Skocz do zawartości

Wyciek !! pomocy 325tds


patryq

Rekomendowane odpowiedzi

Po dłuższym postoju samochodu mam kłopoty z odpaleniem. Wężyk doprowadzający paliwo z filtra do pompy jest pusty. Kilka razy kręcę rozrusznikiem i węzyk się napełnia. Czynność muszę powtozyc 2- 3 razy.

Zuwazylem wyciek paliwa przy pompie w dziwnym ( dla mnie) miejscu. Bardzo mozliwe, że tu tkwi problem lecz to mój pierwszy diesel i nie mam pojęcia czemu sluzy ten otwór w którym zbiera się i wycieka paliwo. Zamieszczam zdjęcie i prosze o pomoc. (To miejsce zaznaczylem strzalką na zdjęciu) %5B640%3A480%5Dhttp%3A//kontotds325.w.interia.pl/przeciek.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co zrob to zaloz na wezyk zaworek zwrotny tak aby ropa nie cofala sie do filtra.

 

Nie trzeba tego robic, tds ma w zbiorniku niskocisnieniową pompke paliwa ktora w sytuacji zimnego rozruchu podaje paliwo do pompy wtryskowej.

 

pozdrawiam

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien przewod i jedź dalej. mozesz jescze bardzo delikatnie dokrecic tem króciec. tylko naprwde delikatnie bo lubi gwint sie zerwac.

a tak na marginesie to wymien przewod na gumowy bo ten to pomyłka bmw:). ma tez to swoje zalety bo widac czy powietrze jest ale.....

e39 3.0D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
wymien przewod i jedź dalej. mozesz jescze bardzo delikatnie dokrecic tem króciec. tylko naprwde delikatnie bo lubi gwint sie zerwac.

a tak na marginesie to wymien przewod na gumowy bo ten to pomyłka bmw:). ma tez to swoje zalety bo widac czy powietrze jest ale.....

 

A moim skromnym zdaniem do wymiany masz uszczelkę pod pokrywa górną sterownika dawki lub pod sterownikiem. Jak pod sterownikiem to trochę komplikuje, ale dobry fachowiec od Beemek da sobie spokojnie radę.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem filtr paliwa, węzyk doprowadzający rope do pompy oraz podkladkę pod króćcem. Rano odpalil za pierszym razem. Po przejechaniu kilku kilometrów nadal mam wyciek i ropa widoczna jest w otwoze wskazanym przeze mnie na zdjeciu. Proszę niech ktos podpowie co robic dalej. Jutro zabiore sie do wymiany tej uszczelki pod pokrywką sterownika tak jak poradzil mi "krzysiek 525tds" oraz "waldek500". Mam pytanie jak odkręcic tę przedziwną jedna śrube którą widac na umieszczonym przeze mnie zdjęciu w sąsiedztwie króćca ( nie widzialem nigdy takiego klucza...)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.