Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawa dotyczy BMW e46 330i z 03.2002r (po lifcie). Jest to samochod z Wloch ze standardowym wyposazeniem jak na ten silnik (brak skory ksenonow itp.) Zastanawiam sie czy w samochodzie jest tylko system ASC czy moze ASC+T. Jak mozna to sprawdzic? Niestety w VINie nie ma zadnej informacji apropo zadnego z tych systemow. Na konsoli srodkowej jest przycisc ASC ale przycisk ten nie rozni sie dla ASC i ASC+T. Czy mozliwe ze 330i z 2002r miala samo ASC bez T? Do samochodu z tym silnikiem chcialbym miec conajmniej ASC+T bo ten system juz dohamowuje tylne kola - ASC tylko steruje przepustnica i w zimie to moze nie wystarczyc...
Opublikowano
wszystkie E46 mają ASC+T.

 

Jestes tego pewien? Czytalem ze jak jest ASC+T to aby je wylaczyc calkowicie trzeba przytrzymac przycisk ok. 15sec i wtedy zapala sie dodatkowa kontrolka od hamulcow. Samo ASC podobno wylacza sie tylko krotkim nacisnieciem bez zapalenia dodatkowej kontrolki. Kilku forumowiczow pisalo, ze w ich e46 przytrzymanie przycisku dluzej nic nie daje - jedynie jego krotkie nacisniecie i stad wnioskowali ze maja samo ASC.

Opublikowano
wszystkie E46 mają ASC+T.

 

Jestes tego pewien? Czytalem ze jak jest ASC+T to aby je wylaczyc calkowicie trzeba przytrzymac przycisk ok. 15sec i wtedy zapala sie dodatkowa kontrolka od hamulcow. Samo ASC podobno wylacza sie tylko krotkim nacisnieciem bez zapalenia dodatkowej kontrolki. Kilku forumowiczow pisalo, ze w ich e46 przytrzymanie przycisku dluzej nic nie daje - jedynie jego krotkie nacisniecie i stad wnioskowali ze maja samo ASC.

 

to przytrzymanie przycisku dłużej dotyczy jedynie DSC. a i to nie wszystkich - w różnych modelach i rocznikach zachowanie przycisku DSC było różne.

Opublikowano
Na innym forum ktos mi napisal ze ma e46 i ma samo ASC bez T. Kazdy mowi co innego na temat tego systemu a ja juz zaczynam sie gubic :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolego najlepiej sak sam sobie to sprawdzisz wiem ze ASC blokuje koła przy starcie ASC+T nie wiem jak działa a DSC blokuje koła przy stacie + podczas jazdy sam sprawdz i bedziesz wiedział

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Wlasnie chodzi o to ze to jeszcze nie moje auto i przed ewentualnym zakupem chcialbym wiedziec co bedzie mi pomagac w zimie.
Opublikowano
kolego najlepiej sak sam sobie to sprawdzisz wiem ze ASC blokuje koła przy starcie ASC+T nie wiem jak działa a DSC blokuje koła przy stacie + podczas jazdy sam sprawdz i bedziesz wiedział

 

Ja mam ASC no i zgadza się blokuje mi koła przy starcie,nie kręcą się w miejscu ale jak jade i dam gaz do oporu to też mi odcina obroty i nie postawi mnie bokiem też blokują koła.

Opublikowano
Sprawa dotyczy BMW e46 330i z 03.2002r (po lifcie). Jest to samochod z Wloch ze standardowym wyposazeniem jak na ten silnik (brak skory ksenonow itp.) Zastanawiam sie czy w samochodzie jest tylko system ASC czy moze ASC+T. Jak mozna to sprawdzic? Niestety w VINie nie ma zadnej informacji apropo zadnego z tych systemow. Na konsoli srodkowej jest przycisc ASC ale przycisk ten nie rozni sie dla ASC i ASC+T. Czy mozliwe ze 330i z 2002r miala samo ASC bez T? Do samochodu z tym silnikiem chcialbym miec conajmniej ASC+T bo ten system juz dohamowuje tylne kola - ASC tylko steruje przepustnica i w zimie to moze nie wystarczyc...

W rozkodowanym vinie dot.wyposażenia musisz mieć napisane jaki masz układ np. http://img842.imageshack.us/img842/8733/image005ls.jpg]Moim zdaniem powinieneś mieć dsc (jeżeli masz asc na przycisku to masz asc+t lub ktoś wymienił przycisk) bo auto jest po lifcie :D

Opublikowano
nieprawda. DSC weszło seryjnie do wyposażenia dopiero po 03/2003. miałem 330d po lifcie (końcówka 2001) i miało ASC (czy tam ASC+T), mam też 320d 2002 po lifcie i też brak DSC.
Opublikowano (edytowane)
Ja powiem tak ze z tego co mi wiadomo nie ma e46 z samym ASC tylko jest ASC+T samo ASC blokuje koła ze startu przy poslizgu a ASC +T podaczas jazdy do chyba do (40 km/h) gdy nastepuje poslizg u mnie w obu przypakach system działą a tez nie mam wyszczególnie czy mam ASC czy ASC +T a psoiadam bmw e46 coupe z 2000 roku !!!! Oczywiscie nie myslic z DSC (ESP) któy podczas jazdy koryguje tor jazdy a nie przyblokowuje tylko kół napewdowych !!! Edytowane przez Bartek1982Sce
Opublikowano

Jeśli tak bardzo zależy Ci na bezpieczeństwie to odpuść sobie ten egzemplarz i szukaj po prostu czegoś z DSC. Według mnie działa ono rewelacyjnie i nie raz już uratowało mi tyłek.

 

W tym wątku masz dokładnie opisane działanie poszczególnych systemów.

Opublikowano
Bardzo chetnie bym tak zrobil ale niestety znalezc sedana 330i w dobrym stanie jest bardzo trudno. Znalezc dodatkowo takiego z wyposazeniem, ktore bym chcial miec wydaje mi sie, ze bedzie graniczylo z cudem. Przegladam internetowe oferty gdzies z 8 miesiecy i sedanow w ogole jest jak na lekarstwo. Romanikxxl, w VINie nie ma nic na temat systemu pewnie dlatego ze ASC (lub ASC+T) bylo standardem dla tego modelu. Gdyby mial DSC (opcja), pewnie wtedy bylaby o tym adnotacia w rozkodowanym VINie.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.