/h po moscie lazienkowskim... kochamy GPS'y w samochodach :D :D :D

 

...na wszelki wypadek moja stoi u mnie w garazu...

Opublikowano

Jezdzil ktos moze nowym 320d 184km ? Jestem ciekawy jak wyglada porownanie:

320d 163km -320d 184km -czy jest odczuwalna "duza" roznica w mocy i elastycznosci?, bo moze ten 184km to sensowny kompromis (mozna tez program delikatny wrzucic na 200km)

 

I zeby bylo w temacie to jak wypadnie porownanie 320d-184km kontra 330d 245 ? -takie subiektywe i adekwatne do naszych drog i normalnej jazdy.

 

Mam artykul w Motorze :320d 184km kontra 330d 245, ale ineterusje mnie wasza opinia na temat odczuwalnej mocy a nie dziennikarzy, bo z tym roznie bywa.

Opublikowano

Widze, ze z porownaniem tego 184 bedzie problem, bo pewnie jest ich jeszcze malo.

 

W takim razie moze ktos jedzil 320d 163km i 320d 177km ? (na papierze wiecej, ale czy subiektywnie o jest odczuwalne ?)

 

Mysle o e91 i chcialbym 330d, ale koszty i cena zakupu przemawia za 320d (najlepiej 177/184km), tylko niechce sie zawiesc na mocy (teraz mam avensisa 2.2 d4d 150km i po ex omedze PB 3.2 218km, automat na poczatku po przesiadce brakowalo mi mocy przy wiekszych predkosciach pow 120km (kicdown w benzynie dawal czadu)

Opublikowano

163KM po chipie będzie zdecydowanie szybszy od omegi w automacie

177KM minimalnie lepiej się chipuje

 

Piszesz że martwisz się o budżet na 3 litry które możesz kupić za 70-80tys. a chwilę potem zastanawiasz się nad wersją 184KM na która kosztuje grubo ponad stówę.

 

Jaki chcesz rocznik i ile chcesz wydac? Rozumiem ze jezeli rozwazasz 163KM to dopuszczasz 5 latka?

Opublikowano
163KM po chipie będzie zdecydowanie szybszy od omegi w automacie

177KM minimalnie lepiej się chipuje

 

Piszesz że martwisz się o budżet na 3 litry które możesz kupić za 70-80tys. a chwilę potem zastanawiasz się nad wersją 184KM na która kosztuje grubo ponad stówę.

 

Jaki chcesz rocznik i ile chcesz wydac? Rozumiem ze jezeli rozwazasz 163KM to dopuszczasz 5 latka?

 

Forum sledze juz chwile i zauwazylem interesujacy mnie temat i dlatego zadalem pytanie choc zakup takiej beemki planuje na wiosne/lato za rok, ale chce wiedziec konkretnie czego bede chcial. W planach bedzie to rocznik od 2008 do max pewnie 2009 i faktycznie 177km ( z tym 184 sie zapedzilem). Budzet mi teraz trudno okreslic, ale pewnie ok 60- 65tys (moze wiecej, zobaczymy jak beda wygladac ceny, bo zakladam, ze poleca troche w dol -beda starsze a po wejsciu nowej 3 tez ceny powinny troszke spasc).

 

Co do omegi to na zakretach niema szans, ale na prostych daje ladnie rade i kilka osob sie na niej juz przewiozlo:

Opublikowano
Mnie nie bylo stac na rocznik ze 177km ale szukalem napotkalem na opinie ze silniki z poczatku produkcji 177km mialy jakis problem, nie pamietam dokladnie oco chodzilo ale na 100% znajdziesz na forum
Opublikowano
163KM po chipie będzie zdecydowanie szybszy od omegi w automacie

177KM minimalnie lepiej się chipuje

 

Piszesz że martwisz się o budżet na 3 litry które możesz kupić za 70-80tys. a chwilę potem zastanawiasz się nad wersją 184KM na która kosztuje grubo ponad stówę.

 

Jaki chcesz rocznik i ile chcesz wydac? Rozumiem ze jezeli rozwazasz 163KM to dopuszczasz 5 latka?

 

Forum sledze juz chwile i zauwazylem interesujacy mnie temat i dlatego zadalem pytanie choc zakup takiej beemki planuje na wiosne/lato za rok, ale chce wiedziec konkretnie czego bede chcial. W planach bedzie to rocznik od 2008 do max pewnie 2009 i faktycznie 177km ( z tym 184 sie zapedzilem). Budzet mi teraz trudno okreslic, ale pewnie ok 60- 65tys (moze wiecej, zobaczymy jak beda wygladac ceny, bo zakladam, ze poleca troche w dol -beda starsze a po wejsciu nowej 3 tez ceny powinny troszke spasc).

 

Co do omegi to na zakretach niema szans, ale na prostych daje ladnie rade i kilka osob sie na niej juz przewiozlo:

 

Czasowo ta Omega do 200 przyspiesza podobnie jak moj poprzedni 320d (180km/400nm, seria 163km) podejrzewam że z 184 konną wersją po chipie nie miała by szans. Ceny na pewno pojda w dół, także na tego 177km z końcówki 2008 lub 2009 na pewno budżet starczy :)

Opublikowano
ja jednak upieralbym sie przy rok lub nawet 2 lata starszym 3,0d, a juz wyjasniam dlaczego. Niedawno mialem e90 320d + chip = 198,6km, powiem szczerze ze gdy przesiadlem sie z e46 320d, byla różnica wielka i auto jeździlo bardzo fajnie nie mialem najmniejszych zastrzeżeń! jednak po przykrości która mnie spotkala przyszedł czas na 3,0d, lecz w wydaniu BMW e60. Dodatkowo jest to automat, którego nigdy nie chciałem aczkolwiek dzisaij nie wziałbym do 3,0d manuala..duzy silnik i wg mnie musi być automat. Tak też zrobiłem smigam automatem. mimo wiekszej masy i automata doznania z jazdy silnikiem 3,0d są naprawde na wielki plus. Owszem urzymanie jest wyższe bo : a to olej, świece x 6, wtryski x 6, itp itd...ale czytajac o niedomaganiach silnika 2,0d (których ja nie miałem) kupiłbym na Twoim miejscu 3,0d..i takie jest moje zdanie:) planuje na drugi rok zakup e92 330d i na 99,9% bedzie to automat, chyba ze trafi się manual w super stanie to sie skusze..:) pozdrawiam.
Opublikowano
Czasowo ta Omega do 200 przyspiesza podobnie jak moj poprzedni 320d (180km/400nm, seria 163km) podejrzewam że z 184 konną wersją po chipie nie miała by szans. Ceny na pewno pojda w dół, także na tego 177km z końcówki 2008 lub 2009 na pewno budżet starczy :)

No ze zchipowanym by pewnie polegla :)

 

ja jednak upieralbym sie przy rok lub nawet 2 lata starszym 3,0d, a juz wyjasniam dlaczego. Niedawno mialem e90 320d + chip = 198,6km, powiem szczerze ze gdy przesiadlem sie z e46 320d, byla różnica wielka i auto jeździlo bardzo fajnie nie mialem najmniejszych zastrzeżeń! jednak po przykrości która mnie spotkala przyszedł czas na 3,0d, lecz w wydaniu BMW e60. Dodatkowo jest to automat, którego nigdy nie chciałem aczkolwiek dzisaij nie wziałbym do 3,0d manuala..duzy silnik i wg mnie musi być automat. Tak też zrobiłem smigam automatem. mimo wiekszej masy i automata doznania z jazdy silnikiem 3,0d są naprawde na wielki plus. Owszem urzymanie jest wyższe bo : a to olej, świece x 6, wtryski x 6, itp itd...ale czytajac o niedomaganiach silnika 2,0d (których ja nie miałem) kupiłbym na Twoim miejscu 3,0d..i takie jest moje zdanie:) planuje na drugi rok zakup e92 330d i na 99,9% bedzie to automat, chyba ze trafi się manual w super stanie to sie skusze..:) pozdrawiam.

 

Zgadzam sie z toba i tez wolabym 3.0d i koniecznie automat (mialem automat i mi go brakuje a do mocnego auta niema nic lepszego), ale zobaczymy jak bedzie z $$$ ( zalozenie >>auto niestarsze niz 4 lata, ale mile widziane 3 letnie)

Opublikowano (edytowane)

No to i ja doloze swoje..

 

Czytajac Wasze kolejne posty tylko sie utwierdzam w przekonaniu, ze kazdy chwali to co ma!! Kolega zalozyl watek , bo zapewne szuka autka w miare malutkiego i oszczednego i zapewne nie chce wywalic niewiadomo ile kasy. Jak dla mnie odpowiedz prosta - 320d w podstawie (bez zbednych opcji, ktore swoje kosztuja)!

 

Cena nie tylko zalezy przeciez od przebiegu, czy stanu faktycznego samochodu. Przypomne, ze np nowa E92 w podstawie kosztuje 160 tys zl, a po doposazeniu moze kosztowac nawet i cwierc miliona i wiecej.

 

Nie rozumiem dlaczego taka zdecydowana wiekszosc sie upiera przy tych 3 litrach. 2.0d naprawde daje rade i w dodatku jest sporo ekonomiczniejszy (co najmniej 1,5 litra mniej na kazde 100km).

 

Byc moze w starszych BMW (7-8 letnich) roznica silnikow 2.0 i 3.0 jest jakas wielka i faktycznie jest sens brac 3 litry. W 2-3 letnich "beemkach" silniczki 2.0d przeszly spora ewolucje - maja swietne osiagi! Moja E92 2.0d ma np 7.5sek do setki! Ktory "standardowy" 3.0d odstawi mnie znacznie w przedziale 0-100km??? - prosze smialo pisac!.. Zwracam uwage, ze mowimy tutaj o normalnej codziennej jezdzie po polskich sciezkach..

 

W zeszly weekend przejechalem sie E90 330d rocznik 2007 (bez chipu) i zastanawiam sie skad u Was takie wielkie osiagi i przewaga 3 litrowcow nad 2 litrami. Jak dla mnie roznica nie jest warta uwagi/inwestycji - 330d jest bardziej "toporna", bo ciezsza od 320d (100 kilo??). Jedyne co na plus dla 3.0 to silnik pracuje "ladniej".. Jesli chodzi o rozpedzanie sie od 0 do 100km/h to wypadaja jak dla mnie baaaardzo podobnie.

 

Miedzy 177 km a 184 km tez nie ma praktycznie roznicy (na hamowni chyba tylko wyczuwalna), moze w spalaniu ulamki litra mniej bierze 184 konna.

 

Wg mnie nie warto brac 2 lata starszej 330d od 320d. Jestem zdania, ze lepiec brac cos nowszego, bardziej aktualnego.

Nie jezdzilem niestety wersja 163 konna, wiec sie nie wypowiem. Natomiast 177 km polecam z czystym sumieniem.. BEDZIESZ PAN ZADOWOLONY :D

 

W podsumowaniu..

 

Jesli szukasz autka praktycznego, ekonomicznego i nie szukasz zbytnio wrazen i nie bawisz sie w tuning to bierz smialo 320d w podstawie z mozliwie jak najmniejszym przebiegiem i mlodym rocznikiem..

 

Jesli szukasz full wypasu i bajerow, dodatkowo szpanu to wtedy takze przygotuj $$$ i bierz wtedy to co Ci sie podoba :D

 

Tez stalem kilka miesiecy temu przed dylematem 320d VS 330d. Wybralem ekonomiczniejsza i nie zaluje decyzji. Auto chodzi jak marzenie i ma dobre przyspieszenie. Wcale mi nie brakuje mocy, dodatkowo "nie wiedna uszy" placac za rachunki paliwa.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez oxygene113
http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

No w polsce 320d zyskuje niższą akcyzą i za zdecydowanie mniejsze piniądze można mieć swieższe 320d.

 

330d zyskujemy ok 1,5s do setki kosztem 1,5 paliwa.

 

Przesiadłem się z 320d na 330d. Odczucia z jazdy są zdecydowanie inne. Silnik fajnie mruczy. W wersji z automatem czesto jezdże z obrotami 1300-1600. Silnik ma tyle momentu, że automat nie widzi przerzucania na niższy bieg. Lekko wciskam gaz i od 1300 się rozpezam w 320d było to nierealne.

 

Raczej juz nie wrócę do 320d.

 

Pozatym w 330d mamy większe hamulce, i opcje niedostępne 320d. Jak np active steering

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Zmienne przełożenie układu kierowniczego.

W mieście mam 1,7 obrotu żeby skręcić kołami pomiędzy skrajnymi położeniami.

Pomaga też w przypadku wystapeinia poslizgu.

Nie ma problemu w koleinach

 

 

JUż zwątpiłem w polski cenniku niedostępne. W DE jest dostępne. hmmm

Może się pomyliłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.