Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam .

 

Jako ze koncza mi sie po malu hamulce chce zmienic wszystko kompleksowo na nowe przod i tył .

 

Wiem ze najlepiej kupic ORI ale roznica w cenie jest masakryczna z zamiennikami .

 

Znajomy z BM Cars powiedzial ze najlepszym zamiennikiem na rynku jest ATE i ze nie odbiega w zasadzie oryginalowi .

 

Moge Was prosic o porade ?

 

Moge miec komplet ATE za 1700 brutto ( wszystko od A do Z przod i tyl ) wiec taniocha .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Na przód radziłbym Ci założyć tarcze oryginalne. Ja miałem ATE i długo nie wytrzymały. A temat był już poruszany. Poszukaj.
Opublikowano

wlasnie szukalem , przelecialem pare stron i nie znalazlem .

 

Wlasnie tez mi mowiono zeby przod dac ORI chociaz .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
No nie wiecz czy różnica jest masakryczna?

w ASO klocki i tarcze przód i tył z wymiana to 2900,00zł.

 

Zarcisz ! tylko 2900 ??? jutro dzwonie do BAwarii

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

Ja mam tarcze BREMBO i klocki FERODO.....niby wszystko git ale niestety popiskuja :!:

Wiec w skali porad to lepiej zaplacic w ASO troche wiecej i miec glowe spokojna bo czasami osczedzanie nie poplaca :roll2:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam tarcze BREMBO i klocki FERODO.....niby wszystko git ale niestety popiskuja :!:

Wiec w skali porad to lepiej zaplacic w ASO troche wiecej i miec glowe spokojna bo czasami osczedzanie nie poplaca :roll2:

 

Ja mam wszystko z ASO i też popiskuje przy małej prędkości i lekkim naciśnięciu hamulca.

Opublikowano

tarcze na przód dałbym oryginały - powinien być swięty spokój, jesli chcesz zamiennik to ATE albo BOSCH. Zimmermanny, Brembo sobie daruj

całą reszte czyli klocki przód, tarcze tył i klocki tył + czujniki śmiało możesz dać ATE

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Ja jakieś 10kkm temu zmieniałem tarcze przód + klocki przód. Wybór padł na tarcze ORI + klocki textar. Zestawik sie wspaniale spisuje. Nic nie piszczy, nie trzęsie itp... zestaw jak najbardziej godny polecenia!! :cool2:
Opublikowano
Ja jakieś 3 miesiące temu wymieniłem tarcze i klocki (przód i tył) w ASO na oryginały i zero pisków a hamulce są jak "żyleta". POLECAM, po co kombinować? Zapłacicie trochę więcej ale macie spokojną głowę i zero pisków. :cool2:
Opublikowano
Ja jakieś 3 miesiące temu wymieniłem tarcze i klocki (przód i tył) w ASO na oryginały i zero pisków a hamulce są jak "żyleta". POLECAM, po co kombinować? Zapłacicie trochę więcej ale macie spokojną głowę i zero pisków. :cool2:

 

no to nie jest troche więcej tylko cena x2

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Ja jakieś 3 miesiące temu wymieniłem tarcze i klocki (przód i tył) w ASO na oryginały i zero pisków a hamulce są jak "żyleta". POLECAM, po co kombinować? Zapłacicie trochę więcej ale macie spokojną głowę i zero pisków. :cool2:

 

no to nie jest troche więcej tylko cena x2

No to ile Twoim zdaniem kosztuje sensowny (nie piszczący i nie krzywiący się) zestaw do 535d? Mam ładną zniżkę w ASO, poza tym sądzę że pojeżdzę dłużej na oryginałach (bez akustycznych dodatków :oops: ) i inwestycja się zwróci.

Opublikowano

1. dla 535d nie liczylem, liczyłem dla swojego auta więc na pewno jest podobnie, na zamiennikach ATE było ok 45-50% taniej niz w ASO

2. jeśli chodzi o trwałość to nie mam zastrzeżeń co do np ATE, aż sam jestem zaskoczony, że wszystko tak wolno się zużywa. Ale ok, każdy jezdzi inaczej, w innych warunkach itd

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Jezeli ktos ma mozliwosc kupna w serwisie w Niemczech to jest prawie polowa polskiej ceny.Daja znizki na pocztek bez gadania-przynajmniej w Schwedt. Ja mialem jazde z Ate -3 razy wymienialem na gwarancji poniewaz sie krzywly i piszczaly-to napewno nie jest to samo co oryginal.
Opublikowano
Jezeli ktos ma mozliwosc kupna w serwisie w Niemczech to jest prawie polowa polskiej ceny.Daja znizki na pocztek bez gadania-przynajmniej w Schwedt. Ja mialem jazde z Ate -3 razy wymienialem na gwarancji poniewaz sie krzywly i piszczaly-to napewno nie jest to samo co oryginal.

 

 

Miałem ten sam problem z ATE w e39. Po 500 km zaczęło się bicie na kierownicy. Później założyłem komplet w ASO i wszystko ok.

  • 9 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tylu wymieniałem tylko klocki, tarcze mam ori. Na przód założyłem kpl ori, polecam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na tył kup kpl textara i będzie ok
Opublikowano
Tarcze tylko oryginalne, a jeśli chodzi o klocki to bardzo polecam ATE ale tylko ATE ceramic. Zwykłe są do bani a ceramic wytrzymają dłużej niż oryginały. Wiem bo sam testuje :cool2: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.