Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przeczytałem wiele postów na temat świateł zakodowania świateł do jazdy dziennej w E46 z przedliftingu.

Można takie światła zakodować ale kosztem podświetlonych kierunkowskazów w pozycji 1, 2 wyłącznika. Takie podświetlenie nie jest zgodne z przepisami więc chciałbym to ominąć zmieniając moduł świateł na taki z auta poliftingowego. Pytanie tylko czy taki moduł podejdzie. Teoretycznie powinien podejść, bo mój obecny nie jest już dostępny a został zastąpiony nowszym.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX71&mospid=47664&btnr=61_1060&hg=61&fg=35

Kolejnym problemem przy takiej podmianie jest programowanie go do auta (wpisanie vin i przebieg).

 

Mam odnośnie takiej podmiany dwa pytania:

1 Czy ktoś próbował zmiany modułu w aucie z przedliftu na moduł poliftingowy?

2 Jak i czym programować go do samochodu (vin i przebieg)

Opublikowano
W demo pójdzie czy cza mieć pełną wersje? Na jakiej zasadzie się zmienia vin i przebieg, poprzez edycję wsadu czy inną opcją
Opublikowano
Mam KKl do grupy VW i pa soft na nim idzie (demo). W lcm mogę sczytać EPROM i pamięć ale opcja reprogramowania jest tylko w pełnej wersji
Opublikowano
rozumiem że masz interface od VW + wtyczkę KKL ??? bo jeśli tak to możesz tym również odczytywać i zapisywać softy ze sterownika silnika oczywiście za pomocą odpowiedniego programu...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
tak mam kkl i na nim chodzi pa soft, impa i carsoft. Niestety nie ma on klucza sprzętowego aby poszła pełna wersja pa soft więc dlatego pytałem czy wersją demo to idzie zrobić.
  • 2 lata później...
Opublikowano
Ciekawe, że u mnie koleżka zaprogramował światła dzienne (VIII.2001, przed lift), ale lipa jest taka, że świecą się od razu ze stacyjką długie po 1/2 na lampę, ale bez kierunkowskazów... Więc można tak jeździć. Jednak odpada taka opcja, zdecyduję się na to dopiero jak będzie możliwość wyłączenia tego, czyli zmiana włącznika z funkcją A (pozycja I w lewo). Do prawidłowego funkcjonowania zestawu świateł dziennych niezbędny jest jeszcze czujnik zmierzchowy, nie mylić z czujnikiem intensywności podświetlenia zegarów (ten we włączniku świateł i radiu). Gdzie on jest, a raczej gdzie dokładnie go szukać pod lusterkiem. Mam dość bogato wyposażone lusterko, ale pewności nie mam czy jest ten czujnik. Jest obok czujnika deszczu jakieś oczko, ale nie wiem czy to jest czujnik zmierzchu... Jak to sprawdzić? Może po wiązce można poznać, więcej przewodów, jakieś kolory?
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano

Ustaliłem niezbędny zestaw do montażu świateł dziennych z automatyczny przełączaniem w oryginale w E46 przed liftem. Potrzebuję Waszej opinii, czy to już wszystko.

1. Podstawka pod sensor deszczu/zmierzchu

2. żel do mocowania ww. podstawki

3. moduł RLS 6 923 954

4. Wyłącznik z funkcją A w lewo od 0.

 

Jak ustaliłem, włącznik ma już wbudowany moduł LCM, a zatem tylko kompletować części.

Póki co mam włącznik... :cry2:

Moduł z forum prawdopodobnie nadejdzie, najgorzej z podstawką. Gdzie tego szukać?

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
Korekta powyższego, nie mam włącznika. Teraz pytanie, czy wersja z USA da się zaadoptować do Europejskiej instalacji. Wygląda tak samo...
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.