Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie no masz racje kolego adam-as.. nie wiedzialem ze ona ma az taki wplyw na to wszystko i ze jak dobrze okleje to bedzie ok..wymienie ja na nowa i dam znac co jak..
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zobacz jeszcze taki malutki wężyk od regulatora listwy wtryskowej, łączy się z przepustnicą i tam też może zaciągać powietrze.
Opublikowano
witam ponownie. guma za przeplywka ok..dalej to samo z obrotami. raz schodzi raz nie.ale przewaznie nie.trzyma od 1200 do 1500!szajs.. co moze jeszcze byc/??wezyki i gumy ok... ogolnie jak go odpalam to chodzi na wolnych obrotach trzyma 800 czasami zafaluje z dwa razy i po chwili juz jest ok tzn 800.. ale slychac taka troche nie rowna prace silnika..jak by lekko przerywal. ale to nie az takie straszne..wracajac do obrotow to jak juz rusze i jade i np wzuce luz czy cos juz nie chca schodzic..po odpaleniu ok jade staje i lipa..pomozcie kurcze..komp zero bledow.. a moze zrobic mu reset??
Opublikowano
witam ponownie. guma za przeplywka ok..dalej to samo z obrotami. raz schodzi raz nie.ale przewaznie nie.trzyma od 1200 do 1500!szajs.. co moze jeszcze byc/??wezyki i gumy ok... ogolnie jak go odpalam to chodzi na wolnych obrotach trzyma 800 czasami zafaluje z dwa razy i po chwili juz jest ok tzn 800.. ale slychac taka troche nie rowna prace silnika..jak by lekko przerywal. ale to nie az takie straszne..wracajac do obrotow to jak juz rusze i jade i np wzuce luz czy cos juz nie chca schodzic..po odpaleniu ok jade staje i lipa..pomozcie kurcze..komp zero bledow.. a moze zrobic mu reset??

NIE, reset tu nic nie da! Ale jak chcesz to zrób (wiesz jak?) a przewody od świec zapłonowych,same świece? Uwierz ,że jest mnóstwo rzeczy ,które mogą na to wpłynąć ,a z samego Twojego opisu ciężko jest znaleźć przyczynę :(

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
kurcze no wlasnie.. ale dzis z ciekawosci odpalilem auto i podnioslem maske i cos mnie zaskoczylo. odkrecilem korek od oleju i zasysa mi go dosyc mocno az ciezko go odciagnac..dlaczego?patrzylem u kolegi tylko ma 1.8is i tez mu zasysa ale bardzo lekko..a druga sprawa ten waz od odmy idzie do takiego plastiku czarnego az tym odpowietrznikiem i zniego caly czas syczy powietrze a w tamtym is jest cisza nic nie syczy..prosze o podpowiedzi..
Opublikowano

W moim m40 także ciężko korek od oleju zdjąć. Ale raczej wg mnie to nie ma wpływu, chyba, że masz coś nie tak i na zmianę raz jest szczelny a raz nie, to mogą falować. ;)

 

W jakim stanie masz odmę? U mnie swego czasu przewód z odmy był nieszczelny i obroty falowały, po zmianie było OK.

Opublikowano
odma ok wymienialem ten waz bo tamten byl pekniety...ale dlaczego syczy z tego odpoiwtrznika od odmy..wykrecilem dzis ten plastik i w srodku tam jest luzny taki plasticzek maly i jego moge wyjac..to ma tak byc?moze cos nie tak z nia skoro syczy z niego ?
Opublikowano
odma ok wymienialem ten waz bo tamten byl pekniety...ale dlaczego syczy z tego odpoiwtrznika od odmy..wykrecilem dzis ten plastik i w srodku tam jest luzny taki plasticzek maly i jego moge wyjac..to ma tak byc?moze cos nie tak z nia skoro syczy z niego ?

Witam

u mnie nic nie syczy może ten plastik jest za luźny i tam ciągnie lewe powietrze ?

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
raczej nie.dobrze jest dokrecony..zyczy z tego odpowietrznika. i wczoraj wykrcilem caly ten plastik zeby zobaczyc jak to wyglada bo czytalem post na forum ze jeden typ mial ciaagle problemy z obrotami i wymienil alasnie to membrane od odmy z odpowietrznikeim i od wtedy auto mu ladnie kula..i tak zastanawaim sie czy nie wymienic tego.. a nieweicie moze od czego moze robic zabke jak puszczam noge z gazu?albo np jak tocze sie na jedynce bez gazu to tez robi zabke..od czego to moze byc?? ach trefny zakup... :mad2:
Opublikowano

zabke robi, bo ma problem z wolnymi obrotami, zalatwisz sprawe z obrotami nie bedzie zabki.

co do membrany w odmie... to raczej element nierozbieralny, sam swego czasu zastanawialem sie czy da sie jakos do srodka dostac ale wyglada na to ze to czarne to lity element ktorego w cywilizowany sposob nie da sie rozebrac

Opublikowano
koledzy dzis jechalem sobie wzucilem z ciekawosci na luz trzyma 1500 postanowilem wyjsc i wyjac wtyczke od krokowego i zdziwienie obroty spadly do normalnych okolo 1000 postanowilem sie jechnac bez wtyczki i chodzil normalnie obroty schodzily..jak powinna wygladac reakcja silnika po wyjeciu wtyki od krokowca???komp nie pokazywal uszkodzonego krokowego..
Opublikowano
koledzy dzis jechalem sobie wzucilem z ciekawosci na luz trzyma 1500 postanowilem wyjsc i wyjac wtyczke od krokowego i zdziwienie obroty spadly do normalnych okolo 1000 postanowilem sie jechnac bez wtyczki i chodzil normalnie obroty schodzily..jak powinna wygladac reakcja silnika po wyjeciu wtyki od krokowca???komp nie pokazywal uszkodzonego krokowego..

I może to dupnięty krokowiec :D

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
a jak to sprawdzic?komp nie pokazal tego...a jak wogole powinien sie zachowac po odlaczeniu wtyczki? dzis rano przed odpaleniem odlaczylem wtyczke i odpalilem go to gas wnet.musialem trzymac gas..a jak cieply juz i odepne to chodzi ok i taqk jak mowilem obroty sa ok tzn spadaja normalnie..kurcze pomozcie bo juz mi rece opadaja do tego..pierwsza bemka moja i juz zniechecenie do niej..
Opublikowano (edytowane)
a jak to sprawdzic?komp nie pokazal tego...a jak wogole powinien sie zachowac po odlaczeniu wtyczki? dzis rano przed odpaleniem odlaczylem wtyczke i odpalilem go to gas wnet.musialem trzymac gas..a jak cieply juz i odepne to chodzi ok i taqk jak mowilem obroty sa ok tzn spadaja normalnie..kurcze pomozcie bo juz mi rece opadaja do tego..pierwsza bemka moja i juz zniechecenie do niej..

A ILE DAŁEŚ I CZY W OGÓLE WIEDZIAŁEŚ NA CO PATRZEĆ PRZY KUPNIE? ZAŁATW SOBIE NOWY KROKOWY I PODŁĄCZ POŻYCZ OD KOGOŚ I SPRAWDŹ CO SIĘ BĘDZIE DZIAŁO!

Edytowane przez SOPELEK7

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
czyli podsumowujac-rano dpalam silnik zafaluje z 4razy od 1000 do 500 i za chwile ok.okolo tysiaca obr. rusze jade i juz niechce schodzic z obrotow 1500 nieraz schodzi normalnie,a nieraz jak zawracam czy prkuje itp to spadna do niskich ookolo 500obr. odlacze wtyczke od krokowego na cieplym jade obroty spadaja normalnie,na zimnym odlacze gasnie wnet trfzeba gaz trzymac. sonda nowa,zero bledow,po odlaczeniu przeplywki u mechanika na odpalonym wnet zgasl(niby tak powinno byc) przepustnica czyszczona ladnie zamyka sie i otwiera. w przeplywomierz zagladalem (klapkowy)tez chodzi normalnie.. i teraz zastanawiam sie nad tym krokowym??dlaczego na cieplym chodzi i obroty spadaja a na zimnym gasnie??? acha i jak jade na odlaczonym krkowym jak jest cieply to troszke przymulenie czuje jak mam puszczony gaz i nagle mu dodam gazu.. :mad2: a i jeszcze jedno-jak stoje na odpalonym i trzyma normalne obroty okolo 1000 to slychac jak troche silnik przerywa nierowno pracuje jak dam lekko gazu ustaje to.moga to byc swiece?planuje je wymienic teraz w tym tygodniu. w nocy patrzylem po przewodach iskry nie skacza..nawet lapalem je reka :lol:
Opublikowano
gosc chcial 8700 wyczarowalem za 8tys. bylem po nia z kolego co zawsze tylko kupowal bmw..wszystko bylo ok tylko te obroty wlasnie nas zastanawaily..ale myslalem ze szybko sie z tym uporam.. ogolnie piekna jest zadbana zero rdzy podloga progi naprawde jak nowe..czysta zadbana koles taki pedancik.. raczej nie palowana..zero luzow stukow itp acha i troche przerywala jak jechalem tak do 3tys ale okazala sie sonda wymienilem i teraz ciagnie ok.. moze troche jak lekko gazu daje to troszke moze cos tam lekko jakby przerwie czy przymuli..ale malo wyczuwalne..jak gaz w podloge to moge powiedziec ze ladnie ciagnie do konca..
Opublikowano
gosc chcial 8700 wyczarowalem za 8tys. bylem po nia z kolego co zawsze tylko kupowal bmw..wszystko bylo ok tylko te obroty wlasnie nas zastanawaily..ale myslalem ze szybko sie z tym uporam.. ogolnie piekna jest zadbana zero rdzy podloga progi naprawde jak nowe..czysta zadbana koles taki pedancik.. raczej nie palowana..zero luzow stukow itp acha i troche przerywala jak jechalem tak do 3tys ale okazala sie sonda wymienilem i teraz ciagnie ok.. moze troche jak lekko gazu daje to troszke moze cos tam lekko jakby przerwie czy przymuli..ale malo wyczuwalne..jak gaz w podloge to moge powiedziec ze ladnie ciagnie do konca..

Weź ten krokowy podmień może to to!

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
jeszce jedna sprawa jak trzyma mi te obroty i zatrzymam sie i pompuje chamulec to te obroty spadaja wtedy..ma tak byc czy jak??czy moze nieszczelny jest gdzies tam?ja juz niemam glowy..krokowego niemam od kogo podmienic...
Opublikowano
dodam ze jednak troszke jak by przerywala jak jade a daje malu gazu..a jak wlacze klime i jade to bardziej troche przerywa..kurde moze to swiece co?w piatek je wymieniam ale niewiem jakie kupic bo mam w planie wlozyc za niedlugo gaz sekwencje..
Opublikowano
wejdz w katalog ngk i bedziesz pewien, jak bedziesz szukal na aukcjach swiec, to polecam w wyszukiwarke wpisywac numer swiecy, zauwazylem ze na aukcji gdzie jest numer czesci bez listy aut do ktorych pasuje cena jest nizsza niz na aukcji na ktorej jest wyszczeglnione ze to swiece do bmw
Opublikowano

Świece kup NGK z dwoma elektrodami (dedykowane do tego silnika) sprawują się wysmienicie.

Co do obrotów, to jak wymieniłeś wszystkie uszkodzone gumy i filtr i wszystko jest szczelne to zrób jeszcze reset komputera (często pomaga),

viewtopic.php?t=44027

Jeżeli to nie pomoże, to proponował bym przeczyścić tak zwany silnik krokowy (czyli regulator biegu jałowego) możliwe że się zacina.

Jeżeli to nadal nie pomoże to jedź na komputer (50 zł u "pana władka" :D ) sprawdź czy są jakieś błędy i czy przepływka podaje dobre wartości :)

Opublikowano
dodam, ze sprawdzalem w instrukcji obslugi ktora otrzymuje nabywca auta i napisane jest ze swieca ma byc dwuelektrodowa, nie bylo przy tym podane o jaki model chodzi, zatem te same swiece pasuja do kazdej e36(w benzynie oczywiscie, no moze oprocz 3.0 i 3.2, ale nie pamietam czy instrukcja uwzgledniala wersje M :P)
Opublikowano
krokowy byl czyszczony..pisalem wczesniej ze jak odpielem wtyczke od niego na cieplym silniku to wtedy spadaly obroty normalnie..ale na zimnym wypielem i zdech..nieweim jak ma byc wkoncu..jak odepne to jak powinien sie zachowac samochod??albo jak sie zatrzymam i trzyma mi 1500 to popompuje chamulcem i wtedy tez schodza..nie mam pojecia juz co jest.. albo jak jade i puszcze noge z gazu to ekonomizer nie spada do zera tylko pokazuje 6 a nieraz tak szarpnie i zejdzie do zera..cos jak by sie przycinalo.. co o tym myslicie?komp zero bledow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.