Skocz do zawartości

oxygene113

Zarejestrowani
  • Postów

    337
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320D E92 2011
  • Lokalizacja
    UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia oxygene113

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Warto jest sie zaopatrzyc w dobrej jakosci cisnieniomierz. Nie bierz byle czego, bo pokarze ci inne wartosci niz w rzeczywistosci. Ja tak mialem, ze zawyzal wyniki, przez co przez jakis czas jezdzilem z niedopompowanymi kolami.
  2. A jak sie to zdarzy gdzies na odludziu? Myslisz , ze dojada wszedzie? Ja umiem liczyc :cool2:
  3. Troche nie rozumiem jak mozna run flaty zamieniac na zwykle? Przeciez to oznacza koniecznosc wozenia ze soba kola zapasowego i zestawu do wymiany. W moim na przyklad przypadku bagaznik mialbym z glowy. I jak tu wybrac sie na wakacje? :mad2:
  4. Ale jedziecie po tej odmianie opon. Przeciez po cos ktos je zaprojektowal no nie? Juz nie popadajmy w skrajnosci , bo umrzemy z glodu :cool2:
  5. To jest taka umowna nazwa na caloroczne. W UK nazywaja to ALL-SEAZON lub ALL-WEATHER. M+S to sa caloroczne (bynajmniej z takimi wpuszczaja na prom do Norwegii :P, ale i latem mozna na nich smigac po Europie).
  6. Dzieki za info, wlasnie na nie patrze. http://www.ebay.co.uk/itm/Pirelli-W-240-Sottozero-225-35R19-88V-/181187020665?pt=UK_Cars_Tyres_RL&hash=item2a2f968779
  7. No wiesz co?..., moja RSC 255 30 19 kosztowala ok 2000 zl w zeszlym roku (nieszczesliwie najechalem na jakies dziadostwo i trzeba bylo wymienic). Tutaj fotki uszkodzenia: viewtopic.php?f=70&t=159996&start=15. Zatem komplecik kosztuje nie mniej niz do SUVa. Swoja droga na przyklad range rover na dzien dobry daje M+S czyli calosezonowe. Wczoraj bylem ogladac EVOGUE i dokladnie sie przyjrzalem wlasnie oponkom. Wprawdzie nie RUN Flat, ale uniwersalki daja w standardzie. Na forum range rovera nikt nie narzeka na jakies zle prowadzenie czy nadmierne zuzycie a auto juz jezdzi na drodze od 2 lat. Mamy XXI wiek, wiec i technologie produkcji opon all-weather zapewne tez sa do przodu i nie ma co byc od razu na NIE.
  8. Zgadza sie, oponki mozna przechowac natomiast calych kol juz nie. Stad tylko zakup opon wchodzi w rachube. Oczywiscie, ze moge ''olac'' zakup zimowek, lecz wtedy jestem uziemiony zima z wyjazdami na przyklad do PL. Nie ukrywam, ze chcialbym na swieta smignac do ojczyzny lub odwiedzic chociaz rodzinke w dojczach (moze niekoniecznie na 100%, ale lepiec miec taka mozliwosc). Szukam takze calosezonowych, tak zeby byc chociaz w porzadku prawnie na drodze w Europie. Ale musza to byc koniecznie runflaty, no i chce zalozyc rozmiar przednich na wszystkie kola.
  9. A co myslicie o tych (calosezonowe): http://www.ebay.co.uk/itm/225-35-19-88Y-XL-PIRELLI-P-ZERO-RFT-BMW-3-SERIES-RUNFLAT-TYRES-2253519-/390400924542?pt=UK_Cars_Tyres_RL&fits=Tyre+Width%3A225|Aspect+Ratio%3A35|Diameter%3A19&hash=item5ae5b55b7e albo te: http://www.ebay.co.uk/itm/225-35-19-YOKOHAMA-88Y-2253519-225-35Y19-4-NEW-TYRES-/150362291275?pt=UK_Cars_Tyres_RL&fits=Tyre+Width%3A225|Aspect+Ratio%3A35|Diameter%3A19&hash=item23024a7c4b czy najtansze te: http://www.ebay.co.uk/itm/225-35-19-SUNNY-88W-SN3970-2253519-225-35Z19-4-NEW-GOOD-QUALITY-CAR-TYRES-/360718359130?pt=UK_Cars_Tyres_RL&fits=Tyre+Width%3A225|Aspect+Ratio%3A35|Diameter%3A19&hash=item53fc7d5a5a
  10. W moim przypadku kupno dodatkowych kol nie wchodzi w rachube. Nie bede mial za bardzo gdzie tego trzymac. Mieszkam w UK, a tu snieg pada raz na 3 lata :P Chcialbym zmienic na zimowki dla profilaktyki i moze troche dla bezpieczenstwa (tak na wszelki wypadek), gdyz tutaj nawet sie nie wymaga przez prawo posiadania zimowek zima. Drogi (autostrady) maja swietne, dobrze odprowadzajace wode dlatego lodu na drodze nie ma. A moze klos polecic jakies caloroczne 19 cali run flat, sa wogole takie?
  11. Wlasnie wiem. Szukam juz od kilku dni 255 30 19 i lipa. Nawet calorocznych nie moge znalezc. Nie chce wozic ze soba dojazdowki dlatego run flaty glownie biore pod uwage. Kurcze moga byc nawet troche innych rozmiarow byle by pasowaly do moich felg. Nie dbam czy samochod bedzie sie troszke gorzej prowadzil. Prawdopodobnie az takiej kolosalnej roznicy nie bedzie, zwazywszy, ze nie jezdze wyczynowo czy jakos zbytnio szybko. Dlatego w tym wypadku wole miec jednak pusty bagaznik do dyspozycji. PS. A te XL to co to za opony sa?
  12. Czyli rozumiem mniejszym zlem jest zalozenie 4 x 225 35 19 niz 255 30 19, czy tak? Moj problem polega na tym, ze nie moge znalesc zimowek run flat w rozmiarze 255 30 19. A mozna wogole zalozyc jakis inny rozmiar do moich felg 19 calowych? Wlasciwie to jak sie maja te dwie pierwsze liczby do siebie? Bylbym w siodmym niebie gdybym znalazl jakies caloroczne run flaty pasujace do swojego auta. Nie jezdze wyczynowo, nie jezdze niebezpiecznie czy szybko. Poprostu chce unikac czestego zmieniania opon. Kazdorazowe zmiany powoduja dodatkowe uszkodzenia felg, zwlaszcza jak to robi osoba, ktora ma w nosie ''cudze'' rzeczy :mad2:
  13. Dopompuj kola :P, mi cielo od wewnatrz tylko ze z przodu z przyczyny za niskiego cisnienia w oponach.
  14. Oczywiscie, ze jak jest za malo powietrza to scina brzegi. Mi na przyklad scielo od wewnatrz . Mialem za malo powietrza. Moje opony to run flaty RE050A 19, wiec do najtanszych nie naleza :mad2:
  15. Czy ktos jest w stanie odpowiedziec na moje proste pytania zadane tutaj: viewtopic.php?f=70&t=160064&start=15
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.