Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy ten wykres można zaliczyć do prawidłowych? Według pewnego znawcy wykres Nm w początkowej fazie jest zły ponieważ linia jest wklęsła a powinna być wypukła, co wskazuje na to, iż auto słabo ciągnie od dołu... Czy ktoś ma wykres z hamowni modelu M47N tak dla porównania?

 

http://zapodaj.net/b428998a9628.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem jest wszystko dobrze, po za mała nierównością miedzy 3000 a 35000 tyś.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie i mojej ograniczonej wiedzy w tym drugim jest coś nie tak, jest takie mały dołek, zawachanie od 1600 do 2000 i przy samym koncu jest trochę nierówno. U ciebie turbo wzbudza się równo bez zawahań i ciągnie do samego końca. Możę rzeczywiście trochę późno się wzbudza, ale same parametry są w normię więc raczje nie ma sięco martwić. Może pomoże nowy filtr paliwa i powietrza?
Opublikowano

jakoś wolno wstaje turbo , nawet nie masz wyraźnie zaznaczonego overboosta który powinien być max Nm a potem opaść ....

zrób diagnostykę podczas jazdy już pisałem że hamownia służy do pomiaru a nie diagnostyki ....

aha nie sądzicie że ten wykres jest naciągany ????? zauważcie książkowe 150 KM i 330 Nm ... :shock:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Tez mi sie coś ten wykres nie podoba, wygląda jak ktoś by go zrobił w paincie...
Opublikowano
jakoś wolno wstaje turbo , nawet nie masz wyraźnie zaznaczonego overboosta który powinien być max Nm a potem opaść ....

zrób diagnostykę podczas jazdy już pisałem że hamownia służy do pomiaru a nie diagnostyki ....

aha nie sądzicie że ten wykres jest naciągany ????? zauważcie książkowe 150 KM i 330 Nm ... :shock:

Jak najbardziej zapiękny :D by był prawdziwy :D

Opublikowano
Witam

Czy ten wykres można zaliczyć do prawidłowych? Według pewnego znawcy wykres Nm w początkowej fazie jest zły ponieważ linia jest wklęsła a powinna być wypukła, co wskazuje na to, iż auto słabo ciągnie od dołu... Czy ktoś ma wykres z hamowni modelu M47N tak dla porównania?

 

http://zapodaj.net/b428998a9628.jpg.html

Masz dla porównania http://img269.imageshack.us/img269/4167/img002fg.jpg

Opublikowano

bez przesady z paintem :)..... wykresy są bardzo podobne do siebie, max wartości osiągają w tym samym przedziale.

Czy łopatki tubiny faktycznie są cześcią, której się nie regeneruje???

Opublikowano
bez przesady z paintem :)..... wykresy są bardzo podobne do siebie, max wartości osiągają w tym samym przedziale.

Czy łopatki tubiny faktycznie są cześcią, której się nie regeneruje???

Łopatki są częścią wirnika i ich się nie regeneruje tylko wymienia na nowe przy regenracji turbiny :D nie powinno się ruszać regulacji tych łopatek :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez mi sie coś ten wykres nie podoba, wygląda jak ktoś by go zrobił w paincie...

czekalem tylko kto to też zauważy :D a ten opis mocy i nm jakies to takie tandetne :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.